Здравейте.Днес реших да почистя телефона че откакто е купен не е ваден от протектора и видях че батерията се е подула и е разлепила
задния панел от двете страни.Още е в гаранция и затова ме интерисува някой имал ли е същия проблем и нали го признават или ще тряба
да ставаме лоши и да ходим по други истанции.Същия проблем имах и със Сони затова знам проблема е същия и е от батерията.
Xiaomi Mi 11 Ultra Black Ceramic - Global ROM , HUAWEI P20 Pro , Sony XPERIA Z2+64GB cd ,Nokia N8,Lenovo K900 - dead
Трябва да говориш със сервиза на Леге 6 на Хуавей поемат пратки от врата до врата!Виж на сайта им.Huawei удължава с до 3 месеца гаранцията за всички свои устройства https://mobilebulgaria.com/news/huawei-u...ustroystva
(Последна редакция: 2020-03-20, 08:26:57 от DoryanY.)
1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение:1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение • pepopepo
Днес се свързах със Сервиза по повод проблем с порта на P20 на мъжа ми, зарядното се вади и трудно се зарежда телефона. Не приемат телефони на място, а само с куриер. Свържете с по телефона, за да уточните как и кога могат да вземат устройството.
Samsung Galaxy S10 Plus Prism White and Second Phone Nokia E 72 Samsung Galaxy S III Marble White -> Samsung Galaxy S 6 White Pearl ->
Моя го оставих в офис на А1 защото от там е купен.Те са го пратили на сервиза.Имам номера и пароли с които да следя статуса на поръчката от профила в А1 за сервиза но засега е още "сервизиране".
Xiaomi Mi 11 Ultra Black Ceramic - Global ROM , HUAWEI P20 Pro , Sony XPERIA Z2+64GB cd ,Nokia N8,Lenovo K900 - dead
(Последна редакция: 2020-03-30, 11:49:44 от pepopepo.)
Нашия е купуван от Виваком, но преценихме, че по-бързо ще стане ако го дадем директно в сервиза. Едно питане в тази връзка чрез Hi suite на Huawei мога ли да направя бекъп на устройството? Предполагам, че е аналогична на Smart Switch на Samsung.
Благодаря предварително.
Samsung Galaxy S10 Plus Prism White and Second Phone Nokia E 72 Samsung Galaxy S III Marble White -> Samsung Galaxy S 6 White Pearl ->
С HiSuite съм си направил бекъп на цялата памет защото му върнах заводските настройки и така съм го дал за да не рови всеки в акаунтите ми.Има и възможност за избор на кое да направите бекъп.
Xiaomi Mi 11 Ultra Black Ceramic - Global ROM , HUAWEI P20 Pro , Sony XPERIA Z2+64GB cd ,Nokia N8,Lenovo K900 - dead
1 потребител изказва благодарност на pepopepo за това мнение:1 потребител изказва благодарност на pepopepo за това мнение • NaniG
(2020-03-30, 17:51:34)NaniG написа: Нашия е купуван от Виваком, но преценихме, че по-бързо ще стане ако го дадем директно в сервиза. Едно питане в тази връзка чрез Hi suite на Huawei мога ли да направя бекъп на устройството? Предполагам, че е аналогична на Smart Switch на Samsung.
Благодаря предварително.
Става най добре през Hi suite и си изтрий акаунта и му направи фактори ресет след преди да го пратиш
(Последна редакция: 2020-03-30, 19:15:25 от DoryanY.)
1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение:1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение • NaniG
(2020-03-30, 19:13:13)pepopepo написа: С HiSuite съм си направил бекъп на цялата памет защото му върнах заводските настройки и така съм го дал за да не рови всеки в акаунтите ми.Има и възможност за избор на кое да направите бекъп.
Това е и моята идея.
Благодаря.
@DoryanY точно затова питам. Искам да направя пълен бекъп и след това да върна фабрични настройки. Много благодаря.
Samsung Galaxy S10 Plus Prism White and Second Phone Nokia E 72 Samsung Galaxy S III Marble White -> Samsung Galaxy S 6 White Pearl ->
Имам проблем. Компютъра не вижда телефона като включа с USB. Предполагам, че по същата причина HiSuite на компютъра не ме подканва да инсталирам приложението на компютъра.
Дайте идея как да процедирам?
Samsung Galaxy S10 Plus Prism White and Second Phone Nokia E 72 Samsung Galaxy S III Marble White -> Samsung Galaxy S 6 White Pearl ->
Влез в настройки на телефона и в търсачката напиши HDB и трябва да му разрешиш и виж дали ще излезе.В уиндолс също в контрол панела търси устройства и принтери но трябва да си свързал телефона и добави устройство.
1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение:1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение • NaniG
(2020-03-30, 21:20:34)DoryanY написа: Влез в настройки на телефона и в търсачката напиши HDB и трябва да му разрешиш и виж дали ще излезе.В уиндолс също в контрол панела търси устройства и принтери но трябва да си свързал телефона и добави устройство.
На телефона е разрешен HDB и не излиза. Не излиза и през Devices and Printers на компютъра.
Предполагам, че е от самия порт на телефона. Нали заради него ще го взимат в сервиза, но не бях предвидила, че няма изобщо да се свърже с компютъра.
Samsung Galaxy S10 Plus Prism White and Second Phone Nokia E 72 Samsung Galaxy S III Marble White -> Samsung Galaxy S 6 White Pearl ->
(Последна редакция: 2020-03-30, 21:35:13 от NaniG.)
(2020-03-30, 21:27:57)NaniG написа: На телефона е разрешен HDB и не излиза. Не излиза и през Devices and Printers на компютъра.
Предполагам, че е от самия порт на телефона. Нали заради него ще го взимат в сервиза, но не бях предвидила, че няма изобщо да се свърже с компютъра.
(2020-03-30, 11:47:32)pepopepo написа: Моя го оставих в офис на А1 защото от там е купен.Те са го пратили на сервиза.Имам номера и пароли с които да следя статуса на поръчката от профила в А1 за сервиза но засега е още "сервизиране".
Това е голяма грешка, не го прави друг път.
(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа: Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Докато бяхме на морето и на двете п20 им се подуха батериите. Единият е в гаранция а другият не. Дайте добър сервиз в София или в оторизирани я да ходя.
(2020-09-04, 21:41:00)chochokan написа: Докато бяхме на морето и на двете п20 им се подуха батериите. Единият е в гаранция а другият не. Дайте добър сервиз в София или в оторизирани я да ходя.I