Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Добавяне на тел. номер към Mi акаунт - проблем със SMS активацията
#26

Messaging - menu, additional settings и там е опцията за auto retrieve, но при мен е изключена, на приятелката ми на телефона пък е съвсем различно, но има интересна настройка
Messaging-menu и след това под mi message има settings където пък има отметка да блокира mi съобщения от непознати номера
Аз съм с глобал стейбъл 7.1.1.0, а тя е с china developer 6.1.29
Цитирай
Аксесоари
#27

Благодаря за отговора. Аз съм с Developer ROM и при мене е точно така както си посочил втория ROM. Но с тази опция се занимавах специално - при MTel-ската карта и с изключена и с включена опция не получавам SMS. С Вивакомската карта получавам и в двата случая. Разтоварях със сътрудник на MTel по повод това да потвърди или отрече дали оператора прави филтриране от определени направления, но се оказа в пълно безхаберие... Опита се да ме прехвърли към технически сътрудник... по платена линия... Как пък не.. не стига, че всеячески затрудняват клиентите си, ами и да им плащам за инфото... Аз вече отговора го получих... и без тях. Smile

Samsung Galaxy Note 10+
Samsung Galaxy Tab S 10.5 LTE, Xiaomi Mi Max 2
Цитирай
#28

това е положението
иначе във форумите имаше информация, че са отключвали боотлоадера и без получен СМС код
проба грешка и така
но има надежда и при нас да се раздвижат нещата в скоро време
Цитирай
#29

Аз отключвам без смс код
Цитирай
#30

Аз съм със ,обаче греда на 50% . И това е вариант Smile
Цитирай
#31

Това с 50те % е проблем от теб. И на мен ми е излизало
Цитирай
#32

днес разгледах детайлната фактура /теленор/
имам таксуван СМС към 444*****09730 който от телефона не го виждам като изпратен
това изглежда е станало при активирането на СИМ картата
вероятно нещата са обвързани по някакъв начин с активирането на акаунта
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)