Здравейте.
Вчера си изтървах телефона на плочките вкъщи. Счупи му се стъклото. Препоръчайте ми какво да направя. Сервизи, от които сте доволни и т.н. Каква ще е цената според вас?
Благодаря предварително.
Samsung Galaxy S6 Edge
(Последна редакция: 2017-06-22, 13:54:57 от JinksSs.)
То май много варианти нямаш, телефона е нов модел и едва ли се намират дисплеи във всеки срещнат GSM сервиз.
На всичкото отгоре доколкото съм запознат, на тези телефони се сменя целият дисплей, защото стъклото отпред не може да се отлепи. А това само по себе си оскъпява сериозно цената на ремонта, в пъти.
Та, като за начало попитай в официалния сервиз на Самсунг, поне да имаш някаква отправна точка, пък после ще го мислим.
(Последна редакция: 2017-06-22, 14:27:09 от hollyshit.)
Използвай гаранцията ако ти червенее дисплея.
Или се постарай да получиш burn it на дисплея и си използвай гаранцията.
Аз със стария телефон g4 беше яко надрано стъклото и лайсните, ама се появиха тия сенки. Смениха ми го без въпроси
(2017-06-22, 13:54:26)JinksSs написа: Здравейте.
Вчера си изтървах телефона на плочките вкъщи. Счупи му се стъклото. Препоръчайте ми какво да направя. Сервизи, от които сте доволни и т.н. Каква ще е цената според вас?
Благодаря предварително.
Днес и аз изчатках моя само че от другата страна. Кейса обра удара и по телефона няма видими щети, но като гледам какви следи останаха по кейса щях да съм подобен и аз. Ударих го в ръб на керамична плочка...
Превантивно бях питал за цена в Мтел - 700лв смяна на дисплей. По спомен някъде съм срещал и около 500-600лв да споменават потърпевши. И двете цени са прекалено високи и не си заслужават инвестицията лично според мен. Аз за това първоначално налях по малка сума за протекция, докато ми мине мерака, десетина дни е зора при мен, после телефоните ги подмятам яко. Инвестицията за кейс днес я избих обаче.
(2017-06-22, 14:47:18)Ghost написа: Използвай гаранцията ако ти червенее дисплея.
Или се постарай да получиш burn it на дисплея и си използвай гаранцията.
Аз със стария телефон g4 беше яко надрано стъклото и лайсните, ама се появиха тия сенки. Смениха ми го без въпроси
Ти па къв акъл му даваш - пръснато стъкло да го избие с гаранция за червен дисплей ... Ти тези от Samsung хептен за балъци ги имаш.
(Последна редакция: 2017-06-22, 15:01:25 от bguser.)
(2017-06-22, 17:08:31)bguser написа: То едни горящи техни вече имаше
Дано момчето вече да си е свършило работата, че като гледам какви акъли му се дават...
И какви акъли да му дадем? Всичко е в кръга на майтапа. Официален сервиз, 700 лева и няколко дена чакане. Ако не му е мил телефона - гаражен сервиз, 200 лева, няколко дена чакане и после главоболия.
(2017-06-22, 17:11:05)С.Игнатов написа: И какви акъли да му дадем? Всичко е в кръга на майтапа. Официален сервиз, 700 лева и няколко дена чакане. Ако не му е мил телефона - гаражен сервиз, 200 лева, няколко дена чакане и после главоболия.
На С7 едж по спомен е 580 лева, на С8 мисля че беше 420 или 500 пак в официален сервиз! НЕ ходете в операторите ами директно в официалния сервиз, оператора си е комисионер, той го носи, товари няколко стотин лева взима го и го връща .... Безумие!
(2017-06-23, 07:57:35)denisvelev написа: На С7 едж по спомен е 580 лева, на С8 мисля че беше 420 или 500 пак в официален сервиз! НЕ ходете в операторите ами директно в официалния сервиз, оператора си е комисионер, той го носи, товари няколко стотин лева взима го и го връща .... Безумие!
Това, че дисплеят е счупен, но си работи не би трябвало да е проблем, стига да има някой от признатите дефекти. Както казах, на мен ми бяха сменили надрасканият дисплей със ожулените лайсни, защото ми се появи признат дефект.
(2017-06-24, 09:08:31)Ghost написа: Това, че дисплеят е счупен, но си работи не би трябвало да е проблем, стига да има някой от признатите дефекти. Както казах, на мен ми бяха сменили надрасканият дисплей със ожулените лайсни, защото ми се появи признат дефект.
Едно е надраскан друго е строшен екран. Да забрави за гаранционна смяна, освен ако не познава някой от официалния сервиз.
(2017-06-22, 14:47:18)Ghost написа: Използвай гаранцията ако ти червенее дисплея.
Или се постарай да получиш burn it на дисплея и си използвай гаранцията.
Не става, ще му кажат, че червенее дисплея или другата повреда, че е в следствие на удара.
Нали се сещаш, че там не са тъпи и на селски номера пак отвръщат със селски номера.
Ако решат винаги могат да изцакат клиента. В крайна сметка те са последната инстанция в ролята си но Официален сервиз. Могат да ти кажат, каквото си поискат и никой не може да им спори.
Така, че съвета ти не е много полезен в случая, не и при точно този тип механична повреда, която никой не покрива гаранционно.
(2017-06-24, 16:48:19)hollyshit написа: Не става, ще му кажат, че червенее дисплея или другата повреда, че е в следствие на удара.
Нали се сещаш, че там не са тъпи и на селски номера пак отвръщат със селски номера.
Ако решат винаги могат да изцакат клиента. В крайна сметка те са последната инстанция в ролята си но Официален сервиз. Могат да ти кажат, каквото си поискат и никой не може да им спори.
Така, че съвета ти не е много полезен в случая, не и при точно този тип механична повреда, която никой не покрива гаранционно.
Няма как да му кажат такова нещо, понеже едното няма общо с другото.
Същото е с руута. Ако отидеш в сервиз с хардуерен проблем и руутнат телефон, освен ако от сервиза не могат да докажат че проблема е в следствие на руута, тогава са длъжни да ти оправят проблема.
Демек ако успеят да докажат че червенеенето/ бърн-ина е в следствие на удара (което е невъзможно), тогава имат правото да му откажат гаранция. Иначе просто ще си го мотат.
Но 700 лева за смяна на екран е безумие. Ако трябва ще си го сменя сам или ще го гледам така, но цените които искат са ненормлани.
А има ли вариант само със смяна на стъклото? Днес си смених стъклото на един S3, който синът ми строши и стана перфектно. Стъклото и лепилото общо са 10-15 лева (за S3). Като стъклото не знам дали е оригинално, едва ли, но няма разлика никаква. Изглежда перфектно.
(2017-06-24, 16:57:06)smiley написа: Няма как да му кажат такова нещо, понеже едното няма общо с другото.
Същото е с руута. Ако отидеш в сервиз с хардуерен проблем и руутнат телефон, освен ако от сервиза не могат да докажат че проблема е в следствие на руута, тогава са длъжни да ти оправят проблема.
Могат всичко да му кажат, абсолютно всичко. Те са Официалният сервиз за България и съответно даже Съдът им признава експертизите безусловно, като последна инстанция. Така, че с теб можем до утре да си умуваме по темата, ама това са "сметки без кръчмаря".
А по въпроса за рутването е ясно изписано в гар. карта, че има ли слаган неофициален софтуер гаранцията не важи. А това се хваща единствено с кнокса. Не е ли равен на 0 могат да се заядат и чао гаранция.
(2017-06-24, 17:14:38)arrogant написа: А има ли вариант само със смяна на стъклото? Днес си смених стъклото на един S3, който синът ми строши и стана перфектно. Стъклото и лепилото общо са 10-15 лева (за S3). Като стъклото не знам дали е оригинално, едва ли, но няма разлика никаква. Изглежда перфектно.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
След S4 включително всичките S са със "стъклопакет", разбирай всичко е залепено в едно цяло тяло. По-старите S-модели успяват да ги разлепят успешно, ама 8-цата още не съм чул някой да е успял успешно. Пък и още е прекалено нов модел, стъкла още не съм срещал отделно да се продават за нея.
(2017-06-24, 18:12:54)hollyshit написа: Могат всичко да му кажат, абсолютно всичко. Те са Официалният сервиз за България и съответно даже Съдът им признава експертизите безусловно, като последна инстанция. Така, че с теб можем до утре да си умуваме по темата, ама това са "сметки без кръчмаря".
А по въпроса за рутването е ясно изписано в гар. карта, че има ли слаган неофициален софтуер гаранцията не важи. А това се хваща единствено с кнокса. Не е ли равен на 0 могат да се заядат и чао гаранция.
Прав си, че могат да му кажат всичко - ще се опитат да се измъкнат от ситуацията по-възможно най-лесния начин, опитвайки се да го издоят човека възможно най-много. За 700 лева и аз знаеш ли що неща ще ти наговоря (:
Но! Човек трябва да си знае правата (поне малко от малко). Има и важна тема във форума, раздел Новини - Гаранцията на вашето устройство остава.... бла бла бла. Хубаво четиво е.
До сега не съм имал телефон, който не е бил руутнат и никога, ама никога не са ми отказвали гаранция заради това. А веднъж даже им донесох напълно умрял телефон с изгоряла платка в следствие флашване на кернел (: (ех, тази S2-ка колко бой видя).
Въпроса е следния - ако човека си прегори екрана нарочно и иска да му го сменят гаранционно заради това, освен ако от сервиза не могат да докажат, че въпросното прегаряне Е В СЛЕДСТВИЕ на удрянето (демек ударил си телефона и екрана е прегорял), то тогава по мойта логика би трябвало да ти уважат искането. Е след 300 разправии разбира се.
Smiley, пак ще повторя. Тези в сервиза не пасат трева и им е писнало от тарикати. Затова ги режат при всяка отдала им се възможност.
В случая тях не ги бърка цената на екрана, те го изписват безплатно, гаранционно от Самсунг.
Работата, там е проблема. Трябва да работят без почти никаква печалба за сервиза.
И, като видят фраснат екран веднага ще се оправдаят, че удара е увредил диспея. Всички знаят, че не е така, ама ходи и се разправяй с такава структура. Даже КЗП да им докараш, познай на кой ще повярват.
Та, що да не порежат човека, щом могат. Той за момента много варианти няма, пак ще им кацне и ще си плати, като поп. Могат - правят го.
Единствен вариант е човек да имаш в сервиза, иначе гаранционно не става.
@hollyshit - да си отстояваш правата и да се правиш на тарикат са две тотално различни неща.
Цитат: И, като видят фраснат екран веднага ще се оправдаят, че удара е увредил диспея. Всички знаят, че не е така, ама ходи и се разправяй с такава структура. Даже КЗП да им докараш, познай на кой ще повярват.
Както казах - за 700 лева ще ти кажат един куп неща. Ти си в правото си - ако ще и до върховния съд да се стигне, те нека си лафят техните си неща. Че ще те мотат максимално много - ще те мотат, тук спор няма. Въпроса е, че на човека екрана му е счупен така или иначе - нищо не му пречи да го прегори (няколко часа статична картина на максимална яркост и е готов) и да пробва, ако му се занимава с разправии. Смятам, че има добър шанс да постигне нещо.
Добре аз онзи ден си счупих гръбчето над камерата в дясната страна. Пукна се само там и се чудя гърба за колко ли ще ми го сменят ако отида в Самсунг в мола. Другия въпрос е дали ще падне гаранцията ми ?