Мнения: 1 689
Теми: 4
Член от: 2012-11
Репутация:
267
Устройства: Samsung galaxy S7 edgeSony xperia Z5 premium
мисля,че не е нормално
Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2
Мнения: 31
Теми: 1
Член от: 2013-05
Репутация:
0
Дали е софтуерен бъг или е нещо хардуерно?
Htc One М8
Мнения: 1 007
Теми: 18
Член от: 2011-11
Репутация:
123
Устройства: iPhone 13 mini Blue 128GB
Може да е хардуерен!
Iphone 13 mini Blue 128GB
Xiaomi 11 Lite 5G NE 128GB
Мнения: 1 689
Теми: 4
Член от: 2012-11
Репутация:
267
Устройства: Samsung galaxy S7 edgeSony xperia Z5 premium
имаше един колега който предостави за вайбъра нотификацийте и съм много доволен,но за другите засега няма
Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2
Мнения: 8
Теми: 0
Член от: 2011-05
Репутация:
0
Здравейте колеги! Собственик съм на този уникален апарат вече двайсетина дни.Дълги години бях почитател на Самсунг,но след като ми писна всяка година да давам по над 1000 лева за евтини пластмасови сапунерки този път реших да сменя бранда и ето ме във форума на Сони. Изключително съм доволен от визията на телефона.Материалите от които е направен излъчват качество,стил и класа и напълно оправдават високата цена на апарата. Не така стоят нещата обаче с функционалността на телефона.Не знам как е при вас,но аз почти не мога да проведа пълноценен разговор.При доближаване на телефона към ухото сензорът уж "изключва" дисплея,но след края на разговора виждам че са се активирали сума ти приложения вследствие на докосването на "изключилият" се екран с лицето ми.Понякога дори не мога да довърша разговора си защото допирайки се до дисплея го прекратявам.Попрочетох доста из нета и се оказа че това е масов проблем.Та нали това е основната функция на един телефон-да провеждаш нормални разговори с него. Отдело от това,когато си реши сам се рестартира или така зверски забива,че трябва да го стартирам от малкото червено бутонче до сим картата. Да не говорим и за зверското загряване ако решиш да си поиграеш малко повече със страхотните ефекти на камерата. Тия проблеми ги нямах при сапунерките.Мислите ли,че Сони ще оправят нещата с някой ъпдейт??? Ако някой е намерил решение на някой от проблемите,моля да помага. Поздрави!!!
Мнения: 266
Теми: 4
Член от: 2012-07
Репутация:
70
Устройства: Galaxy Tab S8+
Отивай в сервиза, нямам нито един от проблемите.
Galaxy S24 Ultra & Galaxy Watch 6 Classic 47mm
Мнения: 1 735
Теми: 8
Член от: 2011-02
Репутация:
681
Устройства: SGW 6 Classic + Samsung Galaxy S24+
Не го пращай човека в сервиза, защото проблема е повсеместен и само в тази тема има няколко колеги които го потвърждават.
Аз също го имах този проблем + още много други, за 4 дена ползване се натрупаха толкова, колкото не помня да съм имал с последните си 10 тлефона.
(Последна редакция: 2014-06-22, 20:08:49 от
Betty.)
Мнения: 149
Теми: 4
Член от: 2013-03
Репутация:
21
Устройства: ХIAOMI МI 11 ULTRA DUАL BLIAK (GLOBAL)
И аз нямам такива проблеми от изброените по-горе в пост: 107
Xiaomi Mi 11 Ultra Black Ceramic - Global ROM , HUAWEI P20 Pro , Sony XPERIA Z2+64GB cd ,Nokia N8,Lenovo K900 - dead
Мнения: 193
Теми: 2
Член от: 2010-08
Репутация:
11
Моментното решение е при разговор да се заключва екрана с бутона. Това със забиването обаче не е нормално, до сега повече от 40 дни не ми се е случвало. При мен загрява при 4k видео и тежки игри само.
Samsung Galaxy Note10+Aura Glow
Мнения: 3 410
Теми: 15
Член от: 2011-03
Репутация:
989
Устройства:
Samsung Galaxy S23Ultra
Вариант е да се изключат неизползваните опции за времето в което потрябват.
Също и някои мнения тук:
https://www.androidbg.com/forum/viewtopic.php?id=86571
Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Мнения: 1 689
Теми: 4
Член от: 2012-11
Репутация:
267
Устройства: Samsung galaxy S7 edgeSony xperia Z5 premium
Да си имаш резервна нокия в фенерче
колеги стига вече с тия батерии,на мен ако ми кара по ден и незнам си колко часа,ще черпа всеки път.от личен опит,просто си нямах друга работа и тествах,освен рязговори,всичко друго беше спряно,забранено и каквото се сетиш,и ми изкара 4 дни,само че за тази екстра 1300лв ми се виждат множко,фенерката е 30лв и кара 10 дена
моя тел толкова много го ползвам,че вечер задължително е на заряд до сутринта докато стана
Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2
Мнения: 3 410
Теми: 15
Член от: 2011-03
Репутация:
989
Устройства:
Samsung Galaxy S23Ultra
Колега Дичката, не си споменал от кога си забелязал тези проблеми, както и дали си ъпдейтвал, на кой билд на кит-кат си?
Правил ли си софтуерен ресет, рипеър защо не, през ъпдейт сервиса правил ли си или със ПС компанйон инсталирани на компютъра?
Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Мнения: 8
Теми: 0
Член от: 2011-05
Репутация:
0
Не мисля,че съм за сервиз,защото проблема с реагирането на дисплея и загряването е масов.Можете да прочетете във форума на Сони,а относно забиването или рестартирането се случват сравнително рядко,примерно веднъж на 5-6 дена.Най-големият проблем е с докосването на дисплея.За момента и аз го заключвам когато говоря,но съгласете се,че е тъпо да прилагаш трикове за да проведеш един нормален разговор с телефон за 1200 лв.
Мнения: 3 410
Теми: 15
Член от: 2011-03
Репутация:
989
Устройства:
Samsung Galaxy S23Ultra
Не отговори на нито един от въпросите ми колега, а и не мисля, че аз съм те пращал на сервиз, за това и предлагам твоя софтуерна намеса.
Опитай и тестове на съответния не добре работещ хардуер в сервизното меню.
Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Мнения: 3 410
Теми: 15
Член от: 2011-03
Репутация:
989
Устройства:
Samsung Galaxy S23Ultra
Вивакомци нямате ли ъпдейт през компанйон или ъпдейт сервиса до 402 билд? Възможно е ако вече ви е наличен, да се стабилизира твоят апарат.
Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Мнения: 1 689
Теми: 4
Член от: 2012-11
Репутация:
267
Устройства: Samsung galaxy S7 edgeSony xperia Z5 premium
и аз получих ъпдейт,сао че отново има голяма разлика в големината на файла,на тела беше 128МБ а през сони сервис 991МБ и естествено през компа го ъпдейтнах 17.1.1.А.0.402 от технополис е тела с карта на виваком съм
Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2
Мнения: 3 410
Теми: 15
Член от: 2011-03
Репутация:
989
Устройства:
Samsung Galaxy S23Ultra
Искрено се надявам с този ъпдейт да се оправят проблемите, които има при някои от колегите.
Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Мнения: 1 007
Теми: 18
Член от: 2011-11
Репутация:
123
Устройства: iPhone 13 mini Blue 128GB
Според Xperia updatechecker,за телефоните купени от виваком,ъпдейта е пуснат (.402).За глобулските няма нищо.
Няма значение с каква сим карта ползвате телефона,има значение от къде е купен(региона за който е пуснат апарата).
Iphone 13 mini Blue 128GB
Xiaomi 11 Lite 5G NE 128GB