Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Много бързо разреждане на батерията
#1

Здравейте, отскоро забелязвам много бързото разреждане на батерията ми. Моделът ми е GRA-L09 закупен от наш мобилен оператор преди около 8 месеца. Направих hard reset но няма резултат, батерията се източва много бързо за около ден без изобщо да го товаря. През нощта пада с около 20-30% с включен самолетен режим. След ресета не съм качвал никакви приложения само стоковите, спрял съм мобилните данни, WiFi, GPS и т.н. В менюто на батерията най-големия консуматор е Андроид системата около 79% Не знам какво да правя преди спокойно ми изкарваше 2 дни с доста разговори и нет. Софтуера е В200 дали да не го сваля на по-преден  Bu
Цитирай
Аксесоари
#2

Ъпгрейдни до B317, има тема за това.

Huawei G700 rooted Huawei P8 Lite ALE-L21
Huawei P8 rooted GRA-L09
Цитирай
#3

Здравейте, от известно време насам забелязах нещо странно. От време на време Андроида ми започва да използва доста голяма част от батерията като в момента например е на 46%, вчера беше стигнала до 60% и се бях притеснил доста. Впоследствие обаче от самосебе си намалява и стига пак до 10-15%. Някой знае ли какво може да е това и как да го оправя?
Цитирай
#4

С reset до фабрични настройки, ако не се оправи сервиз.
   П.П.- Виж в YouTube, това се прави на изключено устройство, изтрива всичко, но запазва гаранцията.
Цитирай
#5

Става дума за този reset, който се прави от телефона докато е включен нали?
Цитирай
#6

(2016-03-20, 12:25:06)lubo_borilov написа:  Здравейте, от известно време насам забелязах нещо странно. От време на време Андроида ми започва да използва доста голяма част от батерията като в момента например е на 46%, вчера беше стигнала до 60% и се бях притеснил доста. Впоследствие обаче от самосебе си намалява и стига пак до 10-15%. Някой знае ли какво може да е това и как да го 
Колега и аз имам идентичен проблем като твоя, но за съжаление не помага нищо нито factory reset, ъпдейт с SD картата. Нещата изглеждат отчайващо, не знам какво да правя ако го дам на сервиз сигурно ще го префлашнат и ще кажат че му няма нищо. Имам подозрения че батерията май си заминава Bu
Цитирай
#7

Аз също съм със същия проблем. Телефона е на 3 седмици, продпалага се, че батерията не би следвало да си заминава толкова скоро... След зареждане и без абсолютно никаква работа с телефона, батерията пада с 30%, като най-големите консуматори са Андроид операционна система и режим на готовност.
Цитирай
#8

Чудя се вече какво да правя, налага ми се да пътувам често и ми трябва телефона, не знам... интересното е че от време на време де оправя сега натоварва на 26%...
Цитирай
#9

Най-лошото е че май няма оправия на този етап. Пробвах какво ли не но без резултат, странното е че се появи този проблем отведнъж без изобщо нещо да съм правил не съм качвал преди това нищо. Нещо ми намирисва на хардуерен проблем, тъй като правих хард ресет, чиста инсталация. За съжаление отивам към сервиз Bu
Цитирай
#10

колега и аз съм с тозипроблем интересуваме какво казаха от сервиза и аз мисля да се възползвам от гаранцията.
Цитирай
#11

Преди посещението в сервиз, аз бих пробвал връщане до възможно най-старата версия на софтуера, например В110, и след това ръчен ъпдейт към В132=>B170=>B200. Понякога ОТА актуализациите се омотват, особено когато са във вид на "кръпка". Докато при ръчното инсталиране се инсталира пълен РОМ. Ако решите да пробвате този вариант, можете да намерите връзки към ромовете и инструкция за инсталирането им в темата Официални актуализации за Huawei P8.

HUAWEI P8 GRA-UL10 - DSFA 
HUAWEI P10 VTR-L29 - Dual stand-by
Цитирай
#12

Колеги направо съм изумен, установих че проблема с батерията е от мрежата на Теленор. Махнах картата им и на самолетен режим не пада и процент от нея. Поставих Мтелска карта и телефона се държи чудесно. Същият проблем имат и колегите с P8 Lite които са с Теленорски карти. Не знам какво правят по мрежата си тези кре...ни от Теленор но трябва всички които имаме подобен проблем да ги натиснем здраво с оплакване на фейсбук страницата им и с имейл директно към тях. Това е безобразие което трябва бързо да бъде разрешено Angry
Цитирай
#13

И така колеги по неволя аз като по глупав си загубих времето със сервиза на Теленор.Днес ми върнаха тела от сервиза и констатацията е цитирам : АПАРАТА РАБОТИ НОРМАЛНО ЗА МОДЕЛА, ТЕСТ 24 ЧАСА-УСПЕШЕН.Става въпрос за P8 l09 който бе закупен от теленор и ситуацията с батерията е същата като на всички които се оплакват тук. И за тези които ще ме осъдят че съм го дал на сервиз -> ресетнах всичко пробвах всичко което ми хрумна и в момета който не се оправиха нещата реших да се възползвам от ГАРАНЦИАТА СИ.
Беше ресетнат с фабричните настройки и в момента който го получих 10 мин по-късно докато си добавя google акаунта и беше с 4% надолу ... как да го кажа по меко ,,,,..... БЕСЕН СЪМММ ....... НЕ СТИГА ЧЕ ТЕ МИ ПРЕДЛАГАТ апарата ами НЕ МОГАТА да си намерят ШИБ*НИТЕ проблеми С ТЯХНАТА мрежа !!!!!! Поне да си бяха признали че има проблем и ще се работи по въпроса а те ... "дръж си го скапан ти е апарата поприцип такаче не чакай да е друго" (точно така си го превеждам тяхното констатиране)
Та така ако не се направи нищо до 1 седмица дори от тук през форума ще трябва да се дига скандал, просто не виждам друг начин. Не може сервиза, собствения им сервиз ,защото те са ЕДИН ОТ ОФИЦЯЛНИТЕ СЕРВИЗИ НА МАРКАТА ЗА БЪЛГАРИЯ и персонала им да са такива нефелници....
И тук използвам моента да кажа на всички които работят като потдържащ персонал на техника или каквото и да било (защото наистина съм страшно афектиран от случващото) ХОРА МИСЛЕТЕ КАТО РАБОТИТЕ, БЪДЕТЕ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ И НЕ ПРЕТУПВАЙТЕ НЕЩАТА, бъдете добри в това което правите защото ако в работата си сме немарливи то и в живота си ще сме такива, защото работата е 60-70% от ежедневието ни , а ежедневието сме самите ние....

Със здраве и лека вечер от мен .....
Цитирай
#14

Колега DCK точно по тази причина не си дадох моя на сервиз защото и аз щях да получа същия отговор. Теленор е сериозен оператор но тук работи по български за съжаление. Предложих всички да се обединим и да ги натиснем много здраво иначе ще ни отсвирят яко.
Цитирай
#15

Прехвърлих го от другата тема белким някой се сети тук от какво може да е.Става въпрос за вива проблем с мрежата няма.


Цитат:Мдаа вече на 100% съм сигурен къде е проблема за падането на батерията при мен.Всичко е от лентата показваща събуждането на телефона,колкото е времето на работа толкова е и тя.Демек телефона не заспива никога.Лайта на жената отварям менюто и о чудо там лентата си е нормална.Питам я колко ти пада за една нощ телефона-мии 1-2%  Grater  Bu Bu Bu

Изключих почти всичко и не мога да разбера кое държи телефона буден при положение че и двата са с един и същ андроид.
ЕДИТ
Няма да пускам ново мнение за решаването на проблема.
За който не е не Теленор и му пада бързо батерията.Ако основния консуматор е андроид системата задължително трябва да се погледнат показателите на Ниво сигнал,Wi-Fi,Събуждане,Дисплей които са под графиката на батерията.Ако изгледа е такъв 
   
То значи имате проблем.Wi-Fi въпреки че е изключено може да се ползва за сканиране без да разберете от приложения.Отивате на Настройки/Wi-Fi/Меню/Разширени настройки/Сканирането да е винаги достъпно-да е на Off.
Ако ползвате Вайбър влизате в него-горе вляво трите черти/Настройки/Общи/Wi-Fi правила за заспиване/Използване на настройките на устройството да е активно.
Това решава проблема с Wi-Fi непрекъсната черта.След това другия проблем телефона винаги буден.Проблема е от приложение което използва или иска да използва нет.За целта ако телефона е рутнат приложението Wakelock Detector върши идеална работа.Ако няма руут то начина е следния-Настройки/Мрежови приложения/Настройки/Ограничаване на фонови данни.Ще ви изкочи предупреждение че някои приложения може да не работят,и ще има триъгълник в нотифилентата горе с удивителен от който се деактивира този режим.Ако Лентата за заспиването се прекъсне в следващия половин час то тогава махате ограничението и спирате всички инсталирани приложения откъм интернет.Ако проблема изчезне то започвате по метода на елиминирането да проверявате всяко приложение.Ако ли не минавате на системните приложения,но там по внимателно.Първо изключвате по безобидните докато останат само зелените системни.При мен се оказа че или времето или приложението гугъл са причината.Лошото е че при спиране за кратко на правата им и после възстановяването им те може да не започнат да правят проблем веднага,затова трябва известно време за да се уверим напълно кой е виновника.
Ефекта накрая трябва да е такъв 
   

Сега вече телефона пада с един два процента за цялата нощ като преди това заминаваха почти 20%

Samsung Galaxy Wave GT S8500 ---- Samsung Galaxy S2+ ------- Huawei P8 Standart ---------Huawei P20Pro
Цитирай
#16

Вече има официален отговор от Теленор:

Здравейте! След направена проверка установихме, че извършвани подобрения в нашата мрежа вероятно са причина за описаната от Вас ситуация. Колегите са предприели необходимите мерки и проблемът вече е отстранен. Извиняваме се за причинените неудобства и Ви благодарим за разбирането. 

Днес ми се обадиха от техническия отдел за да ми кажат че се работи по отстраняване на проблема и да наблюдавам днес след обяд до утре дали всичко е наред. С дружни усилия май успяхме да ги накараме да се размърдат за което благодаря на всички колеги които се отзоваха на призива [Изображение: wink.png]
Цитирай
#17

Днес отново ми се обадиха от съпорта на Теленор за да ме питат как са нещата при което им споделих че за сега всичко е ОК. Попитах ги какъв е бил по точно проблема и се оказа софтуерен, т.е. мрежата която е хуауейска пуска мрежов тест който натоварва модема на телефона и от там бързото изтощаване на батерията в стендбай режим. Потърпевши сме само ние с телефони Хуауей тъй като само техния софтуер поддържа този тест. Разгеле че всичко се реши бързо и дано за напред да нямаме повече такива проблеми Storstark
Цитирай
#18

Xelibry, от кой град си? София? Защото в Пловдив май проблемът все още стои, снощи минах от 2g на 4g и през нощта телефонът ми се беше изключил, а батерията беше над 30% като си лягах.
Цитирай
#19

Здравейте, аз също имам проблем с батерията. Ясно, че телефона е с голям екран и това доста точи, но си мисля че 5% надолу за около час без телефона да се ползва е твърде много. Дава ми най - голяма консумация от Андроид системата с 30/%, това е след като спрях повечето приложения, при пълно натоварване телефона няма да изкара и ден и затова моля за помощ, предварително благодаря.
Цитирай
#20

Същата работа - система андроид и гугъл плей сървисите морят батерията много здраво. Оправия няма, нито рестарти, нито ресет. Може да пробвате следното - спирате мобилни данни и карате само на wi-fi. При мен така се получава друга картинка на разхода на батерия. Четох някъде, че това е бъг на 5.0.1, който е оправен в 5.1.1, но ние няма да получим него. Сърбят ме ръцете да кача 6.0, ама като чета и той каква е ламя... И после пак фокуси за връщане на в200, не мерси! Имам си по-интересни занимания в живота!

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

SGSII  > Huawei P8 GRA-L09C432B321 Android 6.0
Asus Nexus 7 2013 stock
Цитирай
#21

Мерси за отговора, бедата е, че основно е на wi fi, тоест това се случва без мобилен Интернет, ако пусна 4g, значи ще изтече като чешма, яд ме е защото телефона ми харесва, но с тази батерия е мъка
Цитирай
#22

Имам същия странен проблем с батерията на телефона Huawei y625. Без да го ръчкам, батерията пада за около 4-5 часа на 0. Странното е, че телефоните са 2 броя и като им разменя СИМ картите, същото се случва и с другия телефон, т.е. СИМ картата кара телефона да прави нещо и му точи батерията. Обадих се на виваком, казаха че правили некакви тестове в големите градове, но проблема си остава. Батерията не се срива само в самолетен режим. Ресетвах го някоко пъти, изключвах му Wifi и мобилни данни, не помага. Само самолетен режим.
Цитирай
#23

Днес за един час без да докосна телефона, със спрени приложения 2% надолу, изобщо не знам какво да правя, на практика имам смартфон, но го използвам като Нокия, но без фенерчето
Цитирай
#24

При мен за час, пада с около 20-30%, но пък топли.
Цитирай
#25

По-нагоре в темата имаше оплаквания със същия проблем, но с карти на Теленор и се оказало, че е от някакви тестове на мрежата. Бяха се оплакали и проблема се е решил, така че може би трябва да направиш официално оплакване, щом на друга карта няма проблем. При мен , като че ли се оправи, направих два пъти рестор на телефона ( и аз не знам защо го повторих) и заспа, реших да пробвам ей така за всеки случай и днес е коренно различно, нормална употреба през деня, включително мобилен интернет и в момента е 60%, което е супер, дано да са се свършили мъките.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)