Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Регистрация на Huawei акаунт
#26

От къде да сваля HiОблак?
Цитирай
Аксесоари
#27

@johnterry7, можеш да свалиш HiОблак и други HiПриложения от ТУК  Big Grin

@doktora, не разбирам въпроса ти? Защо искаш да свалиш Идентификатора за Huawei, след като ти си с телефон от Китай и би трябвало да го имаш интегриран като системно приложение? Дори и след ъпдейт, той пак си остава в телефона!

HUAWEI P8 GRA-UL10 - DSFA 
HUAWEI P10 VTR-L29 - Dual stand-by
Цитирай
#28

Защо ми излизат по този начин под различните езици.. :Big Grin
Искам да знам какво свалям, но китайския все още не го разбирам Big Grin


Прикачени файлове Миниатюри
       
Цитирай
#29

Chrome + Google Translate и страницата се отваря на какъвто език искаш  Visslar
HiОблака е синя иконка с бял облак под Android Wear.

HUAWEI P8 GRA-UL10 - DSFA 
HUAWEI P10 VTR-L29 - Dual stand-by
Цитирай
#30

@geоrgyan, питах за идентификатора само за да спестя мъките на другите без такъв, това е! ако е приложение е лесно , и другите ще се справят, ако е системно става сложно
Цитирай
#31

@doktora, има го в HiApp, но при нас е системно. Не знам как ще върви при другите, а и не се забелязва еуфория по инсталиране на китайски услуги.

HUAWEI P8 GRA-UL10 - DSFA 
HUAWEI P10 VTR-L29 - Dual stand-by
Цитирай
#32

О, да! Аз директно пренебрегнах още в началния пост това за Google Chrome и си ползвам стокивия браузър, че ми е по-удобен.
Цитирай
#33

(2016-02-08, 17:23:40)amnesty написа:  И при мен беше същото. Оправи се като спрях Adblock+.

Ммммм, благодаря.

Note 9, 10+
Цитирай
#34

Аз си регистрирах акаунт и съм с европейска версия на лайт. Как мога да търся песни онлайн?

ПП: Опитах да инсталирам / актуализирам апа за музика през акаунта, но не успях. Вероятно разпознава региона ми / версията на телефона...

Huawei P8 lite, HUAWEI Mate 10 lite
Цитирай
#35

При мен пък пише, че услугата е недостъпна за моя регион (задал съм english, united states) поради copyright restrictions...
Цитирай
#36

Аз си свалих тези щуротии, но са на китайски повечето и нищо не мога да разбера. Big Grin


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
#37

@johnterry7, HiApp ти показва на баджа, че имаш 9 актуализации на системни приложения! Отвори приложението и виж в Manager>Update manager кои са те. Тъй като описанието на приложенията е на китайски, опитай се да се ориентираш по иконките за кои приложения ти предлага актуализации. Спокойно, след като ги обновиш пак ще ти работят на български!

От всички приложения, които си инсталирал, единствено HiApp и HiCloud си заслужават. За Android Wear и Huawei Wear мисля, че ще ти трябва умен часовник, HiWallet е китайска система за безконтактно плащане, до него с червената иконка е четец на книги (предполагам с достъп до китайска база).

HUAWEI P8 GRA-UL10 - DSFA 
HUAWEI P10 VTR-L29 - Dual stand-by
Цитирай
#38

@georgyan , забелязах ,че от известно време при включване на телефона в горния край на екрана близо до името на оператора за секунда се появява иконката за местоположение( обърната капка с точка по средата),след което изчезва.дали то има нещо общо с акаунта ,който напаравих в HICloud ,сякаш прави проверка за местонахождението ми? от друга страна , всеки път като влизам в HIApp или HICloud ми изписва за кратко- you allready are 6 dayz signed in row. това пък какво трябва да значи ???
Цитирай
#39

@dok, не е задължително акаунтът ти в Huawei да търси местоположението ти по GPS. Много вероятно е widget-a за времето да търси позициониране.
А относно съобщението от HiCloud те уведомяват, че от 6 дни си логнат. Докато вършея из китайския им форум забелязах, че на всеки две седмици искат да се логвам наново. Не знам дали това не е в сила и за облака, тъй като не го ползвам. Аз съм само с HiApp и той не ми изкарва такива съобщения.

HUAWEI P8 GRA-UL10 - DSFA 
HUAWEI P10 VTR-L29 - Dual stand-by
Цитирай
#40

Къде в HiАпликации да търся този т.н. Идентификатор?
Цитирай
#41

@johnterry7, можеш да го изтеглиш от ТУК.

HUAWEI P8 GRA-UL10 - DSFA 
HUAWEI P10 VTR-L29 - Dual stand-by
Цитирай
#42

Джордж, то всичко много хубаво, ама нищо не ми качва в клоуда, що така? акаунта си работи.

OnePlus 7T Pro Mclaren Edition 5G 
Lenovo YT 2-1050L 
Цитирай
#43

Косьо, понякога китайските сървъри са тегаво бавни, а понякога - все едно са в Европа. Тази сутрин имах 50Mb download от Huawei Китай, но невинаги е така.

HUAWEI P8 GRA-UL10 - DSFA 
HUAWEI P10 VTR-L29 - Dual stand-by
Цитирай
#44

(2016-02-03, 23:22:48)doktora написа:  успях!регистрирах се! направих всичко точно,както го е описал georgyan , но при мен HUAWEI CLOUD пратиха на имейла потвърждение на регистрацията и толкова...сега ми се активира допълнитено меню с опции, мога да тегля теми от маркета, които се оказаха доста повече и различни от преди това ,сигурно има и друго но засега толкова...
Къде ти се активира това допълнително меню, търся и нищо не откривам Smile

LG G2; HONOR 6; Mate 10 lite; HONOR 20; Moto EDGE 30; Honor 90
Цитирай
#45

Когато се регистрирам и накрая когато искам да се логна в идентификатора на телефона ми изписва ,че не е възможно защото имало ограничение за услугите на местоположение и така не мога да се логна независимо ,че скрих местоположението както е описано тук и не мога да ползвам облака или други приложения които са китайски.

Изпратено от моят ALE-L21
Цитирай
#46

(2016-02-02, 22:25:09)georgyan написа:  Всички телефони, внос от Китай, изискват създаването на акаунт за достъп до онлайн ресурсите на Huawei. Без такъв не могат да се свалят теми, а някои модели не могат да получават и системни актуализации. Опитите за създаването му обикновено завършват с отказ и съобщение, че услугата не се поддържа за този регион. Изключването на текущото местоположение и вадене на сим картите също не водят до сполучлив резултат.

Регистрирането на Huawei акаунт отнема 1-2 минути. Цялата процедура се изпълнява от телефона, а не от компютър! Трябва да имате предварително инсталирани Chrome и Google Translate, за да преодолеете бариерата с китайския език. И най-важното - трябва ви читав VPN, който да скрие от сървъра на Huawei вашите данни и местоположение! При това съвсем не е необходимо да се закачите към китайски сървър, може да е в САЩ или Европа, но важното е да ви скрие!!! Аз използвах премиум версията (Elite account) на Hotspot Shield.

ЗА ПО-СИГУРНИ РЕЗУЛТАТИ ИЗКЛЮЧЕТЕ WIFI НА ТЕЛЕФОНА И ИЗПЪЛНЯВАЙТЕ ЦЯЛАТА ПРОЦЕДУРА НА МОБИЛЕН ИНТЕРНЕТ!

За улеснение, можете да пробвате регистрация от т.4 без VPN, но ако ви изпише, че услугата не се предлага за вашия регион или сим, тогава трябва да изпълните цялата инструкция отначало с включен VPN.

РЪКОВОДСТВО ЗА СЪЗДАВАНЕ НА HUAWEI АКАУНТ

1. Стартирайте VPN-а, влезте в Menu>Settings>Network и включете Mobile Networks.

    

2. При първо стартиране приложението автоматично ви закача на сървър в САЩ, но ако това не стане, натиснете кръглия бутон Connect.
3. Уверете се, че връзката ви е криптирана (появява се ключ в статус бара) и че сте на мобилен интернет с изключен wifi.
4. Стартирайте Chrome и отворете HiCloud.

    

5. Изберете free registration
6. Избере регистрация по e-mail address и използвайте различен от gmail имейл адрес. 
   
    

7. Отворете имейла, с който се регистрирахте и потвърдете регистрацията.

    

8. Отворете Настройки на телефона>Идентификатор в Huawei или приложението HiCloud и се впишете с току-що създадения профил.

Вече имате достъп до онлайн ресурсите в Китай и може да изключите VPN-a. Честито!  Big Grin

Когато теглите теми и актуализации, не е необходимо ползването на VPN. Но ако правите корекции на профила си, използването му е препоръчително!
Здравейте колеги.Имам един въпрос.Защо като натисна Индентификатор в Huawei от телефона ми иска достъп до телефоните и др.?Има ли някаква опасност да ги загубя?Благодаря предварително



Цитирай
#47

Здравейте,
С телефон P8 Lite съм и имам проблем със свързването към hicloud.
Направих си акаунт и го верифицрах в Huawei ID, но при отваряне на HiCloud ми изписва под облака "Not currently available" a съм логнат в него.
Някой имал ли е подобен проблем?
Мерси предварително.
Цитирай
#48

Може да не е по темата, но от къде да си махна йерпглифите в Музика и Видео?
Цитирай
#49

(2016-12-23, 01:31:02)syller написа:  Може да не е по темата, но от къде да си махна йерпглифите в Музика и Видео?
Пробвай да деинсталираш актуализацията им ако имат така че да останат с първоначалната версия или пробвай с изчистване на данните. Едно от двете трябва да помогне.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 2 гост(и)