Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Не мога да изпращам SMS-и
#1

Здравейте. 
Откакто смених ноута с 21цата ултра не мога да изпращам смс-си.
Ползвах на стария телефон две физически карти, тук ползвам една физическа и една е-сим.
Като се опитам да пратя смс и просто фейлва. 
Някой имал ли е такъв проблем и ако да, как го разреши?
Не че ги ползвам много, ама бях забравил, че не се пращат, и оня ден платих 30 кинта скоба в София Big Grin

Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Violet 512GB
Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 512GB
Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Brown 512GB
Samsung Galaxy Note 10+ Aura White 256GB

Цитирай
Аксесоари
#2

Имах същия проблем на А1,оправи се след въвеждане на код #33*0000*16# на клавиатурата на телефона и се натиска за набиране.

Huawei P30
Цитирай
#3

(2022-08-18, 08:58:01)niki1999kir написа:  Здравейте. 
Откакто смених ноута с 21цата ултра не мога да изпращам смс-си.
Ползвах на стария телефон две физически карти, тук ползвам една физическа и една е-сим.
Като се опитам да пратя смс и просто фейлва. 
Някой имал ли е такъв проблем и ако да, как го разреши?
Не че ги ползвам много, ама бях забравил, че не се пращат, и оня ден платих 30 кинта скоба в София Big Grin

SMS до друг нормален мобилен телефонен номер предполагам работи?
Ако не може никакви - причината е "забрани" за картата, премахва се с #33*0000*16# (където 0000 e barring паролата, ако не е сменяна).

По-вероятната причина е забранени premium SMSите, премахва се от:
Настройки > Приложения > трите точки (горе вдясно) > Специален достъп > Изпол. прем. услуги текст. съобщ.
Settings > Apps > трите точки (горе вдясно) > Special access > Use premium text message services

На приложенията, които се ползват за SMS към кратки номера, примерно Messages и/или SMS Parking се задават на "Винаги разрешавай" ("Always allow") ИЛИ на "Винаги питай" ("Ask always") (за по-сигурно още едно потъвърждение ще иска за всеки sms).


Трети вариант е поискана от опеартор забрана за sms съобщения с допълнително таксуване.
Трябва да се поиска от оператора да отмени тази забрана. (Обикновено се активира от ("опарили" се родители) на телефони на деца, както и в кобинация със спирането на таксуването от Google Play Store и Apple Store.)

Усмихни се . . . Животът е Хубав Smile
Samsung S24 Ultra 5G, S23 Ultra 5G, S22 Ultra 5G, S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510
[-] 1 потребител изказва благодарност на Чо :) за това мнение:
  • enkov
Цитирай
#4

Благодаря за отговорите. Ще пробвам пак след 2 седмици като си дойда в България пак.
Проблемът дойде след като си прехвърлих Теленор картата на E-sim.

Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Violet 512GB
Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 512GB
Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Brown 512GB
Samsung Galaxy Note 10+ Aura White 256GB

Цитирай
#5

Huawei-a на жена ми се беше бъгнал така, нито получаваше SMS нито можеше да изпраща. Беше някакъв проблем с двете карти, не помня как го оправих, но беше нещо в настройките свързано с 2-та SIM-a.

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#6

Или просто не е въведен номер в полето: СМС център !
Цитирай
#7

Как да намеря този СМС център?

Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Violet 512GB
Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 512GB
Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Brown 512GB
Samsung Galaxy Note 10+ Aura White 256GB

Цитирай
#8

Съобщения
Трите точки горе
Настройки
Още настройки
Текстови съобщения
Център са съобщения
На Yettel номерът е +35989100000
Цитирай
#9

Стигам до Text messages и като вляза там нямам 'Център за съобщения'. Имам SIM Card messages и там няма нищо и при двете сим карти.

Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Violet 512GB
Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 512GB
Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Brown 512GB
Samsung Galaxy Note 10+ Aura White 256GB

Цитирай
#10

Пробвай да изтриеш данните и кеша на приложението за съобщения
Също може да инсталираш google messages от play store
Цитирай
#11

(2022-08-26, 16:19:03)niki1999kir написа:  Стигам до Text messages и като вляза там нямам 'Център за съобщения'. Имам SIM Card messages и там няма нищо и при двете сим карти.
Колега, ако проблема е липсата на номер на SMS центъра, може да пробваш със следния код : *#*#4636#*#*
Ще се отвори меню, от което избираш първата опция - Phone information.
Превърташ до края и там ще откриеш поле, което се казва SMSC. Вдясно има два бутона - Update и Refresh.
Натискаш Refresh, за да се покаже текущия номер (или няма да се покаже нищо, ако липсва такъв).
Ако липсва номер, въвеждаш номера на твоя оператор (в съответния формат) и натискаш Update.
За да уцелиш формата може да помолиш някой с модел като твоя да ти покаже как изглежда при него.

Внимавай при отваряне на менюто да не натиснеш първо Update, защото така дори и да има номер, ще го изтриеш. Като цяло внимавай какво правиш в това меню, променяй неща само, за които си сигурен, че си наясно какво означават.

Sent from my SM-S906B using Tapatalk

Samsung Galaxy S II, Lenovo A3000-H, Meizu MX4, Redmi 4 Prime
Цитирай
#12

Момчета - уж сте големи спецове, а говорите глупости!
Не се праща SMS, а се изпраща съобщение чрез услугата Short Message Service (SMS).
И понеже е услуга - предоставена от оператора - вместо да се опитвате да си пре**ете апаратите, се отива в най-близкия офис на същия този оператор.

(2022-08-25, 15:53:11)Sev написа:  Съобщения
Трите точки горе
Настройки
Още настройки
Текстови съобщения
Център са съобщения
На Yettel номерът е +35989100000

На Samsung A03S е в следният ред:
  • Съобщения
  • Трите точки горе
  • Настройки
  • Разширени

и най-отдолу си пише
„SMS център +35988000301“
това е при А1

- Учителю, каква е тайната на истинското щастие?
- Никога не спори с идиоти.
- Учителю, не съм съгласен, че точно това е тайната!
- Така е, прав си!
[-] 1 потребител изказва благодарност на jhoro за това мнение:
  • DoryanY
Цитирай
#13

Все още имам този проблем със съобщенията. При опит за изпращане изписва failed и това е... Някакви други идеи имате ли?

Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Violet 512GB
Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 512GB
Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Brown 512GB
Samsung Galaxy Note 10+ Aura White 256GB

Цитирай
#14

Ти не казваш какво си пробвал и дали го има номера на смс центъра. В офис на оператора какво казват? Има и чат с оператор. Това остава!
Цитирай
#15

Има го в смс центъра номерът. От оператора в офис нищо не знаеха. Ще пробвам да им звънна или да отида в друг офис.

Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Violet 512GB
Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 512GB
Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Brown 512GB
Samsung Galaxy Note 10+ Aura White 256GB

Цитирай
#16

(2022-09-04, 10:50:12)niki1999kir написа:  Все още имам този проблем със съобщенията. При опит за изпращане изписва failed и това е... Някакви други идеи имате ли?
Ако имаш пуснато volte го изключи и пробвай да изпратиш смс.

Изпратено от Redmi Note 9S

Xiaomi Mi Mix 2s/RN 9s/POCO X6 5G
Цитирай
#17

(2022-09-04, 10:50:12)niki1999kir написа:  Все още имам този проблем със съобщенията. При опит за изпращане изписва failed и това е... Някакви други идеи имате ли?


Събщения от eSIM-a до всякакъв номер ли не пращата, примерно до другата карта си прати или до себе си (същата карта) пробвай? ИЛИ съобщения само до кратки номера (като тези за паркирането) не изпраща?

Със стандартното приложение на Samsung Съобщения ли ползваш ИЛИ с друго, примерно пробвай с това на Google Messages.

Усмихни се . . . Животът е Хубав Smile
Samsung S24 Ultra 5G, S23 Ultra 5G, S22 Ultra 5G, S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510
Цитирай
#18

Открих проблема... Имам белгийска карта на нормалния слот(карта 1) и е-сим на Теленор(Карта 2). Дори да избера карта 2 по подразбиране, до номера на синята зона е пробвало да прати от карта 1. От приложението на самсунг като изпращаш съобщение трябва да натиснеш точките горе вдясно и да избереш карта, от която да изпраща.
Като избрах българската карта и няма никакъв проблем.
Благодаря на всички отзовали се. Темата е приключена.

Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Violet 512GB
Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 512GB
Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Brown 512GB
Samsung Galaxy Note 10+ Aura White 256GB

Цитирай
#19

(2022-09-05, 09:07:13)niki1999kir написа:  Открих проблема... Имам белгийска карта на нормалния слот(карта 1) и е-сим на Теленор(Карта 2). Дори да избера карта 2 по подразбиране, до номера на синята зона е пробвало да прати от карта 1. От приложението на самсунг като изпращаш съобщение трябва да натиснеш точките горе вдясно и да избереш карта, от която да изпраща.
Като избрах българската карта и няма никакъв проблем.
Благодаря на всички отзовали се. Темата е приключена.

Супер Smile

П.П.
Причините, поради които ползвам Google Messages са, че преди да почнеш да пишеш съобщение може да избереш sim картата.
А също така поддържа RCS - и ако и отсреща поддържат RCS съобщенията преминават през интернет - т.е. става като чат приложение.

Усмихни се . . . Животът е Хубав Smile
Samsung S24 Ultra 5G, S23 Ultra 5G, S22 Ultra 5G, S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510
[-] 1 потребител изказва благодарност на Чо :) за това мнение:
  • niki1999kir
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 2 гост(и)