@
siankatabg
Магазините са под една и съща шапка. Когато замених 16ГБ ЛГ Г2 с 32ГБ в Смартфон нямаха наличен и звъннаха на колегите си от Скайфон и ми го изпратиха от там. Според мен няма значение от коя от двете фирми ще закупиш телефона си. Разбира се, ако ЛГ Г4 с кожен гръб има само в едната е нормално да е от нея. Имай предвид, че цените при тях с кожен гръб са по-високи или поне бяха, когато аз взимах моя преди 2 месеца. Изпращат ги със Спиди с наложен платеж, ако не си от Варна и нямаш възможност да го вземеш от магазина им. Също така е с опция да отвориш и да видиш какво са ти изпратили - ако е фабрично запечатана кутията дали е отваряна, ако има фабрични протектори дали са махани, какво има в кутията и т.н.
Имат собствен сервиз, към който нямам забележки. 2 пъти съм го ползвал - първият път още на 3-я месец за смяна на микрофон и лентов кабел (може би следствие на някое от изпусканията от моя страна
). За 4 дни телефонът отиде на ремонт и се върна от там. Вторият път Г2 го хвана жълтеницата преди около месец - изби жълто петно в лентата на статус бара. 1,5 година след закупуването и след като премина в ръцете на жена ми. Този път ремонтът отне 30 дни, тъй като казаха, че нямат наличен дисплей и трябваше да поръчат. Заедно с дисплея са сменили и стъклото. Гледах под лупа как е залепено, защото четох колеги да се оплакват, че след ремонт в други сервизи вкл. в Мост не са добре залепени, накриво и дори са получавало нещо като дъга. Всичко е точно!
Ако купиш телефон от тях и се налага сервиз, изпращаш за твоя сметка с който куриер искаш, а те ти го връщат за тяхна сметка със Спиди. Не знам от къде ги внасят, но моят ЛГ Г2 е с немски продуктов код. Също така виж за евентуални отстъпки, които са обявени на страниците им - 10 лв безплатен Фейсбук ваучер, за първа покупка, аксесоари и т.н.
Имах желание да купя и ЛГ Г4 от тях, но първо цените им бяха по-високи от конкурентни магазини и второ, с кожен капак бяха с около 40лв. по-скъпи. Затова поръчах моя ЛГ Г4 от RV mobile. Други колеги също са пазарували от тях, а една дама дори бе отворила тема тук именно за тях. Имат физически магазин в София и може да си вземеш телефона на място от тях, ако искаш, а гаранционно се обслужват от К&K сервиз. Звънях и до сервиза за да питам и от там ми потвърдиха, че нямат проблем с телефони купени от РВ Мобайл.
За разлика от Скайфон и СмартфонБГ не са със статут на коректен магазин, но в нета има доста отзиви и на други техни клиенти и можеш да се ориентираш в избора на магазин. Не на последно място, тъй като цените са много динамични и се променят почти всеки ден, ако тяхната оферта не е най-ниската можеш да им кажеш коя в момента на конкурентите им е най-ниска и със сигурност ще ти продадат телефона поне на нея ;-)
От който и магазин да взимаш, важно е да има физически адрес и заедно с гаранционната карта да издават и фискален бон. Фактурата не е важен и задължителен аксесоар, ако не си фирма и да ти е необходима за счетоводството.
Успех с покупката и те очакваме скоро в клуба!