2018-09-01, 13:50:54
Е, нали е отключен вече а е правен и ресет
Цитат:По просьбам страждущих подробная инструкция по официальной разблокировке загрузчика под своим аккаунтом. Пригодится тем, у кого смарт пришел с разблокированным загрузчиком, но разблокирован он не вами и не под вашим аккаунтом, и вообще непонятно как. Такой смарт может в системе писать разблокирован, а в fastboot - заблокирован. Вероятно он пропатчен, что крайне плохо.
Цитат:Но, даже если разблокирован написано и в системе и в fastboot, значит под чьим-то чужим аккаунтом и случись оплошность или ошибка, при которой заблокируется загрузчик китайского смартфона на глобальной прошивке (такое уже случалось по недосмотру, человечечкий фактор, может случиться и из-за программного обеспечения) - вы получаете уверенный кирпич и попадаете на нервы/деньги при посещения авторизованного сервисного центра.
Цитат:Проблемы / вы купили телефон с разблокированным загрузчикомЛинкът за TWRP:
Если на последнем действии Add account and device будут ошибки с подключением, в таком случае пробуйте подключиться через прокси или VPN.
Если у вас нет в меню пункта Mi Unlock status или там отображается, что телефон уже разблокирован, то вам нужно скрыть этот факт с помощью Magisk. После этого пункт Mi Unlock status должен будет появиться. Для Mi 8 скачиваете этот TWRP //4pda.ru/forum/d…er-twrp-recoveryDX.img в нем встроен Magisk 16.7. В меню TWRP › Advanced › Root. Перезагружаетесь в систему и привязываете свой аккаунт.
Я проверял это на официальной China Developer прошивке. Теоретически, не вижу преград для осуществления этих действий на стабильной и глобальной прошивке.
На прошивках от xiaomi.eu и miuipro привязать к аккаунту не получится — шейте официальную.
(2018-09-01, 19:11:29)milstan написа: Направо вече не знам какво следва. Пробвай с метода от съобщението на suffer:Пробвах с метода от съобщението на @suffer, не става, дава ми, да активирам usb debugging. Свалих последния china stable 9.6.7.0 от 4пда, пробвах през fastboot oem edl, но ми иска акаунт, после пробвах със същият ром и през MiFlashPro, пак същата история: телефона уж се флашва, тръгва да се рестартира и дотам. Аз вече се отказах, ще го изпратя обратно в Китай. На колегите, които се отзоваха за помощ и съвети, изказвам на сърдечни благодарности. Бъдете живи и здрави.
https://forum.androidbg.com/showthread.p...#pid149921
(2018-09-01, 17:01:10)milstan написа: И точно в този случай, като му се ъпдейтне Глобалния ром и започват сълзите!
mihailmihnev, страх ме е да давам съвети, но ако наистина се окаже, че на кутията имаш китайски букви, а телефонът е с Глобален ROM, след всичко прочетено виждам два варианта:
1. По-най бързия начин да се привърже телефонът със собствения Mi акаунт и да се отключи с него. Ако пише, че вече е отключен се ползва Magick за да го скрие:
http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic...ry76358482
http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic...76236113-4
2. Флашваш през fastboot с MiFlash КИТАЙСКИ СТАБИЛЕН ROM (сигурно става и със КИТАЙСКИ седмичен) със заключване на bootloader. След това си привързваш акаунта и отключваш с Mi Unlock с твоя акаунт.
Според мен трябва да се стои далеко от Глобалните версии с китайските апарати. Ако трябва български език има ROM от xiaomi.eu
Това разбрах аз до сега, и това важи за новите модели апарати. Че е било по-различно при предните модели телефони не е от значение, за в бъдеще ще е така.
Всички рискове и последствия са за твоя сметка !
(2018-09-05, 18:34:34)mihailmihnev написа: Междувременно дойде с глобален 9.5.13 и още с включването ми изписа, че има ОТА ъпдейт 9.6.4.0. И понеже не искам да минавам през китайски ром и след това отключване, тъй като понякога отключването не става веднага, а минава цял ден в опити реших да пусна ъпдейта и да го запиша.
Ъпдейта мина след това отново връщах фабрични настройки, рестартирах няколко пъти и всичко си беше нормално.
Благодаря за съветите на колегите.
(2018-09-06, 17:13:05)milstan написа: Ако кутията е с китайски букви, въпрос на време е да стигнеш до същия край! Надавам се да не сме изписали предните страници напразно.
(2018-10-19, 09:30:49)PRANDELINHO написа: Така, има развитие по темата:Пази си документите които имаш за изпращането до Турция. И аз съм пращал до Китай обратно за ремонт и като казах на митницата, че телефона е за ремонт и видяха бележката от пощата, че съм го изпратил аз и го освободиха. (това беше преди 2-3 години с едно Xiaomi Mi2S)
Телефонът беше изпратен за 47 турски лири(около 13 лева) от Турция на 08.09. , на 28.09. пристигна в техния пощенски клон, но заради празниците от Mi Zealer го взеха на 09.10 и днес получих това съобщение:
dear, good news.
You phone has been repaired, and it's not a big problem.
We will ship it to you within 3 working days.
please check if the address is OK or not?
######################
######################
And we will ship it by Singapore Post.
Please tell me your paypal account and how much you paid the post.
Sincerely,
Carol
Изпратих им данните за пейпъл акаунта си и ми отговориха, че ще ми възстановят пощенските разходи. Днес изпратиха телефона и ми дадоха тракинг номера на пратката. Дано нямам проблеми с митницата. Писах им да декларират пратката като batery charger на цена 14$.
(2018-10-19, 11:14:11)morfei1 написа: Много добро отношение и съпорт от страна на Mi Zealer, ще го имам в предвид ако поръчвам в бъдеще.