Абе хора от кога са променили политиката в Алиекспрес? Преди година две май не беше така.
Отдавна не са ме мамили в алито до миналата седмица. Казусът е следния:
Поръчах 2 броя от това (стойка за кола, беше на промоция и поръчах 2бр):
Но получих това (пак стойки но съвсем други които не съм искал,не вършат работа и са принципно 2 пъти по-евтини):
Много бях ядосан защото това е 2-рата поръчка от този продавач, първата поръчка мина добре, бях поръчал същата стойка и е чудесна, сложих я в колата, реших да си поръчам още 2, една за вкъщи и една за баща ми. Написах му много добро мнение като фийдбек. Пиша му сега за проблема-> не отговаря, минаха дни->работата е ясна->отивам на диспут. Но какво виждам в диспута че не мога да искам пълен рефънд ако съм получил стока, мога да искам пълен рефънд само ако върна стоката за моя сметка, а предполагам това не е практика на никой и сметката ще е солена т.е. безсмислено.
Дайте някакви мнения как да процедирам, имам още доста време преди да изтече срока но мисля тая вече или утре да отварям диспута.