2018-11-11, 17:36:23
След 10 месеца в експлоатация батерията на моя Moto Z започна да си прави волна програма.
Зареждам до 100%, рестартирам и показва 49%, пак рестарт - 29%...
Дозареждам пак до 100% и след 5 минути в режим на готовност е паднала на 90%
За 15-20 минути спада до 57% и изключва
Пробвам да стартирам пак телефона, защото си мисля че батерията се е объркала нещо и би трябвало да има заряд
Едва включва, колкото да покаже 1% батерия...
Прочетох, че в нета е пълно с отзиви за същият проблем с батерията на Moto Z
Някакъв тайландец се свързал със съпорта на Моторола и изпълнил всички съвети,
които му дали с калибрация, резет и т.н. и нищо не се подобрило.
Едва след като си сменил батерията за около 40$ с труда, телефонът му започнал да работи добре,
даже по-добре от нов...
Започнах кореспонденция със съпорта на Моторола (но не БГ)
Попаднах на много любезна служителка, която няколко дни се интересуваше от проблема ми
и не претупа нещата. Накрая сама ме посъветва да дам телефона си в сервиз тъй като бил гаранционен.
Явно е предала кореспонденцията ни към Булграм, които явно се явяват фирмата която съпортва устройствата им за БГ
Утре в Пн ще го изпращам по DHL за тяхна сметка
Надявам се да сменят батерията и да не го претупат, че е голяма мъка
Moto Z е супер телефон, но скоро ще стане неизползваем заради батерията, ако не се реши кардинално проблема
Зареждам до 100%, рестартирам и показва 49%, пак рестарт - 29%...
Дозареждам пак до 100% и след 5 минути в режим на готовност е паднала на 90%
За 15-20 минути спада до 57% и изключва
Пробвам да стартирам пак телефона, защото си мисля че батерията се е объркала нещо и би трябвало да има заряд
Едва включва, колкото да покаже 1% батерия...
Прочетох, че в нета е пълно с отзиви за същият проблем с батерията на Moto Z
Някакъв тайландец се свързал със съпорта на Моторола и изпълнил всички съвети,
които му дали с калибрация, резет и т.н. и нищо не се подобрило.
Едва след като си сменил батерията за около 40$ с труда, телефонът му започнал да работи добре,
даже по-добре от нов...
Започнах кореспонденция със съпорта на Моторола (но не БГ)
Попаднах на много любезна служителка, която няколко дни се интересуваше от проблема ми
и не претупа нещата. Накрая сама ме посъветва да дам телефона си в сервиз тъй като бил гаранционен.
Явно е предала кореспонденцията ни към Булграм, които явно се явяват фирмата която съпортва устройствата им за БГ
Утре в Пн ще го изпращам по DHL за тяхна сметка
Надявам се да сменят батерията и да не го претупат, че е голяма мъка
Moto Z е супер телефон, но скоро ще стане неизползваем заради батерията, ако не се реши кардинално проблема