За да получиш добра оферта отиваш при конкуренцията! Така или иначе, всички имат проблеми с 4 и 5г. Писах по-назад в темата, че съм решил да съм абонат натози, който ми предложи по-ниска цена. Услугите са почи еднакво зле и при 3 оператора, като за мен сегашния йетел за най-зле. Не, че бяха добре когото се казваха глобул - лично мнение, бил съм им клиент, всъщност всички съм ги пробвал - еднакви са във всичко. Най вече в заблудата на клиенти!
(2023-02-04, 21:25:20)hgeorgiev написа: Как ще се вади нов номер....минах от А1 на предплатена на Виваком. Нов номер беше преди 10 години и назад. Подвели са Ви.
Точно във Виваком питах, но не задълбах, защото при плащане на нета, който се ползва и разговорите пак щеше да дойде толкова.
Явно всеки Оператор и всеки служител си прави каквото си иска.
(2023-02-04, 21:27:24)Lupita написа: Моят договор е изтекъл така или иначе. Въпросът е, че като отидеш в офис, те ти казват, че за 20-25 лева можеш да вземеш някакъв умрял интернет на 10 мегабита или, примерно 5-8 ГБ на максимална скорост. Иначе 30-35 лева за нещо по-добро. Лоялен клиент съм от 2006 година.
Аз от години не ходя до офиси - само онлайн.
(Последна редакция: 2023-02-04, 21:50:35 от Mendeleev.)
От опит знам, че когато отидеш срещу служител който те подценява, можеш да го матираш в 3 хода ако ме разбираш. Другото хубаво на личното посещение е диалога. Пътувам доста из страната, и преподписах 2 договора на мтел на децата при добри за мен условия, на добра цена в град Балчик. Не съм подценил служителката, нито тя мен, просто се разбрахме. При онлайн преподписването имаш 1,2 и 3 и избираш м/у тях. И двата метода си имат предимства и недостатъци. Аз като бивш работещ в чужбина, преподписвах и по телефона, но е дълго за обяснение сега, кое как. Всичко зависи от индивидуалното потребление на всеки, и от това колко е готов да плати за него!
времето е като парите - никога не стига
(Последна редакция: 2023-02-04, 22:14:21 от pepy1.)
1 потребител изказва благодарност на pepy1 за това мнение:1 потребител изказва благодарност на pepy1 за това мнение • hgeorgiev
(2023-02-04, 22:12:39)pepy1 написа: От опит знам, че когато отидеш срещу служител който те подценява, можеш да го матираш в 3 хода ако ме разбираш. Другото хубаво на личното посещение е диалога. Пътувам доста из страната, и преподписах 2 договора на мтел на децата при добри за мен условия, на добра цена в град Балчик. Не съм подценил служителката, нито тя мен, просто се разбрахме. При онлайн преподписването имаш 1,2 и 3 и избираш м/у тях. И двата метода си имат предимства и недостатъци. Аз като бивш работещ в чужбина, преподписвах и по телефона, но е дълго за обяснение сега, кое как. Всичко зависи от индивидуалното потребление на всеки, и от това колко е готов да плати за него!
Напълно съм съгласен, но за мен е по-сигурно, че като е онлайн и в къщи си чета договора на спокойствие, ако намеря нещо, което ме притеснява се ползва правото на отказ, заради това, че е онлайн.
Последният път, когато подписвах в офис някакъв нагляр ме изклати здраво с малките букви. Върнах се да оспорвам и той нагляра вика - да сте чели, всичко си го пише. Е да ама като има 5 страници пояснения как да се въоража с такова търпение там на място, когато зад мен чакат хора и тропат с крака за да застанат на моето място и да си свършат работата.
Сега вече действам онлайн. Вече един път върнах договор и всичко беше наред.
1 потребител изказва благодарност на Mendeleev за това мнение:1 потребител изказва благодарност на Mendeleev за това мнение • sapiora
@Mendeleev наистина са те "изклатили"вероятно от притеснение или незнание.Имаш право да си вземеш все още неподписания договор у дома и да си го прочетеш и анализираш.Ако не си съгласен с нещо,просто не подписваш.Аз така правя.
Samsung Galaxy S III Mini>>>>Huawei P8 Lite>>>>Honor 8 x Huawei Watch GT 2 ------------------------------------------------------------------------------
ПОБЕЖДАВАТ САМО ОНЕЗИ,КОИТО ВЯРВАТ,ЧЕ МОГАТ ДА ПОБЕДЯТ!
Договор с мобилен оператор предствавлява общите условия, които се отнасят за всички клиенти и подробности по ценита на плана който искате. Общите условия можете да ги прочетете на сайта на оператора, цените за желания от Вас план също. Когато има изменение в общите условия на някой оперотор, клиентите се уведомяват с смс, и се предоставя възможност при несъгласие на потребителя, да се откаже от услугите им без неустойка. Аз съм получавал такъв смс от вивата. Сега кзп като оправи клаузата за едностранно увеличение с отказ от договор без неустойка, нещата сами ще се регулират!
времето е като парите - никога не стига
1 потребител изказва благодарност на pepy1 за това мнение:1 потребител изказва благодарност на pepy1 за това мнение • hgeorgiev
(2023-02-05, 09:38:12)buci59 написа: @Mendeleev наистина са те "изклатили"вероятно от притеснение или незнание.Имаш право да си вземеш все още неподписания договор у дома и да си го прочетеш и анализираш.Ако не си съгласен с нещо,просто не подписваш.Аз така правя.
Тогава трябваше да подпиша пред служителя на електронен носител. После го разпечатва и край. Подписано - съгласен с всичко на момента.
Тотално са те измамили първо ти се дава копие на хартия и ако си съгласен с него (на него има подпис на служителя), тогава се подписваш електронно на четеца... За в бъдеще да знаеш
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
(Последна редакция: 2023-02-05, 15:31:29 от Andon0v.)
1 потребител изказва благодарност на Andon0v за това мнение:1 потребител изказва благодарност на Andon0v за това мнение • Mendeleev
Оказа се, че след като ми изтече договора на вече несъществуваш план Unlimited50, цената скача на 39,99 лева.
Дефакто, ще трябва да преподпиша на Unlimited 100, за 32,99...
Внимавам какво си пожелавам, защото може да ми се случи!!!
(2023-02-05, 15:54:38)gospodinov81 написа: Оказа се, че след като ми изтече договора на вече несъществуваш план Unlimited50, цената скача на 39,99 лева.
Дефакто, ще трябва да преподпиша на Unlimited 100, за 32,99...
Точно така , и аз така минах на Unlimited 100 ,защото 50 просто вече не съществува... и после разбрах че на всеки 10ГБ , трябва да пращам СМС.. Идеята е точно торентите... да не товари мрежата им като цяло.. Абе как и да е , то вече е свирено.. всеки един от новите планове е така, без значение кой ще избереш .. всички са ограничени на 10гб потребление , след което СМС и нови 10..
П.С - Няма значение дали съм на 4G/5G , все тая е... Ако ще и на 3G да си.. стигнеш ли лимита край.
''A true master is an eternal student''
(Последна редакция: 2023-02-05, 16:49:23 от gamerz7.)
1 потребител изказва благодарност на gamerz7 за това мнение:1 потребител изказва благодарност на gamerz7 за това мнение • bgbore_96
(2023-02-05, 16:47:37)gamerz7 написа: Точно така , и аз така минах на Unlimited 100 ,защото 50 просто вече не съществува... и после разбрах че на всеки 10ГБ , трябва да пращам СМС.. Идеята е точно торентите... да не товари мрежата им като цяло.. Абе как и да е , то вече е свирено.. всеки един от новите планове е така, без значение кой ще избереш .. всички са ограничени на 10гб потребление , след което СМС и нови 10..
П.С - Няма значение дали съм на 4G/5G , все тая е... Ако ще и на 3G да си.. стигнеш ли лимита край.
Запознат ли си, ако беше останал на безсрочен /с по-високата такса/, дали щеше да имаш това ограничение от 10ГБ?
Внимавам какво си пожелавам, защото може да ми се случи!!!
Колеги, остават ми 2 месеца от договора и искам да се прехвърля на друг оператор. Дължа ли наказателни такси?
А1 ми прдлагат неогрничени минути и интернет на 10 mbit за 22 лв. за прехвърляне на номер.
(2023-02-07, 16:49:41)Lupita написа: Е какво ще направиш с тия 10 бегабита?!
Ако ще теглиш торенти е тегаво,за всичко останало са достатъчни.На оранжевите unlimited 10 са реално измерени през speed test 15mbps.Даже и 4к клипове се гледат нормално.
1 потребител изказва благодарност на retyrn за това мнение:1 потребител изказва благодарност на retyrn за това мнение • jhoro
през месец Декември прехвърлих два номера от Йеттел към А1 на плана за 20лв и неограничено 4G. Прочетох мненията по-назад и в крайна сметка не разбрах дали се предлага все още този план? Ако ли не, какви планове са актуални за пренос сега и какви са условията след изтичането на договора? Ще съм благодарен за всякаква информация какви са условията за взимаме на устройства при тези довори.
Еми търсете го този план в офисите. Днес може да се е предлагал - утре да не. Обикаляш офиси и ги тормозиш. Направо казваш как вчера комшията ти се е прехвърлил на този план....и така. Няма универсална формула.
Преди две седмици и в Теленор ми го предлагаха но май беше 24 лева. Но има и 5Г
(Последна редакция: 2023-02-07, 20:26:49 от hgeorgiev.)
Здравейте хора. Нещо супер странно, което ми се случи и искам да споделя. На йеттел съм и вчера си смених номера след 15 годни със стария. Стария започваше 0896.... в офиса и вкъщи, и двете се намират в центъра на Варна нямах обхат, макс 2 чертички, обикновенно е 1. От вчера съм сномер започващ с 0899 пълен обхват навсякъде. Не съм бил с по- малко от 4 чертички. Чудно ми е как така? Единственто ми обяснение, е че 0899 са старите кодове или както се наричат там още от глобул и освен да са на друга мрежа или вълна от 0896 може би... нямам никаква престава, но съм адски доволен от резултата
(2023-02-10, 16:07:36)hgeorgiev написа: Леко смея да предположа, че резултата е от смяна на SIM картата. Предполагам си я сменил.....иначе няма логично обяснение за мен.
Не, само смяна на номер, нищо повече. Отидох за 10 мин смениха ми номера и си тръгнах. И аз за това питам, защото ми стана много интересно от какво може да е след като съм със старата сим карта…
Samsung S 24 Ultra 256GB. Titanium Grey
1 потребител изказва благодарност на justvank0 за това мнение:1 потребител изказва благодарност на justvank0 за това мнение • jhoro
Днес се наложи да преподпиша един договор за план Smart M, който включва 2000 мин. към всички + 6 GB интернет на максимална скорост. След подписването му получих смс със следния текст. Явно скритите планове са останали тук там, дава си ги самата система след преподписване на договора, но на какъв принцип, не е ясно.
(Последна редакция: 2023-02-11, 16:08:28 от NoMaD.)
1 потребител изказва благодарност на NoMaD за това мнение:1 потребител изказва благодарност на NoMaD за това мнение • hgeorgiev
(2023-02-11, 15:19:28)NoMaD написа: Днес се наложи да преподпиша един договор за план Smart M, който включва 2000 мин. към всички + 6 GB интернет на максимална скорост. След подписването му получих смс със следния текст. Явно скритите планове са останали тук там, дава си ги самата система след преподписване на договора, но на какъв принцип, не е ясно.
Този sms ти го изпращат с условията, които си преподписал.Те са промоционални. Дали подписваш в офис или онлайн това са условията,системата няма как да ти промени договора с някакви по-добри условия след сключването му.
Това са промоционални условия: 2000 минути + 6 GB интернет. След изтичане на договора, ако не се преподпише, си става пак: 500 мин. + 300 MB, при каквито условия бе сключен преди 5 години.
(Последна редакция: 2023-02-11, 19:12:41 от NoMaD.)
(2023-02-11, 17:06:07)NoMaD написа: Това са промоционални условия: 2000 минути + 6 GB интернет. След изтичане на договора, ако не го преподпиша пак, си стават: 500 мин. + 300 MB, на каквито условия бе сключен преди 5 години.
А международни минути не дават ли? Аз до есента съм с тези параметри,чакам да видя какво ще предложат в последните три месеца.
(2023-02-05, 17:17:10)gospodinov81 написа: Запознат ли си, ако беше останал на безсрочен /с по-високата такса/, дали щеше да имаш това ограничение от 10ГБ?
Не съм запознат, а трябваше да се запозная , но изобщо не съм и предполагал нито са ми казали , че го има това ограничение от 10ГБ.. моя грешка за жалост.