Съвършени неща няма. Дори и тези дали 200К евро за коли и на тях им се случва да ползват пътна помощ
Важното е ние да сме живи и здрави за да можем да изкарваме пари и да не ни пука много, много за предметите
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
1 потребител изказва благодарност на SpLiT за това мнение:1 потребител изказва благодарност на SpLiT за това мнение • Dowper
При мен няма подобно нещо, не се рестартира нищо и работи добре.
Някой има ли си идея за тези RAM Plus - 4GB оut of the box са активирани и си работи прекрасно и така, ама той е с 12GB RAM.. защо му е виртуална? Изключих го, не видях разлика но го включих пак и то пак няма разлика. Викам "щом пък са го пуснали фабрично...".
Гледам обаче S23 са с по 8 виртуална фабрично - мога да избера 8 и аз, ама каква ще е разликата..? Аз не я виждам, 12GB RAM физически и без това не се пълнят лесно.
Здравейте,
При търсене на абонати в приложението Телефон се получава забавяне с няколко секунди при изписване на името. Какъв може да е проблема?
Телефона е 22ultra
(Последна редакция: 2023-03-20, 18:47:56 от pier1979@abv.bg.)
(2023-03-20, 18:46:33)pier1979@abv.bg написа: Здравейте,
При търсене на абонати в приложението Телефон се получава забавяне с няколко секунди при изписване на името. Какъв може да е проблема?
Телефона е 22ultra
Здравей, пробвай да изчистиш кеша на приложението "Телефон/Phone" евентуално можеш да пуснеш и една оптимизация с app booster и после рестарт на телефона. Ако и това не проработи е възможно нещо при ъпдейт да се е омазало, и да трябва да се направи ресет. 3 поредни Samsung-a смених и ресет правя само при продажба на у-вото, но не изключено при теб да има нужда от такъв сега.
(2023-03-20, 23:19:30)SoulSurvivor написа: Здравей, пробвай да изчистиш кеша на приложението "Телефон/Phone" евентуално можеш да пуснеш и една оптимизация с app booster и после рестарт на телефона. Ако и това не проработи е възможно нещо при ъпдейт да се е омазало, и да трябва да се направи ресет. 3 поредни Samsung-a смених и ресет правя само при продажба на у-вото, но не изключено при теб да има нужда от такъв сега.
Благодаря за отговора,! Изчистих кеша, оптимизирах го и го рестартирах, но не се промени търсенето. Стария ми телефон беше Samsung S9+ и при закупуването на 22 ultra ( закупен е от Йетел чисто нов) ги синхронизирах . Може ли проблема да е от това или ще трябва да го върна към фабричните настройки.
(2023-03-21, 00:07:00)pier1979@abv.bg написа: Благодаря за отговора,! Изчистих кеша, оптимизирах го и го рестартирах, но не се промени търсенето. Стария ми телефон беше Samsung S9+ и при закупуването на 22 ultra ( закупен е от Йетел чисто нов) ги синхронизирах . Може ли проблема да е от това или ще трябва да го върна към фабричните настройки.
Колко контакти имаш и къде се намират? Пробвай и данните на приложението да изчистиш. Сим картата сменяна ли е скоро? При мен с 370 контакта, името се зарежда без закъснение или поне не мога да установя такова, което да достигне измерима част от секунда.
Здравейте, след последната актуализация от 10.03. приложението SOLID ME, не зарежда. Пробвах трих кеша рестартирах, деинсталирах няколко пъти но не тръгва. Само ресет не съм направила още. На Galaxy A 52 s, няма проблем зарежда и работи.
Моля, ако някой се е сблъскал с подобен проблем и има идеи да сподели.
(2023-04-02, 13:27:11)stpetkova написа: Здравейте, след последната актуализация от 10.03. приложението SOLID ME, не зарежда. Пробвах трих кеша рестартирах, деинсталирах няколко пъти но не тръгва. Само ресет не съм направила още. На Galaxy A 52 s, няма проблем зарежда и работи.
Моля, ако някой се е сблъскал с подобен проблем и има идеи да сподели.
Благодаря!
Здравейте, проблема е разрешен. Изтрих данните на приложението.
(Последна редакция: 2023-04-02, 14:04:00 от stpetkova.)
Здравейте!
Имам проблем със S22 ultra. При заснемане на видео се чува едно постоянно пращене на говорителя. Интересното е, че когато снимам видео през viber няма пращене, видеото става с изчистен звук, същото и когато през instagram изпратя видео съобщение отново звука е чист. Изтеглих едно приложение за заснемане на видео за да видя там как ще е, еми чисто е. Само през камерата е това пращене, ужасно е.Това ме навежда на мисълта, че проблем няма да е технически. Свързах се със Samsung за онлайн диагностика, ако нещо съм разбутала в настройките. След направената диагностика не се констатира нищо нередно.
Някой да се е сблъсквал с подобен проблем?