Откакто ъпдейтнах на 5.1.1 имам сериозен проблем с микрофона.
При нормален разговор било то по viber, messenger или обикновен такъв, всеки ми казва, че почти нищо не чува, а като пусна високоговорител - ме чуват.
От няколко дни не съм провел нормален разговор и ми е чудно дали някой от вас няма същия проблем и решение към него.
П.С. в последно време, докато съм на басейн снимам с него под вода, което също може да е оказало влияние.
След ъпдейта до 5.1.1 не мога да сменя каквато и да е мелодия за звънене персонално, освен мелодията за устройството. Някой да се е сблъсквал с този проблем?
Иначе няма кой знае какви промени от старата версия 5.0.2.
Sony Xperia Z3 compact - Android 6.0.1
Sony Xperia Z3+ - Android 7.1.1
Sony Xperia Z3 compact tablet - Аndroid 5.1.1
Sony Xperia XZ - Android 8.0.0
Sony Xperia XZ1 - Android 8.0.0
@rcd, решението на този етап е потвърдено и от потребители, които са на 5.1.1, да се копират необходимите мелодии на вътрешната памет и след това да се задават като тон към контакт.
Пробвай го този вариант.
Аз все още не мога да получа обновлението към 5.1.1 на андроид, в момента съм с версия 23.1.А.1.28, телефона ми е купен от Технополис, доставчикът ми е Мтел. Предположения защо?
Причината е, че вероятно още не е пусната актуализацията за региона, за който е предназначен телефона закупен от теб.
Тук по точка 4, може да разбереш, за кой регион е устройството: https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1022938
Samsung Galaxy S23 Ultra Green Galaxy Buds Pro Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver TicWatch Pro 3
(Последна редакция: 2015-08-04, 17:24:46 от Monipeev.)
@Monipeev, действително след копиране на избраните мелодии във вътрешната памет - стана. Явно 5.1.1 има проблем с четенето от SD картата, защото инсталирах IGO-то на картата и не може да прочете системния файл. Деинсталирах го и след това го инсталирах във вътрешната памет и всичко си тръгна нормално.
Sony Xperia Z3 compact - Android 6.0.1
Sony Xperia Z3+ - Android 7.1.1
Sony Xperia Z3 compact tablet - Аndroid 5.1.1
Sony Xperia XZ - Android 8.0.0
Sony Xperia XZ1 - Android 8.0.0
Някой може ли да каже колко е разпространен този проблем с четенето на външната памет? В момента нямам такъв проблем и разчитам това да работи добре защото имам много карти и музика на SD картата, вътрешната памет е крайно недостатъчна. Има ли hotfix от Sony ако това е известен проблем?
Благодаря за съвета, очевидно през Sony PC Companion мога да сваля и инсталирам обновлението дори ако автоматичната функция упорито ми казва, че съм "up to date".
Ъпдейтна ми се телефона на 28 юли и от тогава ми е малко странен - оплакват се, че не ме чуват добре, след като отключа телефона свети по-ярко, после постепенно потъмнява, и когато го вкарам в зарядното между 22 и 7 и влезе в Night Mode, не ми минава на Silent режим - в настройките няма Silent, има само Priority, Vibrate и Normal (а тази функция много я харесвах). Има ли някой с подобни оплаквания?
Настройки=>Резервни копия и нулиране=>Възстановяване на фабрични настройки
Да, изчезват ти всички данни от телефона (снимки, музика, номера, приложения). Връща се в началното му състояние. Направи си архив на телефонните номера и премести всичко в картата с памет.
sony ericsson k510 -> sony ericsson K810 -> sony ericsson W810 -> Sony Xperia P -> Sony Xperia M2 -> Sony Xperia Z2 D6503
Може ли да се направи системен ъпдейт през wi-fi?
От ver.4.4.4 телефона изтегля около 130Mb и казва - проверката неуспешна.
За съжаление съм в отпуска в друг град само с таблет, а телефона не работи както трябва-почти всички приложения спират да работят, а и загрява без да го товаря. Ако не може през wi-fi, примерно М-тел могат ли да свършат тази работа с ъпдейта както трябва?
Samsung Galaxy S23
(Последна редакция: 2015-08-11, 17:01:20 от larana.)
По принцип може да се направи актуализация през безжична мрежа, стига да е освободена за този начин.
След като се изтегля конкретна големина от данни, последвана от грешка, може да е нестабилна връзка с мрежата или проблем в самите сървъри, откъдето се изтегля информацията.
Ако действително имате проблем с Андроид 4.4.4, както споменавате, може да опитате връщане към фабрични настройки от менюто на телефона, с надеждата проблемите да изчезнат, докато дойде момент, в който ще имате достъп до компютър, през който да направите тази актуализация.
Ако се стигне до фабрични настройки, направете си архив на контакти и важни за вас неща, като контактите си ги синхронизирайте с Гугъл акаунта.
Архив на данни обаче, направени на една версия на операционната система, не могат да се възстановят на друга по-висока и обратно. Имайте го в предвид.
На другия въпрос, да, оператора би трябвало да може да направи тази актуализация, но едва ли ще се наеме той, вероятно ще се наложи препращане на телефона към сервиз и изчакване неопределен брой дни.
Samsung Galaxy S23 Ultra Green Galaxy Buds Pro Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver TicWatch Pro 3
Благодаря за изчерпателното инфо. Ресетнах го чрез менютата, но това по-скоро ми прилича на софт-ресет. Има ли "по-хард" защото нямаше ефект? То не е проблем да го пратя на гаранционен сервиз, но идеята е да видя дали с конвенционални средства може да се оправи, а и да се елиминират потенциални причини.