Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Поредният с проблем с Volte на А1
#1

Здравейте! 
Накратко, на нов S21 Ultra му слагам Сим карти на различни оператори и Volte си срабатва веднага. Включително карта на А1. Значи проблем в телефона няма, със сигурност.

Обаче на личната си Сим карта през същия този телефон не мога да и подкарам Volte и това си е. Помислих, че картата ми е стара и днес си купих нова в А1- не сработва Volte. Връщам се там, скандали, караници, на маймуни ги направих, защото служителя взе да ми се кара, че не бил длъжен да знае какво е Volte.
Както и да е, въртях на техн. подръжка на *88, обясних им, че телефона е подържан от мрежата, че е с последния фирмуер и Андроид 12, че е включена функцията в настройките за Volte, че съм с нов Сим и т.н. Че с други сим карти, включително и на А1 подкарва услугата, но не и с моята сим карта на А1.
С две думи проблема е в моя Сим, безспорно!
Ония тиквеник отсреща обаче явно не успя да вдене и продължаваше да ми обяснява, че трябвало да чакам ъпдейти на фирмуера на телефона и, че А1 постепенно внедрявала новите модели към Volte. И, че S21 Ultra още не бил внедрен от А1... Е, не издържах и затворих. Писна ми от идиоти. После изчетох 100 теми с подобни на моите оплаквания. Въвеждах допълнителни настройки в телефона, пращах разни стартирящи SMS-и, какви ли не глупости направих и накрая се изчерпах. Не мога да подкарам Volte на този Sim и това си е, даже и с помощта на други подържани от А1 апарати.
Утре планирам пак да въртя на *88, пък дано попадна на по-компетентен служител. Друго не ми остава.
Мисля да си стопирам и Extra Sim услугата, че четох, че може и тя да пречи на подкарването на Volte на основната Sim карта.
Моля, ако някой е сборил проблема с Volte при А1, да сподели опит! Аз просто се изчерпах и прегракнах от скандали с некомпетентни служители. Омръзна ми, вдигнах ръце, предавам се пред идиотите.
Моля, помогнете, ако някой е намерил начин! Благодаря предварително!
Цитирай
Аксесоари
#2

И аз така бях само ,че на Виваком играх си 1седмица нов S21Ultra пише Volte и отам и от моя тел.е включрно бо не изписва  HD разговар и др.пробвах не исписва и те така от софтуера било те всъщност не могат да кажат де и вече се спрях има и по зле от нас
Цитирай
#3

Проблема е, че тази абсолютно нова сим карта на А1 на никакъв телефон не мога да и подкарам Volte. Въобще не се появава надпис Volte отгоре на дисплея.
Цитирай
#4

Проблема е в софтуера за volte на a1. Засега е по-добре volte на a1 да не се ползва.
Цитирай
#5

проблемът е в Екстра сим
спри я и ще тръгне
Цитирай
#6

Да, от екстрасима е, сърбах я тази попара. От нея се прецакват и смс за пропуснати повиквания при изключен телефон, както и управление на роуминг от приложението.
Цитирай
#7

Подкарах Volte-то накрая, голям зор беше. Smile Smile 
Не стана само с премахването на Extra Sim, както и очаквах.
Момичето в А1 я натиснах малко, та се обади по телефона на подръжката и ония ровиха някакви настройки поне 10 минути.
Накрая ме накараха да рестартирам телефона и логото на Volte изгря на дисплея.
Сега съм доволен вече. Stolt 
Мерси на всички включили се в темата! Smile
Цитирай
#8

От екстра сим-а е. Аз имам същия проблем. Откакто си я поръчах за часовника и тя вместо Есим дойде физическа карта, в момента на активирането й от А1, Vоlte ми умря. Изчетох и аз темите и аз си играх с настройките да добавям, да пращам смс-и и накрая отидох в офис. Каката като й обясних, че искам да махам екстра сим-а, защото не ми работи Volte, и тя е объркана от онлайн магазина им, каза че с плановете Unlimited не може да е активно Volte като си с 2 карти и други услуги ми били изключени от колегите им. Почна да ми деактивира 2-рата карта, но се оплака, че в софтуера им й липсвал бутона за "save" и нищо не ставало.  Big Grin Събраха се 3-ма служители на офиса да се мъчат със софтуера им и накрая ми се извиниха, че били ми заключили от много опити ЕГН-то и ще трябва да се свързват с техническата поддържка да ми отключват акаунта и ще ми се обадят да мина през офиса им пак, като са готови. Това беше преди Коледа  Bu Тази седмица ще направя нов опит да мина през тях. 

Поне знаеха от какво е проблема да нямам Volte. Много ме дразни, защото всички, с които говоря ми се оплакват, че ме чуват много лошо, защото при разговор минавам от 5G на 3G.

Samsung Galaxy S21+ 256GB Phantom Black
Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm LTE
Цитирай
#9

(2022-01-05, 20:41:23)peshozogy написа:   в момента на активирането й от А1, Vоlte ми умря. 

При теб поне е имало вече активирано Volte на сим картата. И включвайки Екстра Сим е умряло.

При мен сим-а беше чисто нов. При успешно спиране на Екстра сим пак нямаше Volte на основната карта. Нарочно изчакахме половин час да се появи и не и не. Няколко рестарта на телефона, молитви... Не!
Чак като се обадихме на инженерите и яко ровене в сървъра настроиха услугата да тръгне. Даже ме помолиха по време на настройките телефона да е изцяло изключен. Като привършиха ми казаха, да включа и Volte логото изгря. Така, че не е било причината само в Екстра сима. И други промени се е наложило да правят, за да се активира успешно услугата. Лошото е, че хората се обаждат на *88, попадат на поредния мързелив или некомпетентен служител и често биват отсвирени с глупава причина. Аз пробвах неколкократно този вариант. Обаче, като им се обадиха от офис на А1 се размърдаха и ми настроиха сима без много да умуват. Явно има разлика кой обслужва нас, клиентите и отделно офисите на А1, които им реализират продажбите. Затова при моите проблеми си търсете услужливи служители в офисите на оператора. Стандартната процедура с *88 почти не върши работа и струва много нерви, както и сметки от навъртяни разговори, да слушате секретар и музика. Досадно и безполезно начинание почти във всичките случаи, за съжаление. И няма на кой да се оплаче човек.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)