Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с връщане на стока от Jar computers, някой има ли опит с техен магазин?
#1

Здравейте!
Наскоро се сблъсках с необичаен проблем, надявам се тук да ми помогнете за разрешаването му ще съм ви много благодарен!

Наскоро взех смартфон от Jar computers, обаче се оказа дефектен и исках да го върна, но се оказа, че връщането не било толкова лесно. Телефона трябва да мине през техен сервиз и чак тогава ще види какво ще се случва... Времето за сервиза е 30 календарни дни, до сега са изминали почти 2 седмици и никой от магазина не ми е звънял, както обещаха, че ще държим връзка. Дадоха ми протокол за да си следя през техният сайт, но няма никакво развитие от тогава до сега. В този протол се изисква решение от диагностиката,а такова няма... 
Не разбирам, защо е толкова трудно някой да ми каже какво се случва с телефона... След многократни опити да се свържа с някой от магазина с мъка ми казаха, кой им е оторизиранания сервиз, но не и нещо за телефона. От друга страна за този сервиз при проверка от моя страна на отзивите няма нито един добър отзив, доста голяма част от клиентите му са недоволни... Единственият път в който успях да се свържа със сервиза отношението беше под всякаква критика. Представих се най-любезно питах за телефона, като представих всичко от протокола и господина не ми даде никаква информация ... Каза ми да не би само с моя телефон да се занимават, дори не знаеше дали е при тях...
И сега какво трябва да стоя в невидение докрая на тези на 30 календарни дни ли?
Телефона ми трябва, защото го използвам в работата и е по-лесно от колкото да разнасям лаптопа.

Ако някой се интересува сервиза е "Сръчко" оторизиран е също така към Техномаркет.
Цитирай
Аксесоари
#2

Здравей, "Сръчко" е доста сериозен сервиз и определено имат множество случаи за ремонт и диагностика. Не си единствен, това правилно са го казали и е нормално да изчакаш. За да се върне дефектна стока от търговец към официален вносител се изисква протокол от сервиз - иначе вносителят няма да я приеме Wink. Извън определен срок от вносителят - стоката не може да се върне при него и трябва да се ремонтира/подмени гаранционно - това става по сервизният канал. Август е период на почивки - доста от фирмите са с много намален състав.
Съветвам те да изчакаш поне 24-25 дни и след това пак да звъниш в ЖАР за информация и да ги натискаш. Знам, че не е приятно и нямаш търпение да си получиш парите обратно, но няма как...
P.S> проблемът ти не е обичаен, а е един от най-често срещаните - множество стоки се класифицират с разни дефекти като DOA (dead on arrival) и се налага да се правят тези операции.

S23U/Nokia 808 PureView
eX: S21 FE/S20 FE/P30 Aurora/MATE 10 Pro/LG G6 64GB/OnePlus 3/Lenovo Z2 Pro/Xiaomi Redmi Note 2 Prime/Galaxy Note 4/LG G4/LG G3/Lenovo K3 Note/Huawei Honor 3C/THL W200/Palm Pre 2@1,2GHz
Цитирай
#3

Благодаря за отговора, наясно съм с процедурата за връщане на стока, но не предполагах, че е в такъв срок, когато преди се налагало да връщам техника от други магазини всичко е отнемало 2 седмици.
Явно ако не беше в Август щеше по-бързо да се случат нещата, въобще не предположих, че това ще окаже влияние благодаря, че ме светна!

Искрено се надявам да е сериозен сервиз,но ако се сърди по отзивите е под всякаква критика.. Така че как да съм сигурен, че е сериозен наистина или е до късмет...
Цитирай
#4

Ами той срока си е 30 дни. Ако изминат и не са ти дали отговор с решение, са длъжни да ти възстановят парите или да ти дадът чисто нов апарат по закон. Зор няма как да им дадеш, винаги ще ти кажат срока е 30 дни.

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)