Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Как се разбира, дали устройството има VoLTE?
#1

Здравейте,

Питането ми е за ВоЛТЕ. Как се разбира, дали устройството има VoLTE? 

Приятен ден
Цитирай
Аксесоари
#2

А устройството е???.........
Цитирай
#3

Питането ми е за всяко едно устройство, къде е посочено. 
Иначе за Сони хз2 премиум и HTC U 12+.
Цитирай
#4

Би трябвало в нет-а да има информация за конкретното устройство. Друг е въпроса, че телефона и да го подържа, ако оператора не го е активирал за конкретния модел няма да работи
Цитирай
#5

За да работи VoLTE, трябва да е активирано както на конкретният апарат, така и на сим картата от оператора. Във България VoLTE се поддържа от Теленор и Виваком.

Когато е активно, в горният десен ъгъл на дисплеят седи надпис "VoLTE". Освен това по време на разговор, мрежата остава на 4G/LTE.


Цитирай
#6

(2019-07-12, 14:20:21)vaso22 написа:  Би трябвало в нет-а да има информация за конкретното устройство. Друг е въпроса, че телефона и да го подържа, ако оператора не го е активирал за конкретния модел няма да работи

Това не е вярно. Нищо не се активира "за конкретен модел".
Въпроса е модема дали ти поддържа voLTE за зададения оператор.

Активацията от оператора е тип on/off, не се активира за тоя модел. Представи си го като роуминга, него за определен модел ли го активираш?

Както каза колегата по горе, докато си на 4G пробвай да звъннеш а някой, ако не ти изчезне 4G-тп имашактивно voLTE

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#7

Аз не съм активирал нищо през оператора но трябва да седи така


Прикачени файлове Миниатюри
   

Alcatel one touch idol => Alcatel one touch idol 2 / Timmy E86 =>Alcatel idol 3 4.7 => HTC 10 => Huawei Mate 10 PRO + Huawei Watch GT 2 PRO
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)