2016-12-08, 17:39:06
Здравейте колеги ! Развитието по темата е следното :
днес правих тестове отново в магазин Deichmann в Кауфланд с моя Samsung S7 EDGE и същия на един приятел... Проблема се оказа в СИМ картата след като неговия апарат си имаше мобилни данни вътре в магазина и неговият оператор е Мтел, а аз съм на БОБ ! Сложих неговата СИМ карта в моя апарат и при мен също мобилните данни се появиха . Отидох в офис на БОБ и ми замениха СИМ картата с нова и отново пробвах в същия този магазин и отново ГРЕДА и мобилни данни няма Вече незнам какво да правя и дали да не сменям оператора щом с втора подменена СИМ карта на БОБ проблема си остава и на много места нямам мобилен интернет... Единственото хубаво нещо е ,че в крайна сметка разбрах ,че проблема не е в апарата а в мрежата на оператора, обаче сега незнам как да реагирам и какво да правя с тези !!!
днес правих тестове отново в магазин Deichmann в Кауфланд с моя Samsung S7 EDGE и същия на един приятел... Проблема се оказа в СИМ картата след като неговия апарат си имаше мобилни данни вътре в магазина и неговият оператор е Мтел, а аз съм на БОБ ! Сложих неговата СИМ карта в моя апарат и при мен също мобилните данни се появиха . Отидох в офис на БОБ и ми замениха СИМ картата с нова и отново пробвах в същия този магазин и отново ГРЕДА и мобилни данни няма Вече незнам какво да правя и дали да не сменям оператора щом с втора подменена СИМ карта на БОБ проблема си остава и на много места нямам мобилен интернет... Единственото хубаво нещо е ,че в крайна сметка разбрах ,че проблема не е в апарата а в мрежата на оператора, обаче сега незнам как да реагирам и какво да правя с тези !!!