Ъхъ... почти да ме убедиш. Да, ама от всичките ми пратки с DHL над цената на текущата (и доста над обема), от EU склад всички до една са идвали на адрес. Не това е най-важното.
Аз ти казвам какъв ми е опитът дотук с "живия" чат. Да, писах им 3 (ТРИ!) пъти. С три различни човека от "живия" чат.
Двата от отговорите бяха: "We have contacted your seller regarding your concern today,pelase kindly note that For your shipment details, once you contact the seller there is no guaranteed time of when they will respond, since the seller might be busy due to overload shipment and massive inquiries. Please check your email from time to time for possible updates." - последващи "ъпдейти" - НУЛА. За диспута, който се наеха да отворят вместо мен (или с две думи, просто да ми дадат по-рано достъп до това да си опиша казуса), понеже както писах - не бяха минали 10 дни от шипването и на мен не ми разрешаваше - не дойде мейл. Не знам аз ли трябва да чета правилата или съпорта да ги знае, ако реално не могат да отворят диспут вместо мен, но ме увещават, че ще го направят. Та, даже - казаха ми, че са го направили още докато бях в лайв чата, но съобщението за него щяло да дойде от 1 час до няколко часа, когато и ще имам достъп да си пиша вътре. Ако е така, то си е баш заради звездичките, които ми дава да попълня като оценка накрая, сиреч - "отбий номера".
Гледам ги разбираш нещата, интересно ми е как би купил съответния артикул, ако като опция за изпращане е наличен само DHL.
Ясно ми е, че я вижда търговеца, но и аз виждам откъде е тръгнала пратката. Като съм написал Полша и тръгва от Китай - не виждам какво повече има за оспорване. Ако беше тръгнала от Полша и я хванат на митница - окей, отивам и си плащам там няколкото лева за освобождаване и си свиркам. Ама като идва от Китай - 30% оскъпяване + разните им такси гише + 1 ден изгубено време + пътни разходи (в града няма митница).