Мнения: 46
Теми: 2
Член от: 2010-09
Репутация:
2
Здравейте. Преди седмица се сдобих със Samsung Galaxy S10. Хардуерно телефона напълно оправдава моите очаквания, като изключим пръстовия отпечатък. Но софтуерно имам някой проблеми с известията (нотификации). Без значение кое чат приложение (WhatsApp, Viber, Line...) получавам съобщенията с известно закъснение. Ако съм отворил съответния месинджър няма проблем. Но ако екрана е изгасен, или не съм в конкретното приложение има забавяне от 5-15мин. Същото е и с мейлите. Като настроих вградения мейл клиент на Самсунг нещата се оправиха донякъде (пак има забавяне, но е не-повече от 1-5мин). Ползвам телефона за работа и ми е важно да получавам на мига всички известия. Настроих си optimize battery usage да няма оптимизирани приложения, нотификациите са пуснати със звук, вибрация, поп-ъп... от настройките на телефона и на всяко отделно приложение. Изчистих кеша, връщах фабрични настройки, оправях отново настройки, преинсталирах приложения ... Явно нещо изпускам. Ако някой се сеща за още нещо, което може да се направи ще съм благодарен да сподели.
Мнения: 46
Теми: 2
Член от: 2010-09
Репутация:
2
Менюто ми е на английски и спазвах стриктно инструкциите. Няколко пъти го правих, но явно съм изтървал нещо. Ще пробвам пак. Но гледам че няма теми за подробен проблем и си мисля, че аз греша някъде. Благодаря за отговора колега.
Samsung Galaxy S10
Мнения: 1 623
Теми: 11
Член от: 2010-12
Репутация:
290
Устройства:
Galaxy S23 Ultra
за да си сигурен:
задържаш върху иконата на даденото приложение което бави нотификациите
след това Инфо
Батерия
И там фоновите процеси трябва да са разрешени, както и батерията да не е оптимизирана
Мнения: 46
Теми: 2
Член от: 2010-09
Репутация:
2
След многобройни настройки, рестартиране, преинсталиране на приложения и какво ли още не проблема си стои. Вече не знам какво мога да направя. Възможно ли е да е просто дефектна бройка на самия апарат, въпреки че проблема е софтуерен? Всички настройки възпрепядстващи получаване на нотификации са изключени.
Samsung Galaxy S10
Мнения: 854
Теми: 5
Член от: 2013-12
Репутация:
1 055
Устройства: Samsung S24U/S23U/S22U/S21U/Note20U/10+/9/8/5/3
Да си инсталорал други приложения за "оптимизиране" на телефона, батерията, паметта?
Greenify, Battery Oprimizer, и т.н.
Примерно, Clean Master са вкарали подоба функционалност за убиване на процеси.
Виж в приложенията, които имат админ. права.
Усмихни се . . . Животът е Хубав
Samsung S24 Ultra 5G, S23 Ultra 5G, S22 Ultra 5G, S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510
Мнения: 2 015
Теми: 2
Член от: 2012-12
Репутация:
769
Устройства: Samsung Galaxy S20+
Няма как да е софтуерно дефектна бройка. Софтуера си е софтуер, еднакъв е за всички. А ти пипал ли си нещо да забраняваш разни приложения и сървиси или си е така, както си е по подразбиране? Също така някакъв икономичен режим на батерията?
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Мнения: 46
Теми: 2
Член от: 2010-09
Репутация:
2
Не съм на икономичен режим на батерията. Не съм инсталирал никакви приложения за оптимизиране на телефона ( не мисля, че помагат, а по-скоро пречат ). Сложих си картата в телефона, включих го за първи път и почти веднага разбрах за проблема. Изчистих кеша - не се оправи. Върнах фабрични настройки и си теглих приложенията едно по едно - не се оправи. Трих и записвах приложения - не се оправи. Тогава потърсих в нета и намерих няколко статии за battery optimization и adaptive battery. Промених настройките - не се оправи. Същевременно активирах производителен режим без да пестя никаква батерия и проверих въпросните приложения дали са разрешени във фонов режим. Всичко изглежда да е наред, но не е. Без значение дали на мобилни данни или wifi. Не ми се занимава с root и инсталиране на custom rom. Телефона стои до мен на бюрото. През компютъра изпращам мейл от единия акаунт на другия и чакам... Понякога докато не отворя приложението не получавам известие, че нещо се е получило.
Samsung Galaxy S10
Мнения: 2 015
Теми: 2
Член от: 2012-12
Репутация:
769
Устройства: Samsung Galaxy S20+
Ако става въпрос за Gmail, то си бъгаво от край време и има забавяне на известията. Ползвай друго приложение за имейл. Но вече социалните приложения и месинджъри ако се бавят, не знам, при тях няма проблем по принцип.
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Мнения: 7
Теми: 0
Член от: 2019-07
Репутация:
0
Устройства: Samsung Galaxy S10
Здравейте!
Ползвам Samsung S10 от май месец тази година. От средата на юни месец, без да променям нищо по настройките спрях да получавам известия от всички социални приложения - (Whatsapp, Viber, Messenger, Instagram и т.н). Спрял съм оптимизирането на батерия за тези приложения, изключил съм функцията адаптивна батерия, проверих дали са разрешение известия за тези приложения, даже и в настройките на самите приложения и проблема продължава. Обадих се на оператора да ми изпратят отново настройките за мобилен интернет и това не помогна. Изтрих приложенията и ги инсталирах отново, но и това не даде резултат.
Когато някой ми пише, получавам известието след 20-30 мин. или когато отворя приложението ръчно, а е доста неприятно когато пропусна да видя навреме важно съобщение.
Моля за съвет ако някой е имал този проблем и се е справил с него.. ?
Следващата стъпка е да го нося в сервиз...
Мнения: 2 015
Теми: 2
Член от: 2012-12
Репутация:
769
Устройства: Samsung Galaxy S20+
Някакъв икономичен режим на батерията да ползваш? Или да си деактивирал някакви системни приложения? Приложение за оптимизиране на телефона? При мен няма никакви проблеми.
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
(Последна редакция: 2019-07-25, 14:23:51 от
ivan_vylka.)
Мнения: 7
Теми: 0
Член от: 2019-07
Репутация:
0
Устройства: Samsung Galaxy S10
Режимът на батерията, който ползвам е "оптимизиран". Единствените приложения, които съм деактивирал са Game Launcher и LinkedIn, но май те нямат общо ...
Приложения за оптимизиране не съм свалял изобщо.
(Последна редакция: 2019-07-25, 14:26:49 от
70n1.)
Мнения: 2 015
Теми: 2
Член от: 2012-12
Репутация:
769
Устройства: Samsung Galaxy S20+
Странно. Но във всеки случай няма нужда да го носиш на сервиз. Просто си преинсталирай софтуера ако друго не помага. Става за минути. В сервиза ще направят същото, но ще ти бавят телефона с дни.
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Мнения: 7
Теми: 0
Член от: 2019-07
Репутация:
0
Устройства: Samsung Galaxy S10
Избягвах този вариант с преинсталирането и фабричните, защото ще ми изтрие всичко, но вече натам вървят нещата.
Забелязах за проблема след последната актуализация на софтуера, която получих началото на юни. Другия вариант е просто да чакам нова и да видя дали така ще се оправи.
Мнения: 2 015
Теми: 2
Член от: 2012-12
Репутация:
769
Устройства: Samsung Galaxy S20+
И това е вариант, от днес вече за някои държави има нова актуализация, до ден-два-три трябва и тук да излезе.
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Мнения: 46
Теми: 2
Член от: 2010-09
Репутация:
2
Проблема остава и връщане на фабрични настройки. Няколко пъти го правих. Какво ли не ппробвах .Остава да чакаме ъпдейт.
Samsung Galaxy S10
Мнения: 2 015
Теми: 2
Член от: 2012-12
Репутация:
769
Устройства: Samsung Galaxy S20+
Остава ти варианта за преинсталиране на софтуера. Не фабрични настройки, а
преинсталиране.
Ако и тогава продължава, не знам вече
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Мнения: 969
Теми: 14
Член от: 2012-01
Репутация:
275
Устройства: Samsung Galaxy Note10 USA (Snapdragon)
На кой оператор сте? Въведете си настройките за интернета ръчно, пише ги във сайтовете на операторите и споделете дали се е оправило.
Скоро имах същия проблем с един айфон. Всичко бачка, но нотификации няма.
След настройките на нета всичко си дойде на мястото.
(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа: Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Мнения: 7
Теми: 0
Член от: 2019-07
Репутация:
0
Устройства: Samsung Galaxy S10
От ъпдейта на софтуера не се оправи проблема си продължава.
Въведо ги ръчно настройките за мобилния интернет, същото положение, няма оправия...
Наистина е безизходица
Мнения: 485
Теми: 11
Член от: 2016-03
Репутация:
74
Устройства: Xiaomi MiBox S
Не искам да те разочаровам допълнително, но аз имах s10e, и след два месеца борба с нотификациите (при мен също идваха със закъснение) а ми беше важно да идват веднага, го продадох и така си реших проблема.
Всъщност само вайбър (от тези които ползвам) работеше добре горе-долу със съвсем малко закъснение.
Мнения: 46
Теми: 2
Член от: 2010-09
Репутация:
2
Единствено не съм пробвал с чиста инсталация през odin. Всичко друго описано в различни сайтове и форуми не помага. Ако някой е пробвал с инсталация през ODIN нека сподели дали се оправя проблема с нотификациите.
Samsung Galaxy S10
Мнения: 46
Теми: 1
Член от: 2011-09
Репутация:
0
(2019-07-27, 17:15:42)70n1 написа: От ъпдейта на софтуера не се оправи проблема си продължава.
Въведо ги ръчно настройките за мобилния интернет, същото положение, няма оправия...
Наистина е безизходица
Смени си сим картата при оператора.
Lg G7ThinQMate 10 pro,
P20lite, Xiaomi Mi A1,Lg g3;Samsung S8;LG optimus G;LG G4;Xperia NEO ics;ASUS TF700T ICS-JB4.2.1; LGG2;Xperia Z1compact:Xperia Z3compact(Orange), Xperia z2, Huawei P9lite @posamkata