(2017-06-15, 13:55:11)Exilemancer написа: Рамката върви заедно с дисплея и в оторизирания сервиз ги сменят заедно. Никой сервиз няма да направи разход за 700-800 лв. и нагоре за диспей и рамка задари малко олющена боя. Чудя се, когато се наложи да отварят телефона, не нараняват ли и тогава боята по лайсната? Как тогава го връщат на клиента в същия търговски вид? Вероятно има някакъв начин да заличат следите от отварянето и този начин може да се приложи и в моя случай.
Не правят опит да заличат каквото и да е. Връщали са ми телефон с рекламация в отчайващо състояние. Телефона го върнах гаранционно в някогашния Глобул. Приеха го, завиха го в гаранционната карта, щипнаха го с едно ластиче и го хвърли от един метър пред очите ми в един шкаф пълен с телефони за сервиз. Когато ги приемат има един много як мохабет който пишат - СЛЕДИ ОТ УПОТРЕБА. Накарай ги да ги изброят - драскотина ли е, дупка ли е къде е какво е... Аз не приех телефона след ремонта, върнаха ми го точно на 29-тия ден целият изподран и със следи от отваряне. Написах забележка върху гаранцията оставих го в офиса им и след няколко дни, след като изтече тридесет дневния срок, се върнах и го смениха с чисто нов. Недопустимо е да приемеш телефон върнат с проблем и след отстраняването на проблема да изглежда все едно е бил в центрофуга с камъни.
Номера е като го приемаш от ремонт - първо го оглеждаш, после ако си съгласен подписваш протокола че си го приел. Обратния случай те вкарва в един безкраен кръговрат и накрая ще те изкарат виновен че си потрошил телефона със силата на мисълта си дистанционно, докато е бил в техния сервиз.
Чисто приятелски съвета ми е да се примириш с тези люспи. Няма гаранция че новата лайсна няма да стане същата след известно време. Има опасност ако го дадеш за подмяна на лайсната, да отхвърлят ремонта и да си получиш телефона в далеч по трагичен вид. Изчакай известно време и виж дали психиката ти ще свикне с тази щета
Сложи кейс, така че да не ти се набива на очи и да те дразни. След време може да се появят и други по-съществени дефекти (червен дисплей, скапан радиомодул) модела не е като да не е бъкан с проблеми, тогава комбинирай гаранцията и с едно изпращане да се решат няколко проблема евентуално. Ако пък през това време вече не те дразни и не се появи друг по-съществен проблем идеално
продължи да си го ползваш със здраве
(2017-06-15, 14:20:03)divna написа: Е, някъде не е ли упоменато какво е покритието на тази рамка или е велика производствена тайна
Лак за нокти, но от този скъпия, по 3,50