Мнения: 404
Теми: 14
Член от: 2010-11
Репутация:
47
Устройства: Poco F2 Pro
Някой купувал ли е телефон с гаранция към Емаг? Ако се наложи ремонт пращат куриер и т.н , но какво се случва ако гаранцията не е на твое име?
Изпратено от моят LG-H815 с помощта на Tapatalk
Мнения: 241
Теми: 26
Член от: 2015-07
Репутация:
18
Устройства: S8
Относно цялата тази дискусия за лизингови договори и собственост ... Разговарял съм лично с представители на Виваком и изрично беше подчертано, че при закупуване на телефон от чуждо лице, което е бизнес клиент (такъв беше и моят случай и затова съм се занимал) т.е взел е телефона от тях чрез бюджет от оператора или на лизинг, отговорност за непогасени вноски се търси ЕДИНСТВЕНО от човека, подписал договора. Не ги интересува къде се намира устройството и кой е неговият нов собственик. Няма да тръгнат да си търсят устройството.
Издава се приемо-предавателен протокол на такива клиенти като няма касов бон, защото те при получаване на устройството не плащат нищо, но след това при първа вноска се издава касов бон, който евентуално може да се приложи към гаранцията, но няма нужда. Иска се единствено протокола и гаранционната карта. Най-вероятно и при другите оператори е сходна ситуацията, предвид че бизнес модела е почти един и същ.
Гаранцията може да се презавери (да се смени името на собственика) в сервиза след направен ремонт в повечето случаи, поне доколкото аз знам.
(Последна редакция: 2018-12-30, 04:35:35 от
Deranox.)
Мнения: 404
Теми: 14
Член от: 2010-11
Репутация:
47
Устройства: Poco F2 Pro
При операторите няма проблем с гаранциите. Може да се срещне проблем когато се налага замяна на устройството или възстановяване на сума. Как стои въпроса с техноверигите и Емаг? Гаражните магазинчета не ги коментирам изобщо, защото при тях гаранцията почти винаги не я признават.
Изпратено от моят LG-H815 с помощта на Tapatalk
Мнения: 1 760
Теми: 29
Член от: 2011-12
Репутация:
463
Устройства: Samsung & Iphone
От началото на годината имам проблем с моят Самсунг Галакси Уотч 46 мм. След като един път посети сервиз на Теленор и три пъти сервиз на Самсунг заради един и същи проблем. След последното посещение от Самсунг ми издадоха протокол за замяна и оставиха часовника при тях. Представих протокола в Теленор и след двудневно увъртане от служителите им че не са запознати с такава процедура най-накрая успяха да входират тоя протокол в системата си и ми казаха че ще трябва да почакам докато намерят точно същият модел в тези трудни времена на пандемия. Съответно от системата им получих уведомителен СМС че искането ми е входирано и ще бъда уведомен с СМС, когато бъде разгледано и така вече 20 дни. На десетият ден подадох жалба на сайта на КЗП и от там вече десет дни нищо. Въпросът ми е какъв е законовият срок в който Теленор трябва да ми подмени устройството и не трябва ли да ми възстанови сумата платена за него.
Samsung Galaxy S21 Ultra 16/512 Phantom Black/Iphone 13 pro max 512 gb Space Grey/ Honor Watch GS Pro/ Apple Airpods Pro/Mecool KM6 Deluxe.
Мнения: 1 760
Теми: 29
Член от: 2011-12
Репутация:
463
Устройства: Samsung & Iphone
Първият път го дадох в Теленор и те го пратиха в София от там го върнаха със заключение че всичко си му е наред а барометъра, алтиметъра и брояча за изкачени етажи не отчитаха нищо. За това го дадох в оторизирания сервиз на Самсунг там два пъти ми смениха долният капак със сензорите по него, но като минеше седмица и проблема пак се появяваше. За това последният път го пратиха в София и от там издадоха протокол за замяна,който в 30 дневен срок да представя в Теленор. А от Теленор се правят на гръмнати все още, за това и подадох жалба в КЗП и се надявам те да си свършат работата.
Samsung Galaxy S21 Ultra 16/512 Phantom Black/Iphone 13 pro max 512 gb Space Grey/ Honor Watch GS Pro/ Apple Airpods Pro/Mecool KM6 Deluxe.
Мнения: 1 286
Теми: 32
Член от: 2015-01
Репутация:
637
Устройства: Smartfon i tablet
По закон до 1 месец от подаване на рекламацията, тя трябва да бъде затворена(удоволетворена). Удоволетворена е когато ти приемеш отремонтираната вещ, нова заменена такава или сумата, която си платил. Ако в срокът от 1 месец ти се предложи замяна, не можеш да откажеш. Ако обаче замяната не се осъществи и месеца изтече - чак тогава имаш право да искаш връщане на парите. При 3 еднакви гаранционни оплаквания не съм сигурен дали имаш избор между замяна и връщане на парите.
Нещо важно относно гаранциите:
Купувачът има права, определени със закони. Не може търговецът да ограничава тези наши права с някви негови измишльотини, написани някъде, кръстени някакси. Неговите съчинения не могат да отменят или ограничат право, написано в закон.
Телефоните са преходни, особено в моите ръце !
(Последна редакция: 2020-07-07, 01:54:57 от
Bavarche.)
1 потребител изказва благодарност на Bavarche за това мнение:1 потребител изказва благодарност на Bavarche за това мнение
• fifth_root