(2020-05-21, 11:59:28)apekc написа: Привет, аз имах същия проблем. Решението е свързване със съпорта на картата.
Изпратено от моят LYA-L29 с помощта на Tapatalk
Наистина съпорта свърши работа доста бързо. След това си добавих телефона в стандартния формат +359888...
"Thanks for confirming your phone number. I've now made some changes to your Curve account.Could you please remove your Curve card from your Google Pay wallet on all devices and then re-add it? You should be able to receive the verification code now."
(2020-05-21, 10:12:17)martin.georgiev89 написа: Някой да е имал проблем във потвърждението на картата в GPay чрез SMS? Както и да си въведа телефона все не получавам SMS-a. Четох че е масов проблем и успяват да го излъжат със случайно поставяне на 0 на различни места в телефонния номер. За сега нямам успех.
В приложението Curve телефония номера в секцията Proifile е разделена на две полета/секции "код на страната" и "останала част", променето го
от +3598XXXXXXXX
на +35 98XXXXXXXX или +3598XXXXXXXX или +35908XXXXXXXX
Връщането обратно на разпределенитето +3598XXXXXXXX - в последствие продължава да работи.
***
Другия вариант е връзка с поддръжката: support@curve.app или +44 203 322 2585
Като стана въпрос за смс-ите: миналата година така и не ми идваше смс на мобилният номер от Curve- оказа се, защото е пренесен от А1 на Виваком. Тогава използвах за регистрация една украинска предплатена карта, на втора страница от темата съм описал. Днес тествах да си променя мобилният номер от приложението на Curve- веднага дойде смс на основният ми номер!
С решаването на този проблем и безпроблемното добавяне на всяка една карта за плащане с Google Pay през Curve, за мен услугата вече е номер 1 по удобство, лесна употреба и опции, които ги няма никой друг. Ако решите и вие да се присъедините, нека да споделя своят код за услугата. Използвайте линка директно от вашият телефон и както вие, така и аз получаваме бонус от по 5 паунда (11.50 лв.): Sign up with code D5B2L7JN & get £5: https://www.curve.com/en/join#D5B2L7JN
(Последна редакция: 2020-05-25, 15:10:24 от milenvn.)
На някой да му се е забавяла Curve картата? Двама се регистрирахме в един и същи период, едната дойде преди 1 седмица, а втората (моята) я няма още и до днес? Да чакам ли още или да искам да ми изпратят нова..
В това отношение са мега зле. Моята се забави, писах им, уж пратили втора, чаках, пак им писах, че не струват и за 24 часа дойде трета, уж, с DHL. След месеци получих още една, трета нямаше. Мой колега чака над месец, нищо не получи, оплака се, пратиха му втора, той получи първата, но се оказа, че тя вече не е валидна и не могат (не искат) да му я валидират и трябваше да чака втората. След ново голямо чакане накрая си закри акаунта.
Някои са си я получили и навреме, но бъди готов да чакаш и да ги тормозиш.
(Последна редакция: 2020-05-30, 10:42:20 от fifth_root.)
Revolut е като всеки друг електронен портфейл, трябва всеки път да зареждаш сметката с пари, докато Curve управлява всичките ти банкови карти и плащането става директно от тях, а не през Curve сметка, която трябва да зареждаш. Просто ти дигитализира стандартната банкова карта.
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4 Samsung S20 PlusSamsung S10Samsung Note 9
(2020-05-30, 10:39:27)fifth_root написа: В това отношение са мега зле. Моята се забави, писах им, уж пратили втора, чаках, пак им писах, че не струват и за 24 часа дойде трета, уж, с DHL. След месеци получих още една, трета нямаше. Мой колега чака над месец, нищо не получи, оплака се, пратиха му втора, той получи първата, но се оказа, че тя вече не е валидна и не могат (не искат) да му я валидират и трябваше да чака втората. След ново голямо чакане накрая си закри акаунта.
Някои са си я получили и навреме, но бъди готов да чакаш и да ги тормозиш.
на 04.05 изпратиха първата, днес ще пратят 2ра... според тях най-честата причина да се губят е неправилно попълнена информация върху пратката (от тях..)
Сега чакам 2рата.. големи са цигани, защото дори не искат да пуснат пратката да има тракинг номер
Иначе за това, че първата е невалидна вече потвърдиха - било security measure... каква сигурност като в момента първата е незнайно за тях къде... ?!
(Последна редакция: 2020-06-02, 21:34:22 от simeonivanov22.)
Здравейте, днес пробвах да платя с телефона в офис на спиди. Още при поднасянето към терминала, на дисплея му изписва "неодобрено". Пробвах и втори път, пак същото. При проба с картата на кърв мина от първия път. Случвало ли ви се е нещо подобно, до настройки в телефона ли е или терминала?
Изпратено от моят LYA-L29 с помощта на Tapatalk
HTC Mozart; Nexus 7
Xperia Z1 compact
Xiaomi Mi A1
Xiaomi 4X
Huawei Mate 20 Pro
Пък си мислех, че само аз съм каръка, вече 18 дни да я чакам пустата карта... Утре значи, ще им пиша на тия цигани, да пращат втората карта 'приоритетно', че ми се изчака чакалото да пробвам тоя Gpay най-накрая ?
Някой има ли идея защо така се е получило?
При плащане с телефона на терминала телефона изписуква че е платено дава ми се касова бележка за гаранцията на стоката ,прибирам се в къщи и поглеждам банковата ми сметка след някой друг ден че НЕ са изтеглила сумата за дадената стока, а имам касова бележка че е платено?
Има срок от седем дни или нещо такова. Не бой се, минало ли е в системата, няма да те изпуснат. На мен ми се е случвало да ми върне парите и след няколко дни пак да си ги вземе. Или да те таксува два пъти, но пък ти ги връща до дни.
(Последна редакция: 2020-06-18, 16:30:02 от fifth_root.)
Хех, трябвало е да пиша тук, за да ми пристигне картата. Днес дойде, 1 ден преди крайния срок от 10 добавени дни. До тук добре, обаче като я добавих в Gpay и ми иска верификация, като единствената опция е "обаждане във вашата банка". Обадих им се (два пъти) обаче съппорта им е пълен абсурд - чакам вече половин ден да ми върнат обаждане с верификация... Вие как верифицирахте вашите карти? Нещо аз ли правя грешно...?