Много вода изтече от тогава, и да Сони къстамизираха за оператори, вече много по-малко от Z3 насам, а и можеше да си смениш региона. До колкото знам Хуавей ме къстамизира за оператори, а само за регион.
Sony Xperia Z1 Comapct Black
Sony Xperia Z5 Green HUAWEI P20 Midnight Blue
(2018-11-15, 12:37:01)jotto1989 написа: Аз вчера получих два ъпдейтна, единия 875мб със секюрити пач за септември и още един само със секюрити пач за октомври.
И аз получих ъпдейт .166. Току що го пуснах да си се оправя сам
(2018-11-14, 19:40:37)TrayaN написа: При мен е 875мб ???
Здравейте,има ли шанс да получим стабилизация на видеото при 4к с някой ъпдейт ? Някой знае ли дали про-то има ?
P20 Pro няма, което е супер смешно, да не кажа - трагично! Ще видим с Андроид 9 дали ще дойде.
(2018-11-17, 20:10:19)ceco7 написа: Здравейте, имате ли проблем с неполучаване на Viber съобщения след последния пач? Съобщенията идват само когато отворя Viber
Да и аз сега забелязах. Но това може да е от последната актуализация на Вайбър.
Със сигурност е от Huawei, това съм го ял при Samsung, като се оправи след ъпдейт. Сега ше правя reset на телефона и не че това ме притеснява , но не съм съгласен скъп телефон като P20 да има софтуерни проблеми след обновяване.
PS: Дадох фабр. настройки на телефона и след малко ще пиша дали проблема Viber е решен. Според мен Viber си работи коректно като приложение и проблема е в Huawei :
След нулиране на телефона Viber рабооти коректно. Омазването е от Huawei,което много ме разочарова. Разбирам да е нов Андроид, а то просто секюрити ъпдейт... лошо, много неприятно! Явно са далеч от Самсунг.
(Последна редакция: 2018-11-18, 01:03:54 от ceco7.)
(2018-11-17, 21:40:13)ceco7 написа: Със сигурност е от Huawei, това съм го ял при Samsung, като се оправи след ъпдейт.....................
Явно са далеч от Самсунг.
Точно самсунга на сестра ми има проблеми с вайбъра а аз не.
Щом са далеч от корейците какво чакаш?!?
Само след последният пач ли е проблемът с Viber или си е характерно за Huawei, защото според някои ревюта EMUI има много агресивен RAM мениджмънт и явно затваря приложенията работещи на заден план и от там проблеми с нотификациите. Планирам да взема един P20 на черния петък, но този въпрос много ме притеснява - все пак флагман с такъв проблем...
(2018-11-17, 21:40:13)ceco7 написа: Със сигурност е от Huawei, това съм го ял при Samsung, като се оправи след ъпдейт. Сега ше правя reset на телефона и не че това ме притеснява , но не съм съгласен скъп телефон като P20 да има софтуерни проблеми след обновяване.
PS: Дадох фабр. настройки на телефона и след малко ще пиша дали проблема Viber е решен. Според мен Viber си работи коректно като приложение и проблема е в Huawei :
След нулиране на телефона Viber рабооти коректно. Омазването е от Huawei,което много ме разочарова. Разбирам да е нов Андроид, а то просто секюрити ъпдейт... лошо, много неприятно! Явно са далеч от Самсунг.
Аз не съм правил ресет но вайбър сега работи коректно. Проблема е бил във вайбър в чуждите форуми го споменаха.....
Ок, може и така да е. Аз преди ресета преинсталирах Viber и рестартирах телефона преди новата инсталация. Като не се оправи се реших на по-трудния начин, който при мен проработи.
Да колега ше има ъпдейт EMUI 9 за p20, но ще дойде декември месец, ноември месец е пуснат ъптейт единствено само за китай, декември месец ше пуснат ъпдейта за европа.