eksoldier написа:Към новите има и tidal premium, но едва ли ще ползвам. Spotify е много по-добър и си заслужава парите. Не знам нашите умници що решиха да набият tidal вместо spotify в плановете си!
Spotify e по-хубав и удобен за ползване.
Tidal е с превъзхождащо всички други качество.
"Perfection is not attainable, but if we chase perfection we can catch excellence."--- Vince Lombardi
(Последна редакция: 2020-05-12, 21:44:08 от oxuboxu.)
Тва са оферти дадени ми през април важащи и сега. Служител в офис, не в приложението. Още не съм влязал в тримесечния период за преподписване. Но знам какво ще ми предложат когато вляза в края на май. Аз съм на Виваком от както са на пазара. Лоялен клиент без нито една забавена сметка през годините.
Още нещо, тва, че може да се преподписва на по-нисък план не е нищо ново! Винаги е можело след като си в тримесечния период. Ако някой служител е казал обратното е излъгал.
Да, пробвах tidal hifi около месец, иначе платих за 5, но не издържах повече. Качеството на домашния ресийвър е превъзходно, но до там за съжаление. Няколко седмици едни и същи индивидуални листи. Търсачката е супер смотана, една песен не мога да намеря (а я имат със сигурност!) Няколко пъти пробвах различни песни, spotify ми показва моментално какво търся. Обясниха ми, че тва било заради различните алгоритми на tidal при търсене, но мен тва не ме грее. Интерфейс ужасен. Колкото и да ми се искаше по-високото качество се отказах. Бях готов да си плащам за hifi. Spotify знае какво искам да слушам и дневните листи са такива които слушам с удоволствие, не да прескачам от песен на песен докато случа на хубаво...
(Последна редакция: 2020-05-12, 22:28:45 от eksoldier.)
Някой може ли да сравни домашния нет на операторите с cooolbox ? Малко започнаха да ме ядосват кулбокса със скоростите та се чудя ... телевизия не ми трябва, само нет.
(2020-05-12, 16:18:19)1124 написа: Аз
съм в кв Разсадника и оптичният кабел ми е директно в рутера. Тоест навсякъде е различно. Имам предвид тънък бял кабел, който вътре е с подобие на стъклена нишка..Вкаран е директно в рутрра, а не отзад в буксите.
При мен на Виваком оптичния кабел е до апартамента и всички аксесоари са си при мен, а А1 си набутаха кутииките на етажите и висят много грозно.
Huawei Mate 50 pro Huawei Watch GT 2
(Последна редакция: 2020-05-13, 12:21:13 от pezilink.)
Договора на виваком ми изтича след месец и гледам в темата има доста добри оферти. В момента съм на 16лв с неограничени минути и 3500МБ и са ми достатъчни и искам да подновя договора на горе-долу сходни условия. Това което виждам в my vivacom, си е направо мега зле:
- Smart L за 25.99 - 2000 Национални / 4000 MB / TIDAL / TV GO 60+ канала, HBO OD, MAX Sport Plus, DiemaXtra, MAXI, Disney English, 10000 MB за 6 месеца
-Smart M+ за 21.99 - 1200 Национални / 100 в EU / 1200 MB / TV GO 60+ канала, HBO OD, MAX Sport Plus, DiemaXtra, MAXI, Disney English, 10000 MB за 6 месеца
-Smart S за 15.99 - 500 Национални / 300 MB / TV GO 30
Ще се поразходя по офисите на другите оператори да видя какво предлагат
Още не си влязал в периода за преподписване. Виждаш стандартните такси... Те са меко казано зле.
Току що ми казаха, че има нова оферта - 28.99 25ГБ 200 към ЕС. Сигурно се води L+. Като дойде време за подпис ще ми кажат мога ли да я взема. Иначе си остават горните дето съм писал.
(Последна редакция: 2020-05-13, 13:02:39 от eksoldier.)
Изобщо не ги гледам. Супер доволен съм си от вива. Един приятел от години ме вика в неговата група дето са над 70 карти на А1, а у тях няма читаво покритие и ми звъни по вайбър... Поне vowifi да имаха!
(2020-05-13, 12:52:48)eksoldier написа: Още не си влязал в периода за преподписване. Виждаш стандартните такси... Те са меко казано зле.
..........
Как да не е влязъл в период на преподписване? Има по-малко от месец до края на настоящия договор. Виваком пускат за някои добри индивидуални оферти, а за други само стандартните. Не мога да разбера логиката им, ако изобщо има такава при тях.
(2020-05-13, 13:09:26)eksoldier написа: Изобщо не ги гледам. Супер доволен съм си от вива. Един приятел от години ме вика в неговата група дето са над 70 карти на А1, а у тях няма читаво покритие и ми звъни по вайбър... Поне vowifi да имаха!
Това с обхвата е индивидуално. При мен Теленор е много зле и затова не са ми вариант.
Моите наблюдения за Виваком са, че в My Vivacom през повечето време са стандартните планове, дори и да си влязал в период на преподписване. А един път седмично се появяват скритите оферти с истински предложения и стоят ден- два преди да се завърнат стандартните.
Значи проверявате всеки ден и ако се появи оферта, която ви устройва, поръчвате веднага. Разбира се, не пречи да проверите конкуренцията. Но в момента никой не дава добри условия за пренасяне.
(Последна редакция: 2020-05-13, 20:24:51 от milenvn.)
И аз си мисля, че трябва да съм в периода на преподписване(нали е 3 месеца преди изтичане на договора), но офертите са това..следя ги всеки ден и са без промяна. Затова казвам, че ще погледна другите оператори, защото не си заслужават предложените от настоящия оператор в момента..Имам и друг вариянт.. минавам на А1 прима за няколко месеца и се включвам в група, която е пак към виваком, но с много добри оферти..
Да, да. В периода си. Разбрал съм погрешно, че чакаш да почне тримесечния период още... Иначе да, без вътрешен човек в офис нещата рядко се случват. Даже и сега ми казаха, че тая оферта 28.99 25ГБ не я дават на всеки. Ама предвид факта, че в момента таксата ми е 28 лв. предполагат, че ще имам възможност за тоя план. Въпросът е, че ако се води L+ телефонът за купуване ще е по скъп. Съответно мога да взема план с повече нет за още няколко левчета горница примерно и да си бъда пак XL. Ще го видя скоро.
Нямам представа тогава защо няма оферти при вас. Обадете се на 123 и кажете, че сте решили да се пренасяте, защото имат смешни и обидни оферти за преподписване. Цитирайте някои оферти от тези тук по-горе и кажете, че ваш колега в службата ги е получил. Попитайте ги за детайли относно пренасянето- все едно наистина се интересувате. Има вероятност да предадат по-нагоре и до няколко дни да получите обаждане с оферта за задържане.
Ако въпреки това няма- пренасяйте на прима за 10 лв. на месец.
(Последна редакция: 2020-05-13, 21:03:42 от milenvn.)
Да допълня- ако въпреки всичко нямате оферта, отидете в някой магазин. Наблегнете, че сте решили да пренасяте и само скрита оферта ви интересува. Цитирайте споменатите по-горе като получени от ваш близък. Успех.
(2020-05-12, 16:18:19)1124 написа: Аз
съм в кв Разсадника и оптичният кабел ми е директно в рутера. Тоест навсякъде е различно. Имам предвид тънък бял кабел, който вътре е с подобие на стъклена нишка..Вкаран е директно в рутрра, а не отзад в буксите.
Преди рутера би трябвало оптиката да влиза в GPON и след това в рутера.
Не си представям оптика с накрайник RG45...
(2020-05-13, 12:20:20)pezilink написа: При мен на Виваком оптичния кабел е до апартамента и всички аксесоари са си при мен, а А1 си набутаха кутииките на етажите и висят много грозно.
Техниците на Булсат си имат устройство за "заваряване" на оптиката и могат да свържат и 2км кабел оптика,
докато техниците на А1 имали 2-3 стандартни дължини оптика и не "заварявали", а слагат тази дължина оптика, която ги устройва. Такава им е системата. Ако стане някой фал с оптиката у вас, трябва да изтеглят ново "парче". С един такер бях нацелил оптиката у нас точно в средата, малшанс. Изтръпнах, викам си сега пак хамалогия по теглене, техниците на Булсат се справиха за 10 минути с подготовката и "заварката"
(Последна редакция: 2020-05-14, 09:00:09 от solo5.)
Аз да попитам, щото гледам добри условия ви предлагат и договаряте-след като е ИЗТЕКЪЛ срока на договора с Вивата, може ли пак да се договори нещо прилично?
Току що ми звъняха за преподписване на плана на дъщеря ми от Виваком,
който е Smart M за 11,99лв с 2000 минути и 2000MB
Идея нямам кой мозък ги обучава така тия консултанти,
но може ли да ми ми чете 10 страници написан текст по телефона?!
Отначало реших да броя до 25 докато ми чете, за да не я прекъсвам,
все пак девойчето не е виновно. Но когато започна да ми обяснява,
че за 1,99лв на месец повече от сегашната сметка ми давали 1000 MB бонус,
което всъщност било по не знам си 7ст на ден, не издържах :-)
Обясних и че Виваком за мен няма да съществуват дълго време,
особено след 2-те жалби и разправиите заради които си мигрирах номера,
както и защото нашиха няколко лева абонамент за новини на плана на детето,
макар то да е с Myki, което прави невъзможно да бъде направен абонамент от нас,
освен ако не го е направил някой недобросъвестен служител.
Попитах служителката на Виваком кога точно изтича договора, за да знам кога да мигрирам,
на което тя ми отговори че не знае, което ме вбеси допълнително...
P.S. Явно операторите са много огладнели покрай кризата, защото въпросната
се бори поне 10 минути за да ме убеди, да преподпиша, въпреки че и казах че няма шанс
(Последна редакция: 2020-05-14, 09:53:27 от solo5.)
Те просто имат сценарий, който са длъжни да следват. Ако ти беше казала "добре, приятен ден", щеше да си има проблеми с шефовете. Също и информацията, с която разполагат е оскъдна. Веднъж ми бяха звъняли от Мтел на номер, който не ползвах аз, а другият човек не беше вдигнал. Продиктува ми номера и се обадих от другия си телефон, а те ми казаха, че не виждат в системата кои номера са на мое име и не знаеха защо са звъняли...
(2020-05-14, 08:51:25)solo5 написа: Преди рутера би трябвало оптиката да влиза в GPON и след това в рутера.
Не си представям оптика с накрайник RG45...
Техниците на Булсат си имат устройство за "заваряване" на оптиката и могат да свържат и 2км кабел оптика,
докато техниците на А1 имали 2-3 стандартни дължини оптика и не "заварявали", а слагат тази дължина оптика, която ги устройва. Такава им е системата. Ако стане някой фал с оптиката у вас, трябва да изтеглят ново "парче". С един такер бях нацелил оптиката у нас точно в средата, малшанс. Изтръпнах, викам си сега пак хамалогия по теглене, техниците на Булсат се справиха за 10 минути с подготовката и "заварката"
Ето как е:
Белият кабел е интернета.
(Последна редакция: 2020-05-14, 16:46:44 от 1124.)
Я дайте съвет които сте на Виваком: жена ми в момента е на план за 19.99 с неограничени разговори и 8000 МБ. Другия месец й изтича договорът и днес в офис нейната преференциална оферта е 14000 МБ (6700 в ЕС, но не я касае), неограничени разговори и TV GO+ за една година безплатно (пак не я касае). По-евтино нямало. Заслужава ли си или да търся в друг офис и какво? А на профила й в сайта виждам следната: "Smart L за 23.99 - Неограничени Национални / 20000 MB / TIDAL / TV GO 60+ канала, MAXI, HBO OD, Disney English, MAX Sport Plus, DiemaXtra, 10000 MB за 6 месеца" и същото още два пъти, само че с 12000 и 10000 МБ и съответно с по 2 лв. по-евтин всеки. Да считам, че в офиса послъгват или?
Питахме за детски таблет да вземем - не можело без карта с план за интернет. Измекярска работа, а е лоялен клиент, не е имала никога забавено плащане най-малкото. Нито клубната карта върши работа в случая.
(Последна редакция: 2020-05-14, 19:33:14 от fifth_root.)