2019-07-21, 10:46:09
Основното правило на феновете на Xiaomi: продуктите на тази марка са перфектни. Те нямат компромиси, софтуерни бъгове или брак. Те са перфектни.
Ето защо, ако журналист или блогър пише, че не харесва камерата в смартфона, авторът е незабавно обвинен в поръчка.,
Въпреки това, понякога някой ще успее да убеди: например, че при заснимане с видео телефона не се справя добре.
Отговорът ще бъде изключително забавен. Най-често срещаните: "Какво искате? Това струва 200 лева. За тези пари не можете да намерите по-добър смартфон." Понякога е дори по-смешно: „Така че това е новост, първата партида. Може да има брак.
Но това е пълна клиника.
Най вече изказването "за толкова пари толкоз",
Сравнение с Айфон
Типичен пример: 12 септември, Apple представи iPhone 8 и iPhone X с поддръжка за безжично зареждане. По-малко от седмица по-късно от Китай пристигна вътрешна информация: ще има и безжично зареждане в Xiaomi Mi7. Още в тази история е ясно кой определя тенденциите и кой се фокусира само върху една голяма и мощна компания.
Но феновете на Xiaomi не се интересуват. Те имат две любими дейности.
Важното е да се изчисли колко пари са спестили, без да купуват iPhone.
Безумни преувеличения
Когато фен на Xiaomi се умори да сравнява с скъпите телефони, започва нов етап: да хвалиш ценното си китайско приспособление. Стандартната техника за този процес е хиперболизацията.
Ортодоксален фен на марката с удоволствие ще ви изкара около 10-12 часа работа на екрана с едно зареждане (с реални 4–6 на ден), както и самото зареждане (скоростта му ще бъде надценена с фактор две), и за говорител, чийто обем е достатъчен за селска дискотека и за очарователно яркия екран, от който е удобно да се чете дори при пряка слънчева светлина, и за камерата, която перфектно снима по всяко време на деня.
Тъжно и опасно е, че фанатиците често проблясват в прегледите на стоките: тези момчета могат лесно да бъдат идентифицирани от таблото в колоната „Недостатъци“.
- Те не са! - ентусиазирано информира следващия ценител на Xiaomi, който току-що е превишил ограничението на знаците в секцията "Ползи".
Ако видите такъв преглед, не се колебайте да превъртите по-долу: обективността и полезността на поста от темата Xiaomi zombie ще бъде нула.
Импулсивни покупки
Най-лоялните фенове на компанията поръчват джаджи в първите дни след обявяването. На този етап, нито на български, нито на английски все още няма разумни прегледи, но феновете на Xiaomi вярват в безупречността на новите продукти толкова много, че правят покупки и са обречени на дълго чакане.
В най-добрия случай пратката ще пристигне след няколко седмици, а в най-лошия - месец. Но свидетелите Xiaomi са склонни да издържат и да страдат, само за да се похвалят с нова придобивка пред същите колекционери.
Разбира се, това не е нормално. Патологията приблизително на нивото на онези хора, които създават палатки и прекарват нощта в чакане за iPhone.
Между другото, има една теория за това. Някои радикали Xiaomi са сигурни, че компанията има най-важната задача: да пусне евтин и страхотен смартфон, който ще се превърне в световен бестселър - нещо като Nokia 1100 едно време. Затова феновете поръчват всичко от Китай - изведнъж хит?
Трябва да обясним на тези момчета, че истинската задача на Xiaomi е най-накрая да се превърне в нормален продавач. Излишно е да казвам, че циничните аргументи или остават без отговор или причиняват пристъп на гняв.
Неограничена лоялност към Xiaomi
От всичко, което е написано по-горе, е лесно да се заключи: Xiaomi феновете искрено обичат и ценят смартфоните на тази компания.
Но проблемът е много по-дълбок: китайците сами използват нахално факта, че имат фенове.
Както знаете, Xiaomi произвежда не само телефони, но и куп стоки - от таблети и електрически скутери до тоалетна хартия и самоснимачки и се възползват от това.
Ето защо, ако журналист или блогър пише, че не харесва камерата в смартфона, авторът е незабавно обвинен в поръчка.,
Въпреки това, понякога някой ще успее да убеди: например, че при заснимане с видео телефона не се справя добре.
Отговорът ще бъде изключително забавен. Най-често срещаните: "Какво искате? Това струва 200 лева. За тези пари не можете да намерите по-добър смартфон." Понякога е дори по-смешно: „Така че това е новост, първата партида. Може да има брак.
Но това е пълна клиника.
Най вече изказването "за толкова пари толкоз",
Сравнение с Айфон
Типичен пример: 12 септември, Apple представи iPhone 8 и iPhone X с поддръжка за безжично зареждане. По-малко от седмица по-късно от Китай пристигна вътрешна информация: ще има и безжично зареждане в Xiaomi Mi7. Още в тази история е ясно кой определя тенденциите и кой се фокусира само върху една голяма и мощна компания.
Но феновете на Xiaomi не се интересуват. Те имат две любими дейности.
Важното е да се изчисли колко пари са спестили, без да купуват iPhone.
Безумни преувеличения
Когато фен на Xiaomi се умори да сравнява с скъпите телефони, започва нов етап: да хвалиш ценното си китайско приспособление. Стандартната техника за този процес е хиперболизацията.
Ортодоксален фен на марката с удоволствие ще ви изкара около 10-12 часа работа на екрана с едно зареждане (с реални 4–6 на ден), както и самото зареждане (скоростта му ще бъде надценена с фактор две), и за говорител, чийто обем е достатъчен за селска дискотека и за очарователно яркия екран, от който е удобно да се чете дори при пряка слънчева светлина, и за камерата, която перфектно снима по всяко време на деня.
Тъжно и опасно е, че фанатиците често проблясват в прегледите на стоките: тези момчета могат лесно да бъдат идентифицирани от таблото в колоната „Недостатъци“.
- Те не са! - ентусиазирано информира следващия ценител на Xiaomi, който току-що е превишил ограничението на знаците в секцията "Ползи".
Ако видите такъв преглед, не се колебайте да превъртите по-долу: обективността и полезността на поста от темата Xiaomi zombie ще бъде нула.
Импулсивни покупки
Най-лоялните фенове на компанията поръчват джаджи в първите дни след обявяването. На този етап, нито на български, нито на английски все още няма разумни прегледи, но феновете на Xiaomi вярват в безупречността на новите продукти толкова много, че правят покупки и са обречени на дълго чакане.
В най-добрия случай пратката ще пристигне след няколко седмици, а в най-лошия - месец. Но свидетелите Xiaomi са склонни да издържат и да страдат, само за да се похвалят с нова придобивка пред същите колекционери.
Разбира се, това не е нормално. Патологията приблизително на нивото на онези хора, които създават палатки и прекарват нощта в чакане за iPhone.
Между другото, има една теория за това. Някои радикали Xiaomi са сигурни, че компанията има най-важната задача: да пусне евтин и страхотен смартфон, който ще се превърне в световен бестселър - нещо като Nokia 1100 едно време. Затова феновете поръчват всичко от Китай - изведнъж хит?
Трябва да обясним на тези момчета, че истинската задача на Xiaomi е най-накрая да се превърне в нормален продавач. Излишно е да казвам, че циничните аргументи или остават без отговор или причиняват пристъп на гняв.
Неограничена лоялност към Xiaomi
От всичко, което е написано по-горе, е лесно да се заключи: Xiaomi феновете искрено обичат и ценят смартфоните на тази компания.
Но проблемът е много по-дълбок: китайците сами използват нахално факта, че имат фенове.
Както знаете, Xiaomi произвежда не само телефони, но и куп стоки - от таблети и електрически скутери до тоалетна хартия и самоснимачки и се възползват от това.