2022-09-04, 14:31:43
Здравейте!
Наскоро се сблъсках с необичаен проблем, надявам се тук да ми помогнете за разрешаването му ще съм ви много благодарен!
Наскоро взех смартфон от Jar computers, обаче се оказа дефектен и исках да го върна, но се оказа, че връщането не било толкова лесно. Телефона трябва да мине през техен сервиз и чак тогава ще види какво ще се случва... Времето за сервиза е 30 календарни дни, до сега са изминали почти 2 седмици и никой от магазина не ми е звънял, както обещаха, че ще държим връзка. Дадоха ми протокол за да си следя през техният сайт, но няма никакво развитие от тогава до сега. В този протол се изисква решение от диагностиката,а такова няма...
Не разбирам, защо е толкова трудно някой да ми каже какво се случва с телефона... След многократни опити да се свържа с някой от магазина с мъка ми казаха, кой им е оторизиранания сервиз, но не и нещо за телефона. От друга страна за този сервиз при проверка от моя страна на отзивите няма нито един добър отзив, доста голяма част от клиентите му са недоволни... Единственият път в който успях да се свържа със сервиза отношението беше под всякаква критика. Представих се най-любезно питах за телефона, като представих всичко от протокола и господина не ми даде никаква информация ... Каза ми да не би само с моя телефон да се занимават, дори не знаеше дали е при тях...
И сега какво трябва да стоя в невидение докрая на тези на 30 календарни дни ли?
Телефона ми трябва, защото го използвам в работата и е по-лесно от колкото да разнасям лаптопа.
Ако някой се интересува сервиза е "Сръчко" оторизиран е също така към Техномаркет.
Наскоро се сблъсках с необичаен проблем, надявам се тук да ми помогнете за разрешаването му ще съм ви много благодарен!
Наскоро взех смартфон от Jar computers, обаче се оказа дефектен и исках да го върна, но се оказа, че връщането не било толкова лесно. Телефона трябва да мине през техен сервиз и чак тогава ще види какво ще се случва... Времето за сервиза е 30 календарни дни, до сега са изминали почти 2 седмици и никой от магазина не ми е звънял, както обещаха, че ще държим връзка. Дадоха ми протокол за да си следя през техният сайт, но няма никакво развитие от тогава до сега. В този протол се изисква решение от диагностиката,а такова няма...
Не разбирам, защо е толкова трудно някой да ми каже какво се случва с телефона... След многократни опити да се свържа с някой от магазина с мъка ми казаха, кой им е оторизиранания сервиз, но не и нещо за телефона. От друга страна за този сервиз при проверка от моя страна на отзивите няма нито един добър отзив, доста голяма част от клиентите му са недоволни... Единственият път в който успях да се свържа със сервиза отношението беше под всякаква критика. Представих се най-любезно питах за телефона, като представих всичко от протокола и господина не ми даде никаква информация ... Каза ми да не би само с моя телефон да се занимават, дори не знаеше дали е при тях...
И сега какво трябва да стоя в невидение докрая на тези на 30 календарни дни ли?
Телефона ми трябва, защото го използвам в работата и е по-лесно от колкото да разнасям лаптопа.
Ако някой се интересува сервиза е "Сръчко" оторизиран е също така към Техномаркет.