Темата е заключена
Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Измама от (служител на) Виваком
#51

(2016-01-14, 14:35:59)ndsbg написа:  Навсякъде има тарикатлъци въпроса е, че тук в нашата родина са по зле хората.

Аз в англия съм живял малко и не съм видял някой да плаща сметка или в магазин в брой. Те си знаят защо.
Аксесоари
#52

(2016-01-14, 14:35:59)ndsbg написа:  @karloson тази схема с касовата бележка и неплатилия клиент я има от много отдавна и не е само при операторите. В предишен пост споменах че имаше такива оплакали се от лукоил (плащаш невзимаш касова белвжка, после видео запис кола с рег.но ер еди си кой напусна о екта без да си плати горивото).

Имал съм проблеми с шел от такова естество, но понеже е платено с карта и има разпечатка, стана един мнооооого як скандал /като взех разпечетката де/ иначе имаше оплакване до самата банка, но с разпечатката от нея бумеранга се върна към въпросния служител!

времето е като парите - никога не стига
#53

Това със сторнирането на касова бележка от мобилен оператор ми се вижда леко нереално. И лесно може да бъде проверено вместо да се пускат теми по форумите. За да се сторнира нещо трябва да се напише бележка за сторно и на тая бележка трябва да пише името(или поне подпис) на тоя който я сторнира и също на кого на името е. Поне така си мисля аз. На касовите бележки не пише номера. За да сторнира някой ей така бележка единственето което ми идва наум е да играе партия с някой. Някой намира касови бележки, сторнира ги и после с касиера делят някакви пари или си пллащат примерно сметките. Според мен автора не трябва да си чеше мъдите ами да ходи да се разпрая щото това си е документна измама.

Motorola G5s XT1793
#54

GH0STFACE Защото.... могат да платят навсякъде с карта, тук има доста места, на които не знаят какво е това!

Siemens M55>>Nokia 3250 Symbian v9.1>>Nokia E51 Symbian v9.2>>hTC Wildfire - CyanogenMod V7.1.0.1 Android 2.3.7 or Stock ROM Android 2.2.1>>hTC E\/O + root + 3D Stock ROM>> 
LG G2 + CloudyG3 2.2 + Dorimanx 9.9 >> LG G4 >> Moto X4 >> Samsung Galaxy S10
#55

Е точно операторите(за Виваком не знам, но Мтел и Теленор 100% имат, аз така си плащам) си имат възможност за онлайн плащане..
Иначе някои забутани магазини сигурно нямат, наистина..

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910C White
#56

(2016-01-14, 23:07:50)dada_ написа:  GH0STFACE Защото.... могат да платят навсякъде с карта, тук има доста места, на които не знаят какво е това!

Е ти пък се изказа така че, все едно живееш в зората на банкоматите, когато умниците си завираха фонокартите в банкоматите да пробват дали ще пусне пара...
#57

^Не, но има магазинчета и то доста, които сигурно никога няма да имат терминал.

Siemens M55>>Nokia 3250 Symbian v9.1>>Nokia E51 Symbian v9.2>>hTC Wildfire - CyanogenMod V7.1.0.1 Android 2.3.7 or Stock ROM Android 2.2.1>>hTC E\/O + root + 3D Stock ROM>> 
LG G2 + CloudyG3 2.2 + Dorimanx 9.9 >> LG G4 >> Moto X4 >> Samsung Galaxy S10
#58

Въпрос на виждания, според мен. Аз също не се разплащам нито по интернет, нито с карта-и аз така, в брой.
#59

Гениално!
Липсата на финансова култура Ви ограничава много повече, отколкото ако просто се образовате и не правите елементарни грешки!
Като чуя репликите - "Кредитните карти са ужасни!" и "Аз не плащам онлайн с карта, защото ще ми гепят парите!" и избухвам в див неконтролируем смях.

Он - само виваком нямат онлайн плащане и ме убиват направо. Толкова ми беше удобно в Теленор - цък в сайта им - цък картата и съм готов. Сега трябва да търся заспал офис да си платя...

Choosing...
#60

Абе и аз плащах главно кеш, докато не почнах работа... Сега от 8 сутрин до 10 вечер съм някъде(я на лекции, я на работа) и не мога да им хвана работното време на офисите, та с това онлайн плащане се преродих, да не говорим, че не слушам 10 минути зарибявания за поредния "невероятен" план..

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910C White
#61

От 3 години не съм плащал нищо на каса (сметки, кредити, лизинги и данъци). Всичко минава през epay или онлайн портала на банката ми. Страшно удобство е. Получавам известия за възникнали задължения и никога не съм пропускал плащане, защото няма как да го забравя с толкова напомняния. А най-важното - имам пълна история, която се събира на 2 листа формат А4 без да трупам камари от касови бележки. Smile

Samsung GALAXY S24+ [Marble Grey]
#62

(2016-01-15, 11:25:37)Sloona написа:  Гениално!
Липсата на финансова култура Ви ограничава много повече, отколкото ако просто се образовате и не правите елементарни грешки!
Като чуя репликите - "Кредитните карти са ужасни!" и "Аз не плащам онлайн с карта, защото ще ми гепят парите!" и избухвам в див неконтролируем смях.

Он - само виваком нямат онлайн плащане и ме убиват направо. Толкова ми беше удобно в Теленор - цък в сайта им - цък картата и съм готов. Сега трябва да търся заспал офис да си платя...

Ама кой я определя тази култура, пък било то и финансова? Ми така ме устройва просто. Не ми допада просто този начин, нито ме е страх да не ми гепят парите (то понеже те са адски много, направо така ме е страх... Big Grin ), нито каквото и да е. Просто не искам.
Не,че вафлите са лоши-ОК са, но не обичам сладко и не обичам вафли, разбираш ли? Лоша ми е вкусовата култура ли?!

Причината ми е проста-плащам си в кеш, защото така ми е удобно на мен. Както казах-всеки с вижданията си.
#63

(2016-01-14, 22:51:24)krokifena написа:  Това със сторнирането на касова бележка от мобилен оператор ми се вижда леко нереално. И лесно може да бъде проверено вместо да се пускат теми по форумите. За да се сторнира нещо трябва да се напише бележка за сторно и на тая бележка трябва да пише името(или поне подпис) на тоя който я сторнира и също на кого на името е. 

Не може ли служителя да напише името на втория братовчед на жена си и да сторнира? Ако трябва да се пише, де... Аз си мисля, че щом също такъв служител ми е казал схемата, значи е възможна.

Huawei U8150 Ideos>>HTC Evo 3D>>ZTE Blade Q>>Samsung Galaxy S3 Neo>>Asus Zenfone 5>>Asus Zenfone 2 Laser>>Asus Zenfone 4 ZE554KL
#64

Можеш ли да опишеш служителя, за който става въпрос, защото съм плащал там няколко пъти и съм ги запомнил по физиономия? А и ми е интересно за кой става дума.
#65

(2016-01-15, 16:46:31)karloson написа:  Не може ли служителя да напише името на втория братовчед на жена си и да сторнира? Ако трябва да се пише, де... Аз си мисля, че щом също такъв служител ми е казал схемата, значи е възможна.

Може. Още по зле за него. Като се види че бележката не е подписана от човек от магазина. Така или иначе едното копие остава на кочана.
-към горния коментар - аз останах с впечатление че е жена

Motorola G5s XT1793
#66

(2016-01-15, 17:18:05)S73L1 написа:  Можеш ли да опишеш служителя, за който става въпрос, защото съм плащал там няколко пъти и съм ги запомнил по физиономия? А и ми е интересно за кой става дума.

Платих на едно момиче...с права коса вързана на опашка. Но не мога да твърдя, че тя е направила врътката - ще бъде клевета Smile

Huawei U8150 Ideos>>HTC Evo 3D>>ZTE Blade Q>>Samsung Galaxy S3 Neo>>Asus Zenfone 5>>Asus Zenfone 2 Laser>>Asus Zenfone 4 ZE554KL
#67

Може да ти е смешно , но за клевета и накърняване на личността може да те осъдят много лесно и то за хубава сума.

P10

#68

Ами той не е казал , че е тя, а че е платил на нея. Кой какво е направил няма как да го каже той. Затова е написал, че е платил на нея, не, че тя е правела тия мизерии с касовия бон. Айде сега да не превеждаме думи по начин, по който не са казани.
Няма за какво да го осъдят-никъде не е написал или казал "ей тая/тоя го направи". За това може да се направи някакво дело, ако изобщо се стигне до съд и някакво произнасяне, но изобщо какво коментираме правни въпроси не ми е ясно, нито е клеветил някой, нито нищо.
Чисто и просто някой е лапнал 23 лева на негов гръб. Щом е за 23 лева, евала. Дано с тая сума стане много доволен, тия 23 лева да не му стигнат на детето си лекарства да купи дано!!!
Щото съм селянин и за 15 лева знам как цял ден съм си чупил ръцете с чували и хвърляне на зърно при положение,че имам здравословни проблеми и не трябва да натоварвам коремната част, ама друг чалъм като няма...
Ей затова, ако съм аз, и разбера кой ме е цакнал не със 23, ами и с 15 лева да е, такъв бой го чака , че и охраната няма да му помогне.
Той/тя както е там за пари (надали работи, щото се пръска от желание и кеф) , ами хората , които си плащат-и те плащат с пари, и те са си ги изкарали с труд.
На такива им трябва един бой до спукване и да ценят труда! За тях 23 лева може да са нищо, но виж-добре,че не са попаднали на мен. Щеше да се лее викане, псувни и ако щеш и бой в тоя магазин, ако бях аз.
#69

(2016-01-15, 21:40:48)niko написа:  Може да ти е смешно , но за клевета и накърняване на личността може да те осъдят много лесно и то за хубава сума.
И в коя държава това?
В нашата ли? Развесели ме.
1. В случая не става въпрос за клевета, а набеждаване.
2. В България няма осъден човек за такова нещо. Няма и да има.

Още повече, че не можеш да осъдиш интернет профил.

Отделно, в случая не става въпрос за уронване на престижа на определена личност, тъй като такава не е упомената.

По темата : Наистина не бях се замислял, че може да има такава схема. Странно ми е това със сторниранията, защото остават твърде много следи и при една проверка ще лъсне

☜ПаднаЛ АнгеЛ☞
ЕСъМъ  за светъл живот. 
#70

Нито е клевета, нито е набеждаване - аз описвам случая и пиша какво ми е казал служител на Виваком, а именно че е възможно да е станало по този начин. А щом ми го е казал, значи е възможно. Дори да не е станало с мен, може да стане с някой друг. А който търси под вола теле, винаги ще намери причина.

Huawei U8150 Ideos>>HTC Evo 3D>>ZTE Blade Q>>Samsung Galaxy S3 Neo>>Asus Zenfone 5>>Asus Zenfone 2 Laser>>Asus Zenfone 4 ZE554KL
#71

Абе какви клевети, какви глупости бе, кой ги мисли тия неща?!
Това не са клевети, това е някой служител в магазинчето ейтам, дето заслужава да му избиеш зъбите от бой, че и стоматолог да не му помогне.
#72

Според мен въпросния служител е за уволнение, да крайна мярка е ,но според мен щом веднъж го е направил ще го направи отново и не е сигурно дали до сега не го е правил.Това е само един случай, който е публикуван във интернет, а колко още клиенти се пострадали не се знае.


off:
@alisali1234 Колко много негативизъм и злоба има в думите ти в почти всички твои мнения ,че въобще не се учудвам че всяка вечер по новините съобщават за убийства.
#73

Къде тая злоба? Big Grin Няма такова нещо.

Просто си се представям на мястото на клиента, знам как съм си вадил парите и знам какъв... ще яде подобен "служител", ако ще и за 15 лв. да е. Пък и не вярвам да му е за пръв път, кой знае още колко маймуни са на клона и дали не е цяла схема.

Това с новините-не виждам никаква връзка с темата.
#74

@karloson, съветвам те да пробваш следното: Обади се на 123 и от IVR-а избери опцията за проверка или разяснение на фактура. Питай ги дали има данни за платени и сторнирани фактури в акаунта ти. Може да те питат за дата на плащането и ако информацията е налична в системата, предполагам че ще ти я кажат. Офисите и call центъра имат различен достъп, но инфото от първите в повечето случаи е достъпно и от операторите на 123.
#75

alisali1234, много ми е чудно, ако си прост служител и някой хитрец започне така да те работи, и да те обвинява че си го прекарал със сметката за 13 лева, ама той просто не помни дали е платил. Няма и бележка. А и не помни в кой град е бил като уж е плащал... Може и да е бил поркан и да си мисли че е платил... Да вземе и той да ти избие зъбките... темата взе да изпростява заради умни постове. С удоволствие ще я заключа, ако някой колега не ме изпревари.
Темата е заключена




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)