2019-08-13, 09:10:26
Комуникацията със Самсунг е съвсем тривиална и те отговарят със заучени фрази и твърдения, то няма как и да е по др. начин. Ще следим темата да видим, какво ще излезе в крайна сметка.
(2019-08-14, 12:41:53)Luciana Bella написа: Русланчо подкрепям те, тормози ги докрай!
Чл. 108. ЗЗП - Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето и, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
При положение, че в закона има такъв текст никой от нас като потребители не трябва да ги оставя непосредствено след закупуването на дадена стока, оказала се дефектна да ни я ремонтират 50 пъти. Щом нова стока даде дефект - директно трябва да се заменя. Не съм си купила нов телевизор за 3000 лева за да ми кажат ами дайте да го ремонтираме след като го включа вкъщи и нещо не му работи.
Sent from my Samsung Galaxy S 10 plus using Tapatalk
Благодаря Luciana,
Потърсих им току що обяснение защо нямам отговор при все, че UK team ми отговори по-бързо, а аз им писах след имейла до България. Може би пазар България е по-голям от пазар UK?! хаха
Ще пиша и ще пиша, не смятам, че е тормоз, търсенето на правата ми.
Отново благодаря за подкрепата