Оценете темата:
  • 3 гласа - средно 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Актуализация / ъпдейт

Флашнах 5.1.1.-Baltic Generic ,пьрвите ми впечатления са добри.
Цитирай
Аксесоари

Аз съм с балтийски регион, но още нямам ъпдейт към 5.1.1
Цитирай

(2015-07-22, 06:32:13)Nairda написа:  Флашнах 5.1.1.-Baltic Generic ,пьрвите ми впечатления са добри.

Сподели нещо - каква е разликата с 5.0.1, какво ново, има ли бъгове?...

XIAOMI MI MIX 2S 64GB Black

Цитирай

Флашнах 5.1.1.-Baltic Generic през компютъра. Много доволен съм. Засега нямам забележки. Ако има бъгове - не съм ги открил ...
Цитирай

При мен дойде 5.1.1 - 23.4.А.0.546 вчера, телефона е от Мтел.

HTC P3600 => HTC G1 => HTC Hero => Sony Xperia Z3 Compact
Цитирай

Здравейте, колеги!

Откакто ъпдейтнах на 5.1.1 имам сериозен проблем с микрофона.
При нормален разговор било то по viber, messenger или обикновен такъв, всеки ми казва, че почти нищо не чува, а като пусна високоговорител - ме чуват.
От няколко дни не съм провел нормален разговор и ми е чудно дали някой от вас няма същия проблем и решение към него.

П.С. в последно време, докато съм на басейн снимам с него под вода, което също може да е оказало влияние.
Цитирай

След ъпдейт се препоръчва ресет.

 
Цитирай

След ъпдейта до 5.1.1 не мога да сменя каквато и да е мелодия за звънене персонално, освен мелодията за устройството. Някой да се е сблъсквал с този проблем?
Иначе няма кой знае какви промени от старата версия 5.0.2.

Sony Xperia Z3 compact - Android 6.0.1
Sony Xperia Z3+ - Android 7.1.1
Sony Xperia Z3 compact tablet - Аndroid 5.1.1
Sony Xperia XZ - Android 8.0.0
Sony Xperia XZ1 - Android 8.0.0

Samsung Galaxy S22 Ultra
Цитирай

Има и други оплакващи се от този проблем.
Цитирай

А какво е решението?

Sony Xperia Z3 compact - Android 6.0.1
Sony Xperia Z3+ - Android 7.1.1
Sony Xperia Z3 compact tablet - Аndroid 5.1.1
Sony Xperia XZ - Android 8.0.0
Sony Xperia XZ1 - Android 8.0.0

Samsung Galaxy S22 Ultra
Цитирай

Не помня някой да е споменал да е намерил решение.

Пробвай да сложиш чрез външна програма тон на звънене на даден контакт.
Примерно с ringdroid или zedge
Цитирай

@rcd,  решението на този етап е потвърдено и от потребители, които са на 5.1.1,  да се копират необходимите мелодии на вътрешната памет и след това да се задават като тон към контакт.
Пробвай го този вариант.

Част от мненията:
https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1164646

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай

Здравейте,

Аз все още не мога да получа обновлението към 5.1.1 на андроид, в момента съм с версия 23.1.А.1.28, телефона ми е купен от Технополис, доставчикът ми е Мтел. Предположения защо?
Цитирай

Причината е, че вероятно още не е пусната актуализацията за региона, за който е предназначен телефона закупен от теб.
Тук по точка 4, може да разбереш, за кой регион е устройството:
https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1022938

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай

@Monipeev, действително след копиране на избраните мелодии във вътрешната памет - стана. Явно 5.1.1 има проблем с четенето от SD картата, защото инсталирах IGO-то на картата и не може да прочете системния файл. Деинсталирах го и след това го инсталирах във вътрешната памет и всичко си тръгна нормално.

Sony Xperia Z3 compact - Android 6.0.1
Sony Xperia Z3+ - Android 7.1.1
Sony Xperia Z3 compact tablet - Аndroid 5.1.1
Sony Xperia XZ - Android 8.0.0
Sony Xperia XZ1 - Android 8.0.0

Samsung Galaxy S22 Ultra
Цитирай

Някой може ли да каже колко е разпространен този проблем с четенето на външната памет? В момента нямам такъв проблем и разчитам това да работи добре защото имам много карти и музика на SD картата, вътрешната памет е крайно недостатъчна. Има ли hotfix от Sony ако това е известен проблем?
Благодаря за съвета, очевидно през Sony PC Companion мога да сваля и инсталирам обновлението дори ако автоматичната функция упорито ми казва, че съм "up to date".
Цитирай

Фикса за сега е SD Fix при наличен Root на телефона.
Цитирай

Здравейте!

Ъпдейтна ми се телефона на 28 юли и от тогава ми е малко странен - оплакват се, че не ме чуват добре, след като отключа телефона свети по-ярко, после постепенно потъмнява, и когато го вкарам в зарядното между 22 и 7 и влезе в Night Mode, не ми минава на Silent режим - в настройките няма Silent, има само Priority, Vibrate и Normal (а тази функция много я харесвах). Има ли някой с подобни оплаквания?
Цитирай

Върни до заводски настройки след ъпа и пробвай пак.

 
Цитирай

Извинявай, ама съм малко бос.. Какво значи да го върна до заводски настройки и ще загубя ли снимки и т.н.
Цитирай

Настройки=>Резервни копия и нулиране=>Възстановяване на фабрични настройки

Да, изчезват ти всички данни от телефона (снимки, музика, номера, приложения). Връща се в началното му състояние. Направи си архив на телефонните номера и премести всичко в картата с памет.

sony ericsson k510 -> sony ericsson K810 -> sony ericsson W810 -> Sony Xperia P -> Sony Xperia M2 -> Sony Xperia Z2 D6503
Цитирай

Току що дойде и при мен (1288-5506 Singapore).


Прикачени файлове Миниатюри
   

#TeamPixel
Цитирай


Може ли да се направи системен ъпдейт през wi-fi?
От ver.4.4.4 телефона изтегля около 130Mb и казва - проверката неуспешна.
За съжаление съм в отпуска в друг град  само с таблет, а телефона не работи както трябва-почти всички приложения спират да работят,  а и загрява без да го товаря.  Ако не може през wi-fi, примерно М-тел могат ли да свършат тази работа с ъпдейта както трябва?

Samsung Galaxy S23
Цитирай

По принцип може да се направи актуализация през безжична мрежа, стига да е освободена за този начин.
След като се изтегля конкретна големина от данни, последвана от грешка, може да е нестабилна връзка с мрежата или проблем в самите сървъри, откъдето се изтегля информацията.
Ако действително имате проблем с Андроид 4.4.4, както споменавате, може да опитате връщане към фабрични настройки от менюто на телефона, с надеждата проблемите да изчезнат, докато дойде момент, в който ще имате достъп до компютър, през който да направите тази актуализация.
Ако се стигне до фабрични настройки, направете си архив на контакти и важни за вас неща, като контактите си ги синхронизирайте с Гугъл акаунта.
Архив на данни обаче, направени на една версия на операционната система, не могат да се възстановят на друга по-висока и обратно. Имайте го в предвид.
На другия въпрос, да, оператора би трябвало да може да направи тази актуализация, но едва ли ще се наеме той, вероятно ще се наложи препращане на телефона към сервиз и изчакване неопределен брой дни.

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай

Благодаря за изчерпателното инфо. Ресетнах го чрез менютата, но това по-скоро ми прилича на софт-ресет. Има ли "по-хард" защото нямаше ефект? То не е проблем да го пратя на гаранционен сервиз, но идеята е да видя дали с конвенционални средства може да се оправи, а и да се елиминират потенциални причини.

Samsung Galaxy S23
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)