Оценете темата:
  • 5 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Aliexpress-всичко,което трябва да знаем !

Още един въпрос :
Пратката е задържана на митница,отказваш я ,връщат я

Пишеш я Returned и си получаваш парите обратно,нали?

XPERIA XA
Цитирай
Аксесоари

(2019-02-15, 13:47:56)diw4k написа:  Още един въпрос :
Пратката е задържана на митница,отказваш я ,връщат я

Пишеш я Returned и си получаваш парите обратно,нали?
Не, няма такова нещо. Връщаш я, а парите остават за продавача. Както вече казахме вината в случая не е тяхна. Това returned, което виждаш при отварянето на диспут, е в случай, че пратката е върната още на местно ниво от китайските пощи обратно към търговеца.

Изпратено от моят POCOPHONE F1 с помощта на Tapatalk
Цитирай

И как така парите ще останат за продавача? Платил съм, не съм получил пратката и да натисна че съм я получил ли?
Цитирай

Да, ще върнат парите за стоката, но си удържат транспорта в двете посоки. Пратката е стигнала до държавата на купувача, но не е освободена от митницата по негова вина. Продавачът си получава стоката, но купувачът плаща за транспорта.

П.П. Един приятел го игра този театър......не искаше да плаща на митница и повдигна диспут за неполучена стока. Понеже пратката беше с реален тракинг го помолиха да си я освободи на митница. Той отиде и каза, че е станала грешка и иска да върнат пратката на продавача. Върнаха я и след около месец му възстановиха сумата без $30, колкото е стойността на транспорта в двете посоки.


Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
Цитирай

(2019-02-15, 15:57:10)degman написа:  И как така парите ще останат за продавача? Платил съм, не съм получил пратката и да натисна че съм я получил ли?
Обикновено не ги възстановяват, случая описан по-горе е единичен и е рядкост. Продавачът се е отнесъл коректно и е подал стоката, за която е платено. Ако пратката се върне, най-вероятно системите на Алиекспрес ще потвърдят пратката за получена. В условията на Алиекспрес ясно е описано, че при задържане на пратката на митницата в страната на купувача, отговорността за освобождаване е негова.

Изпратено от моят POCOPHONE F1 с помощта на Tapatalk
Цитирай

А ако пратката е с безплатна доставка?

XPERIA XA
Цитирай

Доставката мже да е безплатна за теб, но това не означава че тя няма стойност, която продавача е заплатил и съответно връщането в обратната посока също струва пари. Обикновено когато има нулева, или ниска стойност на цената на доставка, тя е компенсирана в цената на продукта и е такава, благодарение на пазарните стратегии на продавача. Но пак казвам, изцяло на риск си е ако върнеш пратката, не бих те съветвал да се ръководиш от опит в единични случаи. Прегледай политиките и правилата на платформата и ще се убедиш, че не е никак редно при задържена на пратка на митницата, винага да се прехвърля върху търговеца.
Цитирай

И аз съм връщал пратка задържана на митница, диспут и си платих само доставката. Имаше два варианта - да платя на митницата повече отколкото съм дал за пратката или да я върна на китаеца и да му платя доставката. Много ясно че му я върнах. Колкото и да се изпокарахме с китаеца след диспута. Сега всеки случай е различен ама в крайна сметка няма как да не съм си получил това за което съм платил и да не ми върнат парите за стоката. За доставката вече си е според зависи - имало е случаи когато съм изисквал цялата сума при изобщо изчезнала пратка. Но когато аз лично съм връщал пратка с доставка нормално и правилно е да си поема разходите.

Sent from my LM-G710
Цитирай

Здравейте колеги,
Имам нужда от малко помощ. Какъв е този проследяващ номер:
QFLVS1370047741YQ
Реален ли е изобщо? Открих диспут поради неполучена пратка. Търговецът ми пише, че е изпратил поръчката втори път и ми дава този номер. Не го откривам в нито един сайт за проследяване. И за пръв път виждам такъв формат.

Xiaomi Mi Note 10 Lite, Realme 7, Acer Iconia One 10
Цитирай

(2019-02-20, 13:00:45)Luke Netwalker написа:  Здравейте колеги,
Имам нужда от малко помощ. Какъв е този проследяващ номер:
QFLVS1370047741YQ
Реален ли е изобщо? Открих диспут поради неполучена пратка. Търговецът ми пише, че е изпратил поръчката втори път и ми дава този номер. Не го откривам в нито един сайт за проследяване. И за пръв път виждам такъв формат.
Изглежда фалшив. Не се връзвай на глупости и си чакай отговор на диспута.

Изпратено от моят POCOPHONE F1 с помощта на Tapatalk
Цитирай

При дефектен продукт какво мога да направя ?
Поръчката дойде навреме, с проследяващ номер, добре опакована.
Продуктът е със заводски дефект. Конкретно - сгъваем нож с криво острие !
Писах съобщение до търговеца и пратих снимка, отговор нямам засега.
Цитирай

Диспут с доказателства снимки и се надяваш че ще ти уважат претенциите. Или чакаш още малко продавача да ти пише дали ще ти прати друг. Кой е ножа и продавача че ми стана интересно, ама ми прати ЛС. Аз често поръчвам ножове от там и засега не съм имал проблеми.
Цитирай

US $29.40 16%OFF | Brand CH 3002-G10 Folding Knife D2 Blade G10 Handle Pocket EDC Ball Bearing Utility Outdoor Camping Tactical Knife Hand Tool
https://s.click.aliexpress.com/e/bOoN8ITm

Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

Отзивите са ок. Явно на мен ми се е паднала дефектна бройка.

Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Цитирай

Изглежда добре тоз флипер, бих казал стандартен модел. Чакай продавача да ти отговори ако се прави нещо вдигаш диспут и снимките като доказателство.
Цитирай

Здравейте колеги,
Този търговец е много напорист и продължава да ме засипва със съобщения. Иска да затворя диспута и да потвърдя получаване на поръчката. След това като причина за диспута да пиша “Не искам вече този артикул”. Тогава веднага щял да ми върне парите. Но аз нищо не съм получил и защитения срок изтече. Това ме притеснява защото ми се струва, че потвърдя ли получаване и закрия ли диспута всичко ще приключи. И как ще ми върне парите, като според мен той не разполага с нужната информация. Плащането ми беше към Алиекспрес, те имат номера на сметката ми и те могат да ми върнат парите. Имал съм такива случаи, парите ми връща тяхното представителство в Лондон. За пръв път се сблъсквам с такъв търговец. Впил се е в мен като кърлеж. Чудя се какво да правя.

Xiaomi Mi Note 10 Lite, Realme 7, Acer Iconia One 10
Цитирай

Изобщо не му отгоравяй. Не затваряй диспута и изчакай да се реши в твоя ползва. Той да си пише колкото иска.
Цитирай

Благодаря, така ще постъпя.

Xiaomi Mi Note 10 Lite, Realme 7, Acer Iconia One 10
Цитирай

(2019-02-22, 12:54:57)Luke Netwalker написа:  Здравейте колеги,
Този търговец е много напорист и продължава да ме засипва със съобщения. Иска да затворя диспута и да потвърдя получаване на поръчката. След това като причина за диспута да пиша “Не искам вече този артикул”. Тогава веднага щял да ми върне парите. Но аз нищо не съм получил и защитения срок изтече. Това ме притеснява защото ми се струва, че потвърдя ли получаване и закрия ли диспута всичко ще приключи. И как ще ми върне парите, като според мен той не разполага с нужната информация. Плащането ми беше към Алиекспрес, те имат номера на сметката ми и те могат да ми върнат парите. Имал съм такива случаи, парите ми връща тяхното представителство в Лондон. За пръв път се сблъсквам с такъв търговец. Впил се е в мен като кърлеж. Чудя се какво да правя.
Какво толкова като ти пише и досажда, можеш ли да приложиш скрийншоти?

Изпратено от моят POCOPHONE F1 с помощта на Tapatalk
Цитирай

От един нагъл продавач ,стойноста на поръчката за артикула, е 23 долара. Dear friend,I noticed that you make a big deal with us,we feel so happy with that,thank you for your purchase.But we probably face a deficit,because your country is very far from us,and the postage will be very expensive.I just wonder whether you can pay us extra 2$ as some postage.Because if there is too much deficit,my boss may punish me or even fire me.Hope you can help me,anyway,look forward to your reply!Best Wishes! https://www.aliexpress.com/item/Special-...21621.html
Цитирай

Не му се връзвай колега, че аз така преди време по същия начин затворих един диспут и изгорях. Добре, че сумата беше нещо от сорта на 2-3$. Изчакай си да го затворят от AliExpress, защото ако ти го затвориш сега, повече няма отваряне и съм почти сигурен, че ще се овътриш с парите.
Цитирай

Причина „Не искам вече този артикул“ може да се посочи само при отказване на неизпратена поръчка. При диспут за неполучена стока няма такава причина и даже е абсурдно да си го помислиш, че може да има.

Изпратено от моят Mi MIX 2S с помощта на Tapatalk
Цитирай

(2019-02-23, 09:37:15)m.martinov написа:  Причина „Не искам вече този артикул“ може да се посочи само при отказване на неизпратена поръчка. При диспут за неполучена стока няма такава причина и даже е абсурдно да си го помислиш, че може да има.
Аз не съм си го мислил. Той го предложи, а на мен ми се видя доста съмнително. Както и останалите му предложения. Както и да е. От Алиекспрес се включиха в диспута, ще прочетат цялата размяна на съобщения и ако са обективни, ще ми върнат парите.

Xiaomi Mi Note 10 Lite, Realme 7, Acer Iconia One 10
Цитирай

Колеги порових в темата, но има доста писано и реших направо да попитам. Ако реша да поръчам едно Xioaomi Mi 9 от алито което сегае около 1065лв. с доставката от DHL и не изкарам късмет с митницата, какви са таксите и данъците? Колко време ще ме размотават и колко пари ще ми вземат.
Цитирай

Цял ден висене в митницата (при добър късмет, може и да не ти стигне един ден), 10% от стойността на покупката мито, 20% ДДС (което мисля, че за такива високи суми също се плаща) и още 20-30 лв. за други документи и банкови такси. И няколко хранения за всичкото това време  Big Grin

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай

(2019-02-23, 16:18:18)g1kata написа:  Колеги порових в темата, но има доста писано и реших направо да попитам. Ако реша да поръчам едно Xioaomi Mi 9 от алито което сегае около 1065лв. с доставката от DHL и не изкарам късмет с митницата, какви са таксите и данъците? Колко време ще ме размотават и колко пари ще ми вземат.
С доставка с DHL без митница и никакви допълнителни такси тук оттук: Mi Global Store

 
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 5 гост(и)