Преди малко си платих сметката, през приложението, и бонуса се появи на секундата.
И от приложението не ме разлогва. Търсете "проблемите" във вашия "телевизор".
(2021-05-02, 21:23:28)Константинов написа: Преди малко си платих сметката, през приложението, и бонуса се появи на секундата.
И от приложението не ме разлогва. Търсете "проблемите" във вашия "телевизор".
Ами това с разлогването не знам на какво се дължи при мен. Не е от телефона, защото и на стария също се случваше. Когато вляза с номер нямам такива проблеми. Бях им писал и отзив за приложението, където описах този проблем, но отговор не получих.
(2021-05-03, 00:37:46)android_97 написа: Ами това с разлогването не знам на какво се дължи при мен. Не е от телефона, защото и на стария също се случваше. Когато вляза с номер нямам такива проблеми. Бях им писал и отзив за приложението, където описах този проблем, но отговор не получих.
Пробвай да изтриеш кеш и дата и евентуално да го преинсталираш. Нямам идея на какво може да се дължи.
Имам го на S21, Note 10 и Nokia 3, като и на трите устройства не съм имал подобни проблеми.
Възможно ли е вече закрит номер(прекратен договор) да бъде запазен при сключване на нов договор? Утре е първия работен ден след закриването. Ако да, има ли изисквания или такси при виваком?
През 2016-та бях закрил един Globul-ски номер. Казаха ми, че се пази в срок от 6 месеца - целта е да не търсят теб (предишния собственик), когато новия се сдобие с "твоя" номер.
Така, че няма как да го закрият веднага и да го дадат на друг (освен, ако политиката на Vivacom е друга, но малко ме съмнява).
Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black Apple AirPods Pro v2 (2023) Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Видях че имат план xs с 250 минути за 10 лв, но пише че е бизнес. Дали ще може частен клиент да го ползва? Трябва ми за човек, който не ползва интернет и само ще говори по телефона. И то предимно него ще го набират
Определено не се заличава, не ви ли се е случвало да звъните по стара обява или на човек с който от доста време не сте се чували и да вдигне друг, непознат човек?
(Последна редакция: 2021-05-10, 07:17:00 от Andon0v.)
На мен ми се е случвало на 2 пъти да търся някой от контактите ми, и да ми отговорят че е грешка.Номера го дават на друг.Дори и на мен в началото,когато станах абонат ми звъняха за да купят кучета,номера бил от обява,много досадно беше.
(Последна редакция: 2021-05-10, 05:12:00 от DoryanY.)
Преди време си купих предплатена, защото интернета ми беше по-ефтин, отколкото да доплащам пакет за бърз нет. Обаче опитвайки се да прехвърля подарък мб, оператора ми каза, че първо трябва да я заредя и я зарязах. А иначе едни възрастни хора си търсеха внука не веднъж на този номер. Сега с новите планове и преносимостта на номерата тези случаи ще стават все по-малко. Преди всеки имаше по 1 номер на 1 оператор, по-евтино излизаше. Откакто има мобилни /мобифон и гсм/ това ми е около 10 номер, като слагам и предплатените в това число. Надявам се докато ми дойде време за преподписване, да оправят плановете в диапазона 15-20 лв
Здравейте,извинявам се ако е коментирано.Презареждането на предплатена карта на А1,ако изтичат бонусите в 20 часа днес трябва да стане преди този час,примерно в 19 часа,за да не се изгубят бонусите,така ли е?Или трябва ден по-рано.Благодаря предварително
(Последна редакция: 2021-05-11, 11:37:28 от osil.)
И една минута преди това става, но трябва да са "видели" парите. Ако се забави трансфера гориш. Би трябвало да си получил SMS за предстоящо изтичане на бонусите и да се вижда на коя дата до колко часа трябва да платиш
(Последна редакция: 2021-05-11, 12:09:04 от solo5.)