2021-10-25, 10:01:26
Здравейте!
Като всеки нормален човек, аз също имам хобита. Преди бях запален по смартфоните, след това по компютри и конзоли, а от няколко години и по автомобилите. Те са ми голямата страст и бих се радвал заедно да обменим опит, всеки да покаже каква кола е имал, има или за която мечтае, общо взето да си побъбрим.
Започвам аз, като ще ви покажа автомобилите, които съм притежавал и този, с който съм в момента.
1. VW Polo 6N2, 2001г., 1.4 MPI, 60 коня с ръчна скоростна кутия.
Имах го в периода от 10.2016г. до 04.2018г. Имах щастието баба ми да ми подари кола веднага щом изкарах шофьорска книжка. Polo-то беше много запазено, но попадна в лоши ръце. ? Беше супер за градска кола и предвид теглото му от по-малко от тон, мощността му беше достатъчна, като изключим ситуации при нужда от резки изпреварвания извън града. Но аз млад и зелен си я карах като за последно и в момента на продажбата беше в не толкова добро състояние, но все пак приемливо.
2. Mercedes W208 CLK 230 Kompressor, 1999г., 193 коня, автоматик, 06.2019-11.2019г.
Първата ми купена с мои средства кола. Достатъчно мощна за 20-годишен келеш, който да дивее с нея. Имах късмета да уцеля доста запазен екземпляр от гледна точка на мотор и кутия. Беше с черен кожен салон и доста екстри. Забележката беше, че имаше малко ръжда, която вследствие оправих. Страхотен автомобил, много си го харесвах, докато не дойде момента да я засиля на "дрифт" в една сграда. Оттогава насам си имам голяма обеца на ухото. Продадох така любимото ми CLK в състоянието, в което беше след удара и постоях 3 месеца без автомобил.
3. Chrysler Sebring JS 2.7 V6, 2009г., 188 коня, автоматик, 02.2020 - 10.2021г.
Слез известно време без автомобил, накрая избрах този. Исках отново да си купя CLK, но цените на запазено такова и без ръжда започваха от 4.000€, което не беше рентабилно за мен за толкова стара кола. Гледах следващия модел W209, E-Class W211 и разни други, но читавите си струваха пари, които към момента нямах. И докато рових из m0bile.de, просто цъкнах на филтри, Chrysler, автоматик, над 170 коня, под 150к км и Sebring-ът се показа и каза "Аз съм твоят автомобил". Така и стана, колата беше пред къщата ни след няколко дни. Купих я на 99к км и я карах до 126к км. Надежден и евтин за поддръжка, въпреки многото негативни отзиви в интернет. С правилна и навременна поддръжка, колата не създава никакви проблеми. Сменил съм лагер-главина и два кормилни накрайника, като това за мен също спада към графа „поддръжка“. Голям копромис беше интериорът - удобен салон, оборудван с най-нужните екстри, но качеството беше покъртително. Всичко е пластмаса, която скърцаше почти като в Golf 4. Това си го знаех още преди покупката на колата, така че макар и трудно, го преглътнах. Инвестирах средства на стойност покупната цена на автомобила в различни глезотии, но резултатът беше точно това, което исках.
4. Dodge Challenger SXT 3.6, 2016 година, 309 коня, ZF8 автоматик, 06.10.2021 - до днес
Сбъднах мечтата си на рождения ми ден. Колата няма нужда от представяне. При малките мотори е най-бавният от конкуренцията (Mustang и Camaro), но носи истинскят американски дух в себе си, докато другите два модела бият все повече на европейски посредственици. Избрах V6 вместо V8 поради нуждата от ежедневен автомобил. Карам предимно в градски условия и големите батковци от 5.7 нагоре са неоправдан разход, а и шестакът се кара съвсем спокойно през зимата с хубави гуми. Естествено няма как да отрека - V8>V6.
И така моята история с автомобилите ми до момента приключва. Надявам се темата да ви допадне и очаквам вашите разкази.
Успешна седмица!
Като всеки нормален човек, аз също имам хобита. Преди бях запален по смартфоните, след това по компютри и конзоли, а от няколко години и по автомобилите. Те са ми голямата страст и бих се радвал заедно да обменим опит, всеки да покаже каква кола е имал, има или за която мечтае, общо взето да си побъбрим.
Започвам аз, като ще ви покажа автомобилите, които съм притежавал и този, с който съм в момента.
1. VW Polo 6N2, 2001г., 1.4 MPI, 60 коня с ръчна скоростна кутия.
Имах го в периода от 10.2016г. до 04.2018г. Имах щастието баба ми да ми подари кола веднага щом изкарах шофьорска книжка. Polo-то беше много запазено, но попадна в лоши ръце. ? Беше супер за градска кола и предвид теглото му от по-малко от тон, мощността му беше достатъчна, като изключим ситуации при нужда от резки изпреварвания извън града. Но аз млад и зелен си я карах като за последно и в момента на продажбата беше в не толкова добро състояние, но все пак приемливо.
2. Mercedes W208 CLK 230 Kompressor, 1999г., 193 коня, автоматик, 06.2019-11.2019г.
Първата ми купена с мои средства кола. Достатъчно мощна за 20-годишен келеш, който да дивее с нея. Имах късмета да уцеля доста запазен екземпляр от гледна точка на мотор и кутия. Беше с черен кожен салон и доста екстри. Забележката беше, че имаше малко ръжда, която вследствие оправих. Страхотен автомобил, много си го харесвах, докато не дойде момента да я засиля на "дрифт" в една сграда. Оттогава насам си имам голяма обеца на ухото. Продадох така любимото ми CLK в състоянието, в което беше след удара и постоях 3 месеца без автомобил.
3. Chrysler Sebring JS 2.7 V6, 2009г., 188 коня, автоматик, 02.2020 - 10.2021г.
Слез известно време без автомобил, накрая избрах този. Исках отново да си купя CLK, но цените на запазено такова и без ръжда започваха от 4.000€, което не беше рентабилно за мен за толкова стара кола. Гледах следващия модел W209, E-Class W211 и разни други, но читавите си струваха пари, които към момента нямах. И докато рових из m0bile.de, просто цъкнах на филтри, Chrysler, автоматик, над 170 коня, под 150к км и Sebring-ът се показа и каза "Аз съм твоят автомобил". Така и стана, колата беше пред къщата ни след няколко дни. Купих я на 99к км и я карах до 126к км. Надежден и евтин за поддръжка, въпреки многото негативни отзиви в интернет. С правилна и навременна поддръжка, колата не създава никакви проблеми. Сменил съм лагер-главина и два кормилни накрайника, като това за мен също спада към графа „поддръжка“. Голям копромис беше интериорът - удобен салон, оборудван с най-нужните екстри, но качеството беше покъртително. Всичко е пластмаса, която скърцаше почти като в Golf 4. Това си го знаех още преди покупката на колата, така че макар и трудно, го преглътнах. Инвестирах средства на стойност покупната цена на автомобила в различни глезотии, но резултатът беше точно това, което исках.
4. Dodge Challenger SXT 3.6, 2016 година, 309 коня, ZF8 автоматик, 06.10.2021 - до днес
Сбъднах мечтата си на рождения ми ден. Колата няма нужда от представяне. При малките мотори е най-бавният от конкуренцията (Mustang и Camaro), но носи истинскят американски дух в себе си, докато другите два модела бият все повече на европейски посредственици. Избрах V6 вместо V8 поради нуждата от ежедневен автомобил. Карам предимно в градски условия и големите батковци от 5.7 нагоре са неоправдан разход, а и шестакът се кара съвсем спокойно през зимата с хубави гуми. Естествено няма как да отрека - V8>V6.
И така моята история с автомобилите ми до момента приключва. Надявам се темата да ви допадне и очаквам вашите разкази.
Успешна седмица!
Xiaomi 11T Pro 256GB Moonlight White
Xiaomi Mi 11 256 GB Midnight Gray
Honor View 20 128GB Sapphire Blue + Honor MagicWatch 2 42mm Agate Black