Айфона на който беше картата за кратко нямаше настройка за аймесидж през айклоуд. Беше 10 годишен 3гс. Сега след като картата вече не е там, пак има нещо, но ще видя фактурата другия месец. 100% съм сигурен, че е пак такъв смс.
Това, че е бил 10 годишен 3GS няма значение. Пак си е айфон и пак поддържа iMessage. Аз ползвах един айфон като личен за около седмица и си спомням, че и мен ме бяха таксували за някакви смс-и тогава. Също си спомням, че в момента в който си сложих картата в айфона ми излезе едно съобщение на което аз натиснах ОК (прикачих снимка на съобщението).
Бях чел, че за активация на iMessage при несертифициран от Apple оператор (какъвто е виваком), смс-ът се таксува.
Според мен са точно от там тези смс-и. Може би е и някакъв бъг, че те е таксувало няколко пъти. Но ако се разровиш малко в нета, ще видиш че дори и в чуждестранни форуми има хора които се оплакват от същия проблем.
Samsung Galaxy S24+ Onyx Black 12/512 GB
(Последна редакция: 2019-09-13, 23:16:50 от android_97.)
Да речем, че е така. Какво значи несертифициран? Щом апарата е отключен за карта на виваком, би трябвало да няма проблем. Апарата е фабрично отключен, няма никаква друга софтуерна намеса, това е 100% сигурно, защото е купуван от сестра ми навремето. Другия въпрос е, защо точно британски номера, а не щатски, немски, френски и др. европейски, а защо не и руски? Странно нали? Опитвам се да разсъждавам логично и да се предпазя от повторни смс-и, или някой друг като мен, когато смени апарата за седмица.
времето е като парите - никога не стига
(Последна редакция: 2019-09-14, 07:45:03 от pepy1.)
(2019-09-14, 07:42:51)pepy1 написа: Да речем, че е така. Какво значи несертифициран? Щом апарата е отключен за карта на виваком, би трябвало да няма проблем. Апарата е фабрично отключен, няма никаква друга софтуерна намеса, това е 100% сигурно, защото е купуван от сестра ми навремето. Другия въпрос е, защо точно британски номера, а не щатски, немски, френски и др. европейски, а защо не и руски? Странно нали? Опитвам се да разсъждавам логично и да се предпазя от повторни смс-и, или някой друг като мен, когато смени апарата за седмица.
За активация си иска смс за да потвърди номера на сим картата, че си ти. И при Xiaomi e така и пак е английски номер и на алиекспрес плащам на Алиекспрес Лондон, защо Лондон защо, точно Англия, защо, защо ... не виждам смисъл да се главоблъскам.
Така де е, но 1 смс за активация стига - нали? Колко пъти активации? А различните номера, защо не към 1 номер? Има нещо дето не е точно така! Пак добре, че получих доста инфо от тук, което не бях намерил сам. Благодаря все пак. Ако има финикийци, може да видя от близо пиксел 4.
И Viber използват UK номер. Веднъж като си смених телефона, за да получа кода за активация без да искам натиснах да е с обаждане и то беше от номер +44.
Здравейте! Предстои ми преподписване на договор към Теленор. Някой скоро преподписвал ли е и може ли да сподели плановете за лоялни клиенти? Разбрах за оферта на стойност 21лв.- 8гб и неограничени минути. Дали я има още в момента или?
Когато преподписвам и взимам апарат, а СИМ картата трябва да бъде отрязана, за да може да се ползва на новия, заплаща ли се при Теленор ? Според мен не би трябвало, но знам ли ...
Някой ако е наясно ще се радвам да сподели.
Достигнах нов абсолютен рекорд за скорост в мрежата на Виваком и с телефон Xiaomi MI 9T- внушителните 424 mpbs!!! Ще се окаже, че телефона най-вероятно поддържа технологията 4x4 MIMO, а Виваком е първият оператор, който започва въвеждането и във България. Теста е извършен в 20.00 часа, когато мобилните мрежи са доста натоварени в София:
Сега забелязах, че и оранжевите са пуснали през сайта им "персонални" оферти за преподписване.
При мен илизат два варианта за план без апарат:
1. 28.99 - Smart L+ - Неограничени Национални / 200 в EU / 16000 MB / TV GO Start
2. 26.99 - Smart L - Неограничени Национални / 14000 MB
В момента съм на Smart L+ от преди 2 години - 23.66 - Неограничени Национални / 100 в EU / 12000 MB / TV GO Start.
По интересното, е че договора ми изтича на 31.1.2020, което според мен ще вляза в трите месеца на 31.10.2019, но може би системата им гледа само месеца, а не деня и за това вече ми позволява да преподпиша.
Аз съм на Smart XL промо 2017 за 26,49лв
специално за мен уж ми го предлагат за 30,99лв
като вместо 16GB ми предлагат 18GB
Предлагат ми и Smart L за 26,99лв с 14GB нет,
но пък облака ще ми е 15GB вместо 128GB, което е неприемливо
и нямам да международни към ЕС, а сега съм с 300
Поне 100 ще ми трябват
Друг минус е, че съм на тройна услуга, а вече нямат
С нея Нета ми е 9,99лв, а ТВ ми е към 12-13 лв
Договорът ми е от Коледа 2017 и явно вече съм в период за преподписване
Ако не получа обаче сходна или по-добра оферта ще затворя нета и ТВ при оранжевите
и ще им търся алтернатива при регионалните доставчици, а за план най-много клоня към smart L+
но на по-добри условия от обявените им в сайта
(Последна редакция: 2019-10-03, 15:21:20 от solo5.)